تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820421000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منافقین در عراق به دنبال چه هستند؟


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



منافقین در عراق به دنبال چه هستند؟
منابع پزشکی و وزارت کشور عراق دوشنبه شب از کشته شدن 22 نفر و زخمی شدن 52 نفر در دو انفجار با خودروی بمب گذاری شده علیه زائران شیعه در جنوب بغداد خبر دادند.




  به گزارش جام به نقل از بولتن، انفجارها در منطقه رشید زمانی روی داد که زائران شیعه به مناسبت اربعین حسینی به سوی کربلا در 110 کیلومتری پایتخت عراق، پیاده می رفتند. ده‌ها نفر نیز در حملات روز دوشنبه به ویژه انفجار با خودروهای بمب گذاری شده در بغداد و حمله به شهرداری تکریت در شمال بغداد زخمی شدند.   روزی نیست که در عراق حملات تروریستی اتفاق نیفتد و عده ای از مردم بیگناه از زن و مرد و پیر رو جوان در این سسله عملیات های تروریستی در خون خود شناور نشوند. چه کسی از این اقدامات تروریستی سود می برد؟ بی ثباتی در عراق به نفع کیست؟ تضعیف دولت عراق به نفع کیست؟ پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین در ماه‌های گذشته در مورد حوادث تروریستی در عراق و صحنه گردان‌های این اقدامات جنایتکارانه گزارش‌های متعددی را منتشر کرده است.   تا لحظه تنظیم این گزارش گروهک منافقین در سایت خبری خود انفجارهای تروریستی روز دوشنبه را که به کشته و زخمی شده بیش از 74 نفر منجر شد، منعکس نکرده است. در و در عوض کلی خبر دروغ و مضحک در مورد شورش و تظاهرات و قیام مسلحانه در شهرهای مختلف ایران انتشار داده است و از عراق به جای انعکاس حملات تروریستی به انتشار خبر مشکوک حمله به خانه «شیخ عبدالمالک السعدی» مفتی اهل سنت عراق پرداخته است! در خبر سایت منافقین از وی با عنوان «علامه» و «مفتی بزرگ عراق» نام برده شده است.  السعدی کسی است که بارها از منافقین در سخنرانی‌های خود حمایت کرده است و سخنرانی‌های تند وی بر ضد دولت عراق  نظام جمهوری اسلامی و کشاندن اهل سنت عراق به خیابان‌ها و اعلام مخالفت با دولت نوری مالکی معروف است.   درباره این مسئله و حمایت منافقین از وی چند نکته باید مورد ملاحظه قرار بگیرد:   برای منافقین شیعه یا سنی هیچ فرقی نمی‌کند آنها موجودات لامذهبی هستند که از هرکس و هرچیزی برای رسیدن به منافع نامشروع خود استفاده می کنند. امروز ار اهل سنت و مفتی آنها فردا از برخی گروه‌های شیعه که مخالف دولت عراق هستند.
بدون تردید منافقین در بسیاری از جنایت‌ها علیه مردم عراق دست داشته اند و بنا به گفته برخی از مقامات عراق و نمایندگان مجلس این کشور منافقین همراه با سازمان اطلاعات عربستان و شخص بندر بن سلطان در پشت عملیات‌های تروریستی عراق قرار دارند. لذا این سئوال را باید شخص عبدالمالک السعدی از خود بپرسد که چطور این گروهک جنایتکار، وی را با عناوینی چون علامه و مفتی بزرگ خطاب می کند و وبرایش سوت و کف می کشد؟ در پشت این هوچی‌گری‌ها چه قصد و نیت شیطانی وجود دارد؟
منافقین همواره مخالف ثبات و آرامش در عراق بوده‌اند و در سال‌های اخیر نیز که دولت عراق خواستار خروج آنها از کشور شده بر عمق کینه و نفرت و دشمنی آنها از دولت و ملت عراق بیشتر شده است و دامن زدن به اختلافات مذهبی و قومی و قبیله و طائفه‌گری بخشی از سیاست این گروهک بوده و هست و در این میان حتی برخی شبکه‌های تلویزیونی عراق نیز  همچون «التغییر» که روابط آن با منافقین غیر قابل انکار است، به این اختلافات دامن میزنند لذا همه مذاهب در عراق باید به این نکته توجه داشته باشند که جنگ مذهبی و برادر کشی در عراق به نفع کیست؟
منافقین همواره در سایت های خبری خود می گویند که انفجارهای تروریستی در عراق به وسیله دولت نوری مالکی و ایران انجام می گیرد و بدین وسیله امثال شیخ السعدی را تحریک می کنند تا علیه ایران و نوری مالکی فتوا دهد. سئوال بسیار ساده ای که در این میان وجود دارد این است که نوری مالکی چه نفعی از این انفجارها که دولت وی را تضعیف می کند، باید ببرد،  ایران نیز به عنوان کشور دوست تنها نفعی که برایش متصور است، یک عراق باثبات در نزدیک مرزهایش است.      




۱۳۹۲/۹/۲۶ - ۱۵:۳۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن