تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818989188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طالبي بر صندلي دانشگاه اصفهان نشست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: طالبي بر صندلي دانشگاه اصفهان نشست
صبح امروز هوشنگ طالبي بعنوان سرپرست جديد دانشگاه اصفهان معرفي و از خدمات رامشت رييس قبلي اين دانشگاه تقدير شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، معاون فرهنگي وزارت علوم تحقيقات و فناوري در مراسم معارفه سرپرست جديد دانشگاه اصفهان با بيان اينكه دانشگاه اصفهان از معتبرترين دانشگاه هاي كشور از نظر رتبه علمي است اظهار داشت: اين دانشگاه بايد كانون فضايل اخلاقي و ارزشهاي ديني باشد.

وي در ادامه افزود: دانشگاه اصفهان بايد نماد اعتدال ، عقلانيت، پيشرفت و تعالي كشور باشد.

هاشمي نقش دانشگاه را در انسان سازي و تمدن سازي مهم ارزيابي كرد و اظهار داشت: دانشگاه ها بايد ضمن تعامل با وزارتخانه داراي استقلال باشند و اين توقعي است كه ما از دانشگاه هايي مثل دانشگاه اصفهان داريم.

وي به ويژگي هاي دكتر طالبي اشاره نمود و گفت: سابقه مديريتي ايشان در هيئت علمي دانشگاه اصفهان علت اصلي انتخاب ايشان بوده است.

معاون فرهنگي وزارت علوم تحقيقات و فناوري با اشاره به اينكه اساتيد دانشگاه اصفهان شناخت كاملي نسبت به دكتر طالبي دارند و قطعا از انتصاب ايشان راضي هستند، بيان نمود: تغيير در مديريت به هيچ وجه به معني تحقير مديران قبلي نيست و دكتر طالبي با معيار اعتدال انتخاب شد.

هوشنگ طالبي نيز با اشاره به ظرفيت هاي علمي دانشگاه اصفهان ابراز اميدواري كرد كه در مدت تصدي در اين سمت جايگاه دانشگاه اصفهان را ارتقا بخشد.

وي ارتقاي جايگاه دانشگاه اصفهان را نيازمند كمك مسئولان وزارت علوم دانست و عنوان كرد: واگذاري استقلال به دانشگاه ، منزلت بخشي و ارتقاء شأن و شخصيت اساتيد نيازمند زمان است و من در مدت تصدي خود نياز به زمان و مشاركت دانشجويان، اساتيد و كاكنان دانشگاه دارم تا بتوانم مشكلات پيش روي دانشگاه را مرتفع نمايم.

گفتني است در پايان هاشمي از خدمات و مشاركت مدير قبل قدرداني كرد./ش

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن