تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819001426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقصد زائران حرم حسيني، عرش خداست


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: مقصد زائران حرم حسيني، عرش خداست


آيت الله وحيد خراساني:

به گزارش ايرنا،به نقل از پايگاه اطلاع رساني آيت الله وحيد خراساني، در پيام اين مرجع تقليد كه به مناسبت اربعين حسيني صادر شده،آمده است: زوار قبر سيدالشهداء(ع) اگر بدانند كجا مي‌روند و به زيارت چه كسي مشرف مي‌شوند، سر از پا در اين سفر نمي‌شناسند.

ادامه اين پيام حاكيست: همه پيامبران چه آدم صفي الله و نوح كه 950 سال مردم را به خدا دعوت كرد و نجي الله شد و ابراهيم كه خدا او را به كلمات مبتلا كرد و بعد از اتمام آن كلمات، از مقام نبوت و رسالت به مقام امامت رسيد و موسي كه كليم الله و عيسي كه روح الله شد، همه و همه درخواستشان از خداوند تبارك و تعالي اين است كه به آنان اذن دهد كه به زيارت قبر حسين بن علي(ع) مشرف شوند.

در بخش ديگر اين پيام آمده است: در آن بقعه چه غوغاست كه مطاف(محل طواف) تمام انبيا و فرستادگان اولوالعزم خداست، فوجي از آسمان به زمين فرود مي آيد و فوجي از زمين به آسمان صعود مي‌كند، آن فوج مركب از ملائكه مقربين و انبيا و مرسلين است و تا قيامت امر بر اين منوال است.

ادامه پيام اين مرجع تقليد حاكيست: خوشا به حال كساني كه قدر اين نعمت را بدانند و بعد از اين سفر كه از هر گناهي پاكيزه مي شوند، مراقب باشند كه خود را آلوده نكنند و خدا و امام زمان(عج) را هرگز فراموش ننمايند.

آيت الله وحيد خراساني در پيام خود افزوده است: سزاور است كساني كه از ايران مشرف مي شوند، به نيابت امام هشتم علي بن موسي الرضا(ع) بروند و كساني كه از بلاد ديگر به آن حرم شرفياب مي شوند، به نيابت ساير معصومين(ع) مشرف شوند و در اين سفر پربركت چون نايب آن مقام رفيع هستند، نظر عنايت حضرت سيدالشهدا(ع) آن نايبان به رعايت منوب عنه(نماينده) آنان موجب سعادت دنيا و عقبي است.

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن