تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804255552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترين نرم افزارهاي تلفن همراه و رايانه در هفته اي كه گذشت + دانلود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: بهترين نرم افزارهاي تلفن همراه و رايانه در هفته اي كه گذشت + دانلود
در اين گزارش مي توانيد بهترين و پر بازديدترين نرم افزارهاي اين هفته ي دريچه را دانلود كنيد؛ نرم افزارهايي كه به انتخاب شما جمع آوري شده است.
به گزارش خبرنگار دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگي دريچه شما را در جريان تازه ترين و بهترين نرم افزار ها قرار مي دهد.

آن دسته از كاربراني كه هر روز نمي توانند به صفحه دريچه سر بزنند مي توانند آخر هفته بهترين ها را در قالب يك بسته خبري دريافت كنند.

------------

------------

WinRAR براي رايانه؛

بهترين نرم‌افزار فشرده سازي جهان را روي رايانه خود داشته باشيد + دانلود

اينجا قصد معرفي يك نرم افزار قدرتمند و بهترين نرم افزار فشرده سازي را داريم نام اين نرم افزار WinRAR است كه محصول لابراتورهاي شركت RAR مي باشد. اين نرم افزار را بعد از هر بار نصب ويندوز، شايد 99 درصد كاربران اقدام به نصب آن مي نمايند.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

با Photoshop Touch متفاوت باشيد

فتوشاپ لمسي براي گوشي‌هاي اندرويدي + دانلود

همه‌ي ما با نرم افزار حرفه‌اي Adobe Photoshop آشنايي داريم. اين برنامه كه يكي از بهترين نرم‌افزارهاي موجود براي براي ويرايش تصاوير است كه اكنون نسخه جديد و يا بهتر است بگوييم لمسي اين نرم افزار براي اندرويدي ها منتشر شده است. با كمك Photoshop Touch for phone بخش قابل توجهي از قابليت‌هاي Photoshop را به گوشي و يا تبلت اندرويدي خود بياوريد. از جمله‌ قابليت‌هاي فتوشاپ كه به نسخه‌ي Touch آن اضافه شده‌اند مي‌تواند به layerها، selection tools، adjustments، filters و… اشاره كرد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

پرداخت آسان

نرم افزار "پرداخت قبوض" براي گوشي هاي اندرويدي + دانلود

امروزه با توجه به پيشرفت علم و تكنولوژي به خصوص اينترنت و موبايل راه هاي زيادي براي زندگي راحت تر به وسيله اين تكنولوژي ها به وجود آمده است. براي همه ما پيش آمده كه در صف هاي طولاني و خسته كننده بانك براي پرداخت قبوض طي كنيم. در حالي كه همه اين كارها فقط و فقط با يك دقيقه زمان امكان پذير هست. دريچه براي شما كاربران نرم افزاري را معرفي مي كند كه با آن به راحتي مي توانيد قبض هايتان را پرداخت كنيد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

TeamViewer

از راه دور كامپيوتر دوستتان را كنترل و يا حتي تعمير كنيد + دانلود

براي استفاده از اين نرم افزار و متصل شدن رايانه ها به يكديگر، حتما بايد نرم افزار در هر دو رايانه (رايانه مبدا و مقصد) نصب باشد. پس از اجرا نرم افزار، برنامه به شما يك ip كانكت و رمز عبور يكبار مصرف مي دهد و شما مي توانيد با وارد كردن ip و پسورد به راحتي هرچه تمام تر به رايانه خود متصل شويد. امنيت بالا با استفاده از ssl، امكان دسترسي به ip ديناميك، سرعت بالا در تبادل اطلاعات و ... از ويژگي هاي نرم افزار هستند.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

Dreaminterpretation؛

نرم افزار "تعبير خواب" براي تلفن همراه + دانلود

شايد شما هم در خواب با بعضي صحنه ها و چيزها رو به رو مي شويد كه علاقه مند هستيد، از معني و مفهوم آن ها مطلع شويد. نرم افزار تعبير خواب بنفش يك برنامه فارسي و كامل جهت تعبير خواب هاي شما با استفاده از منابع معتبر است. برنامه داراي دسته بندي به ترتيب حروف الفبا است و مي توانيد به سهولت كلمه مورد نظرتان را پيدا كنيد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

مديريت فايل هاي فشرده در ios + دانلود نرم افزار

مديريت كامل فايل هاي فشرده در تلفن همراه با هر نرم افزاري امكان پذير نيست ولي برنامه UnArchiver PRO مي تواند به صورت كامل فايل هاي فشرده را مديريت كند، فايل هاي مورد نظر را فشرده سازي كند يا آن ها را از حالت فشرده خارج كند. برنامه با پشتيباني از سرويس هاي مختلف و محيط كاربري ساده توانسته است، رضايت كاربران خود را به طور كامل جلب كند.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

براي كاربران رايانه؛

يك نرم افزار كامل براي آنهايي كه با ايميج ها سروكار دارند + دانلود

ISO Workshop پشتيبان گيري رايگان انجام مي دهد وبه طور خاص براي تبديل و burning ديسك نرم افزار طراحي شده است و قابل استفاده كاربران از تمام سطوح مي باشد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

تبديل فايل هاي تصويري به فايل هاي صوتي + دانلود

ديگر براي تبديل فرمت فايل هاي تصويري نيازي به استفاده از رايانه براي اين كار نيست، با نصب نرم افزار Convert Videos To Music مي توانيد به راحتي فايل هاي ويدئويي موجود در تلفن همراه هوشمند خود را به فرمت هاي صوتي مانند mp3 تبديل كنيد. درضمن شما مي توانيد فايل هاي تبديل شده را در مكان هاي دلخواه خود آپلود كنيد يا اين كه در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك بگذاريد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

افزايش سرعت گوشي هاي اندرويد + دانلود

بسياري از گوشي هاي اندرويد با افزايش نرم افزار و بازي در آنها دچار افت سرعت و مصرف زياد باطري مي شوند. نرم افزار Memory Booster (Full Version) يه كاربران اندرويد كمك مي كند تا از اين مشكل در امان بمانند. اين نرم افزار با بازگرداندن مموري از دست رفته توسط نرم افزارها و بازيهاي نصب شده در هنگام استند باي مصرف گوشي را تا حد زيادي كاهش مي دهد و باعث مي شود كه گوشي از تمام فضاي مموري خود استفاده كند و ديگر شاهد كاهش سرعت نمي باشيد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

براي گوشي هاي اندرويدي؛

يك بازي مفيد براي آموزش پرچم كشورها + دانلود

شايد شما علاقه مند به يادگيري پرچم تمامي كشورهاي جهان هستيد، اگر علاقه به اين كار داريد حتما بازي New flag game را از سايت باشگاه خبرنگاران دانلود كنيد. بازي پرچم ها يك بازي مفيد براي آموزش پرچم كشورهاي جهان است. بازي شامل دو بخش مي شود: 1- آموزش پرچم ها؛ در اين بخش شما مي توانيد هر پرچم را به مدت 10 ثانيه مشاهده كنيد( فاصله زماني بين پرچم ها از طريق منو قابل تغيير است). 2- بازي حدس زدن پرچم ها؛ در اين بخش برنامه به شما تعدادي پرچم نشان مي دهد و شما وظيفه داريد حدس بزنيد كه پرچم متعلق به كدام كشور است.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

براي اندرويدي‌ها؛

با دستخط خود در گوشي يادداشت برداري كنيد + دانلود

نرم افزار Handrite Notes Notepad Pro يك ابزار يادداشت برداري كاربردي است به سبكي متفاوت است كه توسط آن شما مي توانيد يادداشت هاي خود را با دست خط خودتان بنويسيد همچنين مي توانيد نوشته هايتان را به فايل PDF تبديل كنيد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

مديريت حافظه گوشي‌هاي اندرويدي؛

به راحتي برنامه‌ها و بازي‌هاي سنگين و گرافيكي را اجرا كنيد + دانلود

نرم افزاري كه دريچه اينجا آن را براي شما معرفي مي كند نرم افزار Game Booster است اين نرم افزار قبل از اجراي بازي RAM و CPU گوشي شما را به صورت كامل آزاد و حداكثر قدرت و توان CPU و GPU (كارت گرافيك گوشي) را براي اجراي بازي به كار مي گيرد. از اين نرم افزار مي توانيد براي اجراي نرم افزارها و بازي‌هاي سنگين و گرافيكي كمك بگيريد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

براي رايانه؛

فايل هاي پاك شده بر اثر حملات ويروسي را بازيابي كنيد + دانلود

شايد براي شما هم پيش آمده است كه اطلاعات مهم و ارزشمندي را به اشتباه پاك كرده باشيد و براي بازيابي آن ها نرم افزارهاي متفاوتي را امتحان كرده باشيد ولي هيچ كدام فايل هاي از دست رفته شما را بازابي نكرده اند. دريچه نرم افزار كاربردي R-Studio Network Edition را معرفي مي كند كه ابزاري قدرتمند در زمينه بازيابي اطلاعات براي متخصصان، مهندسان سيستم و مديران شبكه مي باشد به وسيله اين نرم افزار مي توان داده ها و اطلاعات مختلف از دست رفته از TCP/IP را بازيابي كرد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

براي ios؛

مديريت حرفه اي مخاطبان در تلفن همراه + دانلود نرم افزار

اگر در تلفن همراه هوشمند خود مخاطب زيادي داريد و مديريت آن ها كار بسياري سختي براي شما است، نرم افزار Extreme Contacts مي تواند كار شما را آسان كند. شما مي توانيد با استفاده از نرم افزار معرفي شده براي مخاطبين تلفن همراه خود دسته بندي تعيين كنيد، با اين كار مخاطبين ذخيره شده در گوشي شما در گروه ها سرشكن مي شوند و مديريت آن ها بسيار ساده مي شود.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

نرم افزار Camera Awesome براي اندرويد؛

تبديل به يك عكاس و فيلمبردار حرفه‌اي شويد + دانلود نرم‌افزار

نرم افزار Camera Awesome يك ابزار بي نظير با كلي امكانات است كه شما را به يك عكاس و فيلمبردار حرفه‌اي تبديل مي كند. اين نرم افزار با بيش ار ۲۰ ميليون بار دانلود براي سيستم عامل اي او اس اكنون براي اندرويدي ها عرضه شده است.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

براي گوشي هاي اندرويدي؛

مديريت دخل و خرج خود را به نرم افزار "هلو" بسپاريد + دانلود

اگر در مديريت درآمد و هزينه خود دچار مشكل هستيد، دريچه به شما يشنهاد مي كند كه نرم افزار قدرتمند و فارسي هلو را از سايت باشگاه خبرنگاران دانلود كنيد. اين نرم افزار امكان كنترل تمامي هزينه ها، درآمد ها و مشاهده گزارشات متنوع را در محيط گوشي هاي داراي سيستم عامل اندرويد مهيا مي كند. نرم افزار حسابداري holoo توسط گروه شركت هاي طرفه نگار با امكانات و خدمات متنوع به بازار عرضه شده است.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

OK Timer

تايمري زيبا براي گوشي هاي اندرويدي + دانلود

نرم افزار OK Timer يك برنامه جالب با گرافيكي خيره كننده است. كار اصلي اين نرم افزار ثبت زمان است. اگر شما هم احساس مي كنيد كه براي ورزش كردن، آشپزي و مسابقه به تايمر نياز داريد پيشنهاد مي كنيم اين نرم افزار را دانلود كنيد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

جدول مندليف را به گوشي هوشمندتان بياوريد + دانلود

حتما شما با جدول تناوبي يا همان جدول مندليف آشنا هستيد، امروز قصد معرفي يك نرم افزار براي دوستداران درس شيمي را داريم، اين برنامه Periodic Tableا تمامي عنصر ها را در خود جاي داده است و شما مي توانيد با نصب آن به راحتي جدول تناوبي را به تلفن هوشمند خود بياوريد و از داشتن آن لذت ببريد. به كمك اين نرم افزار مي توانيد جرم و عدد اتمي عنصر هاي مورد نظرتون را پيدا كنيد و يا الكترو نگاتيوي آن ها را با يك عنصر ديگر مقايسه كنيد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

برنامه اي كاربردي

فايروال ويندوز را كنترل كنيد + دانلود

نرم افزار Windows Firewall Control برنامه اي كاربردي براي دسترسي سريع و آسان به گزينه هاي فايروال ويندوز مي باشد. اين نرم افزار بهترين ابزار براي مديريت ساده و بي دردسر فايروال ويندوز در ويندوزهاي 8، 7، ويندوز سرور 2008 مي باشد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

پخش كننده ي قدرتمند VLC media player براي رايانه + دانلود

پخش كننده ي صوتي و تصويري VLC را مي توان بهترين مولتي مديا در دنياي پخش كننده هاي فايل هاي صوتي و تصويري دانست. يكي از دلايل سبقت گيري اين پخش كننده از km player ارائه آپديت مكرر نرم افزار توسط VideoLAN سازنده ي اين نرم افزار است. البته از دلايل ديگر مي توان به ارائه پوسته هاي زيبا سازي پلير اشاره نمود.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

براي اندرويدي ها؛

افزايش سرعت گوشي هوشمند با بهينه سازي + دانلود نرم افزار

گاهي ممكن است به دلايل مختلف سرعت گوشي اندوريدي شما كاهش يابد، دلايلي مانند؛ وبگردي و بوكمارك ها، نصب و پاك كردن متعدد نرم افزارها و بازي ها و يا تاريخچه و اطلاعات موجود در برنامه ها سبب كاهش سرعت و عملكرد تلفن همراه مي شوند. به گفته سازندگان نرم افزار، برنامه قادر است 60 درصد سرعت تلفن همراه شما را افزايش دهد. برنامه با مديريت قدرتمند و حذف فايل هاي اضافي سبب افزايش كارايي تلفن همراه شما مي شود.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

براي ios؛

وبگردي به صورت آفلاين را در تلفن همراه خود تجربه كنيد + دانلود نرم افزار

نرم افزار Offline Pages Pro به شما كمك مي كند صفحات و وب سايت هاي اينترنتي را در تلفن همراه هوشمند خود ذخيره كنيد، تا در فرصت مناسب به گشت و گذار در صفحات ذخيره شده بپردازيد. اگر دسترسي به اينترنت پر سرعت نداريد، اين نرم افزار براي شما مناسب است زيرا برنامه مي تواند صفحات مورد نظر را ذخيره كند حتي اگر سرعت اينترنت شما بسيار كم باشد و پس از ذخيره سازي شما مي توانيد وب سايت ها را به صورت آفلاين و با نهايت سرعت مشاهده كنيد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

فايل هاي فلش را اجرا كنيد؛

آخرين نسخه فلش پلير براي مرورگر اكسپلورر + دانلود نرم افزار

به دليل محدوديت شركت Adobe براي ip هاي ايراني، دريچه جديدترين نسخه Adobe Flash Player پلاگين را براي شما مهيا مي كند. امروزه در اكثر سايت ها از تصاوير متحرك و چند لايه با فرمت فلش استفاده مي شود دليل اين استفاده محيط خلاقانه و گرافيك مناسب تصاوير فلش است. در صفحات اينترنتي از فايل ها و فيلم هايي استفاده مي شود كه براي مشاهده آن ها بايد يك نرم افزار جانبي به نام Adobe Flash Player را نصب كنيد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

از ورود ويروس ها جلوگيري كنيد!

آنتي ويروس قدرتمند براي گوشي هاي اندرويدي + دانلود نرم افزار

يكي از تهديد هاي اساسي در بخش رايانه و تلفن همراه وجود ويروس هاي مخرب است، ويروس ها با اختلال در سيستم تلفن همراه سبب كاهش سرعت يا از بين رفتن اطلاعات مي شوند، البته آنتي ويروس هاي متعددي براي از بين بردن ويروس ها و اسپم ها ارائه شده است كه فقط تعدادي از آن ها توانسته اند به صورت واقعي اقدام به محافظت از تلفن همراه هوشمند كنند.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

GO Locker 2.07؛

قفل صفحه نمايش تلفن همراهتان را متحول كنيد + دانلود نرم افزار

حتما شما هم از تكراري بودن قفل صفحه نمايش تلفن همراه خود خسته شده ايد و خواهان ايجاد تغييرات اساسي در سبك و سياق آن هستيد. نرم افزار GO Locker مي تواند براي قفل امنيتي تلفن همراه شما جلوه هاي گرافيكي زيبا و جذاب قرار دهد. برنامه علاوه بر ايجاد جلوه هاي گرافيكي زيبا مي تواند امنيت رمز عبور گوشي اندرويدي شما را افزايش دهد، در ضمن مي توانيد رمز گذاري بر اساس چند پايه را با استفاده از اين نرم افزار انجام دهيد. يعني مي توانيد رمزهاي صوتي، تصويري و ... را قرار دهيد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

براي رايانه؛

مقدار مصرف ترافيك اينترنت را مديريت كنيد + دانلود

NetTraffic يك ابزار مفيد براي آن دسته از افرادي از وايمكس و ADSL استفاده مي كنند به دليل اينكه براي برخي از اين مشتركين ISP در نظر گرفته شده لذا براي مديريت ترافيك اينترنت خود نرم افزار NetTraffic يك ابزار ضروري است.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

اندرويدي ها دانلود كنند؛

نرم افزاري براي "حس خوب آرامش" + دانلود

فرض كنيد از دانشگاه و يا محل كار آمده ايد و از خستگي زياد مي خواهيد با انجام كاري استراحت كنيد. بعضي ها اقدام به خوردن غذا مي كنند عده اي هم قهوه و خواب را ترجيح مي دهند!

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

Music Folder Player Donate؛

موزيك پليري ساده و قدرتمند براي گوشي‌هاي اندرويدي + دانلود

اگر به دنبال يك موزيك پلير ساده و كارآمد ولي قدرتمند هستيد دريچه نرم افزار Music Folder Player Donate را معرفي مي كند اين نرم افزار با ظاهري ساده اما قدرتمند توانسته در گوگل پلي امتياز 4.8 را از امتياز 5 از آن خود كند. با كمك Music Folder Player Donate به راحتي خواهيد توانست موسيقي هاي خود را از پوشه ها پخش كنيد و ميان پوشه ها با سرعت بالا سوييچ كنيد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

يكي از بهترين مرورگرها؛

آخرين نسخه مرورگر فايرفاكس براي رايانه شما + دانلود

Firefox محصولي از كمپاني Mozilla مرورگري امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. اين مرورگر محبوب را به خاطر كيفيت و كارايي بالايش هم رديف ساير مرورگرهاي مطرح دنيا مانند Internet Explorer و Opera و شايد بهتر از آنها در بعضي امكانات مي دانند.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

براي گوشي هاي اندرويدي؛

از شرايط آب و هوايي 7 روز آينده مطلع شويد + دانلود نرم افزار

اگر قصد خروج از منزل يا رفتن به مسافرت را داريد و از شرايط آب و هوايي مطلع نيستيد، نرم افزار WeatherPro Premium 3 مي تواند مانند يك هواشناس عمل مي كند، وضعيت جوي منطقه مورد نظر شما را تا 7 روز آينده پيش بيني و به شما ارائه كند. اطلاعات ارائه شده توسط برنامه بسيار معتبر و قابل اطمينان است، زيرا برنامه براي پيش بيني شرايط جوي از ماهواره هاي قدرتمند هواشناسي استفاده مي كند.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

براي رايانه؛

تبديل فايل هاي pdf به متون قابل ويرايش + دانلود نرم افزار

امروزه اكثر تحقيقات و مطالب به صورت كتاب هاي الكترونيكي يا همان فرمت pdf در دسترس افراد قرار مي گيرند، حال اگر كسي بخواهد از اين كتب نكته برداري كند قادر به اين كار نيست. در اين گزارش قصد معرفي يك نرم افزار كاربردي براي تبديل فايل هاي pdf به فرمت هاي قابل ويرايش را داريم، نرم افزار PDF OCR يكي از برنامه هاي پيشتاز و قدرتمند در زمينه تبديل فرمت فايل هاي متني است. اين برنامه با استفاده از تكنولوژي ocr فايل هاي pdf را به فايل هاي متني text تبديل مي كند، در ضمن تكنولوژي ocr مي تواند صفحات مورد نظر شما را اسكن و به صورت جداگانه يك فايل pdf جديد بسازد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

بهينه سازي و افزايش سرعت رايانه با Wise Care 365 + دانلود نرم افزار

پس از نصب نرم افزار و بازي بر روي رايانه در ريجستري ويندوز ريشه هاي متعددي از آن نرم افزار و بازي به وجود مي آيد، اين ريشه ها پس از حذف نرم افزار يا بازي از بين نمي روند و سبب كاهش سرعت ويندوز رايانه تان مي شوند. نرم افزار Wise Care 365 يك برنامه كاربردي جهت از بين بردن پوشه ها و فايل هاي اضافي موجود در ريجستري است. شما مي توانيد با استفاده از اين نرم افزار ريجستري رايانه خود را بهينه سازي كنيد و سبب بهبود عملكرد آن شويد. از ديگر ويژگي هاي نرم افزار مي توان به مواردي چون: بازيابي فايل هاي از دست رفته، خاموش كردن اتوماتيك رايانه، امكان ايجاد محدوديت براي استفاده از نرم افزارها، مخفي سازي فايل ها و پوشه هاي مورد نظر شما و ... اشاره كرد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود اينجا كليك كنيد

------------

------------

گردآوري از: سالار واعظي

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن