تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819005189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيك صلح ايران در 54 كشور جهان:مناسب‌سازي در جامعه مورد توجه قرار بگيرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پيك صلح ايران در 54 كشور جهان:مناسب‌سازي در جامعه مورد توجه قرار بگيرد
پيك صلح ايران در 54 كشور جهان گفت: بايد به موضوع مناسب‌سازي در جامعه توجه شود، چرا كه جامعه به‌سوي پير شدن پيش مي‌رود.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمانشاه، رحمت‌الله آزاد دوچرخه‌سوار اهل مازندران است كه به‌مناسبت روز جهاني معلولان مسير ساري به ايلام را ركاب مي‌زند.

آزاد، دوچرخه‌سواري است كه در 54 كشور دنيا پيام‌رسان صلح ايران (پيك صلح) بوده و طي 15 سال گذشته به‌مناسبت روز جهاني معلولان به يك نقطه از كشور سفر مي‌كند. وي امروز با حضور در اداره‌كل بهزيستي استان كرمانشاه با مديركل و رئيس و چند تن از اعضاي جامعه معلولان استان كرمانشاه ديدار كرد.

وي در حاشيه اين مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در كرمانشاه اظهار داشت: 12 روز است كه ركاب زدن را شروع كرده‌ام و استان‌هاي مازندران، تهران، قم، مركزي، همدان، كرمانشاه و ايلام در مسير سفر امسال من قرار دارند.

پيك صلح ايران در 54 كشور جهان ادامه داد: بايد به موضوع مناسب‌سازي در جامعه توجه شود، چراكه جامعه به‌سوي پير شدن پيش مي‌رود.

آزاد با بيان اينكه اغلب امورات زندگيم را با استفاده از دوچرخه انجام مي‌دهم، تصريح كرد: از تلفن همراه استفاده نمي‌كنم و مشكلاتي كه در مسيرهاي مختلف پيش مي‌آيد با توكل به خدا رفع مي‌شود.

اين دوچرخه‌سوار مازني ادامه داد: هر كجاي مسير لازم باشد، توقف و استراحت مي‌كنم و قصد دارم فردا از كرمانشاه به‌سوي ايلام حركت مي‌كنم.

رئيس جامعه معلولان استان كرمانشاه نيز با تقدير از اقدام اين دوچرخه‌سوار، بيان داشت: مناسب‌سازي حتي در ساختمان‌هاي دولتي و اداري نيز رعايت نشده است.

مهناز حدادي از كمبود تابلوي پارك اتومبيل در شهر كرمانشاه به‌شدت انتقاد كرد و گفت: تلفن‌هاي پايه كوتاه ويژه معلولان و جانبازان در كرمانشاه جمع‌آوري شده است.

حدادي اوضاع مناسب‌سازي را در كرمانشاه بسيار نامناسب توصيف كرد و متذكر شد: مسئولان در اين راستا جديت لازم را به‌خرج نمي‌دهند.

انتهاي پيام/2700/ن۳۰

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن