تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812931815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین به‌روز رسانی OS X Mavericks


واضح آرشیو وب فارسی:افتانا: این به‌روز رسانی شامل مرورگر به‌روز شده سافاری نیز هست.




نخستین به‌روز رسانی OS X Mavericks


 


 

این به‌روز رسانی شامل مرورگر به‌روز شده سافاری نیز هست.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، اپل نخستین به‌روز رسانی جدی خود را برای سیستم عامل OS X ۱۰.۹ Mavericks عرضه كرد. Mavericks آخرین OS X عرضه شده توسط اپل است كه نخستین بار در ۲۲ اكتبر به صورت عمومی در دسترس قرار گرفت. به‌روز رسانی OS X ۱۰.۹.۱ شامل به روز رسانی‌های امنیتی و به‌روز رسانی‌های پایدارسازی نرم‌افزار است. 

از لحاظ امنیتی، بخشی از این به‌روز رسانی بر روی مرورگر سافاری تمركز كرده است. OS X ۱۰.۹ همراه با سافاری ۷.۰ عرضه شده بود كه اكنون اصلاح شده و به سافاری ۷.۰.۱ ارتقاء یافته است. در مجموع به‌روز رسانی سافاری ۷.۰.۱ شامل نه به‌روز رسانی امنیتی برای آسیب‌پذیری‌های كشف شده در سافاری و موتور WebKit آن است. 

اپل در این به‌روز رسانی، یك آسیب‌پذیری نشت اطلاعات به نام CVE-۲۰۱۳-۵۲۲۷ را در سافاری ۷.۰.۱ اصلاح كرده است.
همچنین هشت به‌روز رسانی امنیتی برای موتور WebKit در مورد مسائل مرتبط با تخریب حافظه عرضه شده است. اپل در راهنمایی امنیتی خود نوشت كه مشكلات تخریب حافظه WebKit را از طریق مدیریت بهبود یافته حافظه حل كرده است. 

سه نقص از این هشت نقص امنیتی توسط تیم امنیتی گوگل كروم به اپل گزارش شده بودند. تا همین اواخر، گوگل كروم نیز مانند اپل از تكنولوژی WebKit استفاده می‌كرد، اما در ماه آوریل این شركت موتور مرورگر Blink خود را معرفی كرد.




مرجع : مرکز ماهر

تاریخ انتشار : يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن