تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819657765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نرم افزارهاي كاربردي براي آخر هفته +دانلود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: نرم افزارهاي كاربردي براي آخر هفته +دانلود
برنامه هاي كاربردي از جمله مهمترين اجزاي تلفن هاي همراه هستند كه به بخشي جداناپذير از آن ها تبديل شده اند. اين نرم افزارها در مواقع ضروري به كمك ما مي آيند.
به گزارش گروه خواندني هاي باشگاه خبرنگاران، تلفن هاي همراه داراي سيستم عامل هاي متفاوتي هستند. هر يك از اين سيستم هاي عامل به برنامه هاي خودشان نياز دارند تا به درستي اجرا شوند. اين هفته نيز برنامه هايي را مخصوص تلفن هاي متفاوت براي دانلود قرار داده ايم.

ابزارهاي ذهني - آندرويد

نرم افزار پيشرفته از ابزار هاي مديريتي، كسب و كار و مهارت هاي بهره وري شخصي حسابرسي و محاسبه كه بصورت كاملا حرفه اي و كاربردي براي اندرويد ميباشد در قالب يك نرم افزار براي شما ارائه داده ايم. اين نرم افزار به شما كمك ميكند تا از مهارت هاي خود در اوقات فراغت استفاده و از آن بهر ببريد. كه اين مهارت ها شامل موارد رهبري، مديريت تيم، استراتژي، حل مسئله، تصميم گيري، مديريت پروژه، مديريت زمان و بهره وري شخصي، مديريت استرس، ارتباطات، خلاقيت و توسعه حرفه اي ميباشد

دانلود

قطب نماي رايگان - سيمبين

اين برنامه كمك خواهد كرد تا جهات ( شمال ,جنوب ,شرق ,غرب ) را به راحتي بدست بياوريد تا در صورت لزوم، براي پيدا كردن مسير به شما كمك كند.اين قطب نما نشان مي دهد جهت آبي از شمال، و قرمز - به سمت جنوب است. علاوه بر اين، موقعيتي كه در آن هستيد و جهت قطب نما را در جعبه متن بالاي قطب نما نمايش داده مي دهد.سارندگان اين نرم افزار هشدار دادن كه امكان نمايش دقيق در محيط بسته (داخل ساختمان ) وجود ندارد و در فضاي باز مقياس دقيق تري را نمايش مي گذارد.

دانلود

نقشه آنلاين - ويندوزفون 8

از آنجايي كه نقشه يكي از مهم ترين مواردي است كه بايد هميشه روي گوشي تلفن همراه وجود داشته باشد امروز براي شما كاربراني كه از ويندوزفون استفاده مي كنيد يك نرم افزار نقشه آنلاين قرارداده ايم و اميدواريم از آن استفاده لازم را ببريد.

دانلود

ويرايشگر تصاوير - آيفون

iColorama S يك ويرايشگر قدرتمند تصاوير مي باشد و جزو پركاربردترين برنامه هاي گوشي هاي آيفون به شمار مي رود كه با استفاده از اين برنامه شما ميتوانيد افكت و نورپردازي و هرچه براي ويرايش چهره و تصاوير به كار مي رود را اعمال نماييد.

دانلود

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 281]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن