تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819531891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت 200 مصلي در كشور


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: ساخت 200 مصلي در كشور
معاون فرهنگي شوراي سياستگذاري ائمه از ساخت 200 مصلي در كشور خبر داد.
حجت‌الاسلام سيد ابوالفضل موسوي‌دامغاني امروز در گفت‌وگو با فارس در رودسر با اشاره به اقامه نماز جمعه در 750 شهر كشور اظهار كرد: نماز جمعه مردم را به معنويت، اسلام و قرآن دعوت مي‌كند.

وي نماز جمعه را شبكه بزرگ پشتيباني از نظام اسلامي عنوان كرد و افزود: مردم در پايگاه نمازجمعه در مقابل استكبار جهاني مي‌ايستند.

موسوي دامغاني با بيان اينكه 50 شهر و بخش كشور امام جمعه ندارند، تصريح كرد: با فراهم شدن امكانات نسبت به انتخاب امام جمعه براي مناطق مذكور اقدام مي‌شود.

معاون فرهنگي شوراي سياستگذاري ائمه جمعه به اعتبارات احداث مصلا در كشور اشاره كرد و يادآور شد: سال گذشته 50 ميليارد تومان براي ساخت مصلا در كشور در نظر گرفته شده بود و 20 درصد بودجه تحقق پيدا كرد.

وي با اشاره به اينكه امسال پيش‌بيني مي‌شود 20 تا 25 درصد اعتبارات ساخت مصلا در كشور تحقق پيدا كند، بيان كرد: مصلاي نماز جمعه تهران در هفته جاري به بهره‌برداري مي‌رسد.

موسوي دامغاني از ساخت 200 مصلا در كشور خبر داد و اظهار كرد: بيش از 80 درصد مصلاي كشور ساخته شده و اتمام بقيه در حال انجام است.

معاون فرهنگي شوراي سياستگذاري ائمه جمعه مصلا را آبروي هر شهر دانست و خاطرنشان كرد: ائمه جمعه برگزاري همايش‌ها و جلسه‌هاي توجيهي در زمينه سياسي و فرهنگي در مصلا را به عهده دارند.

*9 دي نبايد فراموش شود

وي در ادامه به 9دي اشاره كرد و افزود: نبايد بگذاريم 9 دي فراموش شود زيرا اگر فتنه را به فراموشي بسپاريم در حقيقت راه انقلاب فراموش مي‌شود.

موسوي دامغاني با بيان اينكه فتنه‌گران خسارت سنگيني به نظام زدند، تصريح كرد: فتنه‌گران به ملت خيانت كردند و دروغ بزرگي را به نظام اسلامي نسبت دادند.

معاون فرهنگي شوراي سياستگذاري ائمه جمعه، خواستار برگزاري مراسم حماسه نهم دي در مناطق مختلف كشور شد.

نظر شما:
------------

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن