تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801636505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش مرخصي زايمان زنان براي دستگاهها در سال ۹۳ لازم الاجراست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: افزايش مرخصي زايمان زنان براي دستگاهها در سال ۹۳ لازم الاجراست
معاون رئيس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: يكي از اقدامات ما اين است كه به برنامه‌ها و بودجه‌هاي دستگاه‌ها سمت و سوي جنسيتي دهيم. افزايش مرخصي زايمان نيز جزو تكاليف دستگاه‌ها در سال ۹۳ است و بايد در برنامه‌هاي آنها لحاظ شود.


به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران،شهيندخت مولاوردي در گفت‌و گو با فارس گفت: خبري نشدن برخي از كارها به اين معني نيست كه كارها متوقف شده است چون تعدادي از كارها به موازات هم در حال انجام است و همزمان كه كارهاي كارشناسي در حال انجام است گزارش‌ها از دستگاه‌هاي مختلف گرفته مي‌شود و بحث‌هايي نيز وجود دارد تا نهايي نشود نمي‌توان آنها را منتشر كرد. براي انجام كارهاي كارشناسي زمان لازم است و اين مطلب به اين معنا نيست كه حوزه‌ها و قسمت‌هاي مختلف تعطيل شده است.

وي ادامه داد: ما براي روزهاي پاياني سال 92 و اقداماتي كه مي‌توانيم براي بودجه تخصيص نيافته انجام دهيم برنامه ريزي داريم. همچنين برنامه‌ريزي‌ها براي سال 93 هم انجام شده و تمام اين كارها به موازات هم در حال انجام است.

معاون رئيس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: افزايش مرخصي زايمان جزو تكاليف دستگاه‌ها است و بايد در برنامه‌هاي آنها لحاظ شود و نبايد بودجه را زنان و مردانه بنگريم.

معاون رئيس جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان كرد: اگر بگوييم از حدود 195 هزار ميليارد بودجه 10 ميليارد سهم زنان است و بقيه سهم مردان، نگاه درستي نيست و در سال 92 نيز دستگاه‌ها در صورت تأمين اعتبار بايد افزايش مرخصي زايمان را اجرا كنند و آن را لازم الاجرا بدانند.

مولاوردي افزود: افزايش مرخصي زايمان قانون است و بنابراين فقط متعلق به سال 92 نيست. اين قانون تا زماني‌كه لغو نشده و كان لم يكن تلقي نشده لازم الاجرا است.

وي اظهار داشت: بودجه لازم براي اجرايي كردن افزايش مرخصي زايمان مادران بايد در همان بودجه‌هايي كه دستگاه‌ها دارند پيگيري و تأمين اعتبار شود. يكي از برنامه‌هاي ما اين است كه سمت و سوي برنامه‌ها و بودجه‌هاي دستگاه‌ها را سمت و سوي جنسيتي دهيم و آنها را مجاب كنيم كه بخشي از اعتبارات را به امور زنان و خانواده و وظايفي كه دستگاه‌ها در اين حوزه دارند اختصاص دهند.

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 223]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن