تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820384536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

العالم : انقلابيون بحريني به مناسبت هزارمين روز آغاز قيام تظاهرات مي كنند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: العالم : انقلابيون بحريني به مناسبت هزارمين روز آغاز قيام تظاهرات مي كنند
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/09/25
00:41:29.15
فعالان بحريني در هزارمين روز آغاز انقلاب و سالگرد شهادت تعدادي از شهروندان اين كشور به دست نيروهاي دولتي خواستار اعلام عزاي عمومي و راهپيمائي سراسري در اين كشور شدند.
به گزارش شبكه تلويزيوني العالم شهروندان بحريني آماده مي شوند فردا در سالروز شهادت تعدادي از هموطنانشان عزاي عمومي برگزار كنند.فردا همچنين هزارمين روز آغاز قيام در بحرين است.گروه هاي انقلابي بحريني از مردم اين كشور خواسته اند در مراسم اين روز مشاركت كنند و اين درخواست با استقبال گسترده مردم مناطق مختلف اين كشور مواجه شده است.
محمد سليمان خبرنگار العالم در اين خصوص گفت: جنبش تمرد خواستار نافرماني مدني و تظاهرات گسترده در اين روز شده است.
جنبش طرفداران چهارم فوريه نيز از مردم بحرين خواسته است در از سرگيري برنامه «مرگ بر حمد » و گراميداشت ياد و نام شهدا شركت كنند.اين جنبش بر ضرورت قصاص و انتقام خون شهدا و محاكمه مسئولان بحريني و كساني كه دركشتار شهروندان اين كشور دست داشته اند تاكيد كرده است و حمد بن عيس آل خليفه را مسئول نقض حقوق بشر در اين كشور به شمار آورده اند.
سازمان صلح و حقوق بشر بحرين نيز با ارسال نامه اي براي مايناي كياي گزارشگر ويژه سازمان حقوق بشر در خواستار احترام به حقوق اجتماعي مردم بحرين در برگزاري تجمعات مسالمت آميز شده است و جلوگيري از آزادي بيان در اين كشور را ناقض قوانين بين المللي و قوانين بحرين به شمار آورده است.
در اين نامه آمده است كه نيروهاي دولتي بحرين راهپيمائي كنندگاني كه به صورت مسالمت جويانه در خيابانها حضور مي يابند و هيچ گونه درگيري با نيروهاي امنيتي ندارند ، بازداشت مي كنند.
در اين نامه درخواست آزادي فوري زندانيان و جلوگيري از اعمال محدوديت در آزادي بيان و تجمعات مسالمت آميز مطرح شده است.
به نظر مي رسد سركوب هايي كه حكومت بحرين انجام مي دهد فقط به راهپيمائي كنندگان و مخالفان محدود نمي شود و شامل اوقاف و اماكن مذهبي نيز مي گردد.
شيخ ميثم السليمان مسئول بخش آزادي هاي مذهبي در سازمان ديده بان حقوق بشر بحرين مقامات بحريني را به تعدي به مسجد تاريخي البربقي متهم كرده است.

00:44:13.14

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن