تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819863547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۴ فوریه بحرین: اجازه نمی‌دهیم بحرین حیات خلوت آل‌سعود شود


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



۱۴ فوریه بحرین: اجازه نمی‌دهیم بحرین حیات خلوت آل‌سعود شود
جنبش یاران انقلاب 14 فوریه با اشاره به تظاهرات مسالمت‌آمیز مردم بحرین در سالروز گرامیداشت «شهدا» تأکید کرد که رژیم آل‌خلیفه پس از ناکامی آمریکا در سوریه و منطقه، نگران موقعیت خود است.




 به گزارش سرویس جام مقاومت به نقل از شبکه العالم؛ جنبش یاران انقلاب 14 فوریه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: مردم انقلابی بحرین، روزهای 16 و 17 دسامبر جاری (25،26 آذرماه) با شرکت در تظاهراتی با نام "سرنگون باد حمد" پیام های مهمی به رژیم آل خلیفه و اشغالگران سعودی دادند.   در این بیانیه آمده است: تظاهرکنندگان تاکید کردند که رژیم آل خلیفه، از امروز دیگر مشروعیت نخواهد داشت و رژیم اشغالگر سعودی و نیروهای سپر جزیره ( ننگ جزیره ) فاقد هرگونه مشروعیت قانونی در بحرین هستند.   جنبش یاران انقلاب 14 فوریه در بیانیه خود افزود: بحرین همچنان آزاد و مستقل خواهد ماند و ما اجازه نخواهیم داد که اشغالگران سعودی و نیروهای مزدور رژیم حمد این سرزمین را به باد دهند. مردم بحرین، به مبارزه تا آزادی میهن از اشغالگران سعودی و نیروهای ننگ جزیره ادامه خواهند خواهند داد.   در این بیانیه تصریح شده است: اجازه نخواهیم داد بحرین، به حیات خلوت رژیم دیکتاتور آل سعود تبدیل شود. مردم بحرین توهم "وابسته بودن امنیت بحرین و عربستان به یکدیگر" را باطل کرده اند، و یکصدا، علیه حضور نیروهای اشغالگر سعودی و سپر جزیره در بحرین شعار سر داده اند.   جنبش یاران انقلاب 14 فوریه در این بیانیه افزود: این مردم همان طور که علیه اشغالگران سعودی و کنفدرالیسم سیاسی با عربستان تظاهرات کردند، با عزم راسخ به خیابان ها آمدند و مخالفت خود را با رژیمی که از 16 دسامبر 1783 تاکنون زندگی را از بحرینی ها گرفته است، ابراز کردند.   در ادامه بیانیه آمده است: پذیرش کنفدرالیسم سیاسی با عربستان سعودی، بحرین را به یکی از استان های عربستان تبدیل خواهد کرد و مردم اجازه نخواهند داد کشورشان استقلال و حاکمیت خود را این گونه از دست بدهد.   جنبش یاران انقلاب 14 فوریه تاکید کرد: دار و دسته آل خلیفه، در حال حاضر به سبب ناکامی های آمریکا در منطقه و به ویژه در سوریه، نگران موقعیت خود هستند و همین مساله، منشا تغییر در بحرین خواهد بود.  




۱۳۹۲/۹/۲۷ - ۱۶:۱۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن