تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819168283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه گچساران:آمريكا عقل و اختيار خود را به رژيم جعلي اسرائيل داده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه گچساران:آمريكا عقل و اختيار خود را به رژيم جعلي اسرائيل داده است
امام جمعه گچساران گفت: اوباما با كشوري داراي چندصد ميليون جمعيت، اختيار و عقل خود را به رژيم جعلي اسرائيل داده و عملاً هيچ اختياري از خود ندارد.


به گزارش خبرگزاري فارس از گچساران، حجت‌الاسلام سيدامين‌الله حجازي ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادي سياسي جمعه اين شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقوا و پرهيزكاري با اشاره به اهداف قيام امام حسين(ع) اظهار كرد: هدف دشمنان از دشمني با اهل بيت(ع) به ويژه امام حسين(ع) نابودي اسلام، نام و اهداف پيامبر(ص) بود.

وي افزود: امام حسين(ع) با قيام و شهادت خود ديدگاه، خط و مشي معاويه و معاويه‌صفتان را افشا كرد تا آنها نتوانند به اهداف پليد و شوم خود برسند.

حجازي با اشاره به فرمايشات اخير مقام معظم رهبري در زمينه اربعين حسيني گفت: مقام معظم رهبري فرموده‌اند كه آغاز جاذبه مغناطيسي حسيني روز اربعين بوده كه اين جذبه،‌ انسان را ناخودآگاه به سمت خود مي‌كشاند.

وي ادامه داد: اين جاذبه، حالتي است كه با گذشت قرن‌‌هاي متمادي هنوز هم در دل ما وجود دارد.

خطيب جمعه گچساران در خطبه دوم نماز عبادي سياسي جمعه اين شهرستان با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در جمع هيئت‌هاي ستاد مركزي رزمندگان اسلام بيان كرد: مقام معظم رهبري فرمودند كه هيئتي‌ها نمي‌توانند سكولار باشند، زيرا كسي كه در راه ابقاء اهداف امام حسين(ع) تلاش مي‌كند، نمي‌تواند نسبت به جامعه و مشكلات پيش‌روي جامعه خود بي‌تفاوت باشد.

حجازي خاطرنشان كرد: بنا بر فرمايشات رهبري كسي كه تلاش مي‌كند اهداف امام حسين(ع) را در جامعه جامه عمل بپوشاند، نمي‌تواند سكولار و بي‌تفاوت باشد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به مذاكرات اخير ژنو و توافق‌نامه اخير و با بيان اين‌كه حكام نالايق آمريكا به جهانيان خيانت مي‌كنند، تأكيد كرد: در مذاكرات اخير، ايران اسلامي منطقي و قانوني مذاكره كرد و دنيا متوجه شد كه ايران اسلامي به دليل اعتقادات ديني خود در پي دست يافتن به سلاح‌هاي شيمايي، اتمي و هسته‌اي نيست.

امام جمعه گچساران بيان كرد: مقامات آمريكايي بر خلاف توافق‌نامه اخير اقدام به تحريم‌هاي جديدتري عليه ايران اسلامي اقدام كردند كه اين موضوع نقض آشكار توافق‌نامه اخير بود.

حجازي افزود: اين اوباماي بدبخت، بيچاره و عقب‌افتاده با كشوري داراي چندصد ميليون جمعيت اختيار و عقل خود را به ده‌كوره‌اي مانند رژيم جعلي اسرائيل داده و عملا هيچ اختياري از خود ندارد.

وي ابراز كرد: اوباما در مصاحبه اخير خود گفته است كه اگر مي‌توانستم آرزوي خود را كه باز كردن تمام پيچ و مهره‌هاي سيستم هسته‌اي ايران است، عملي مي‌كردم اما افسوس كه اين اقدام عملي نيست.

حجازي اظهار كرد: البته اوباما درست گفته است، زيرا كسي نمي‌تواند بر ملت و مملكتي پيروز شود كه زيرمجموعه ولايت امام زمان(عج) بوده و جانشين و رابط امام زمان(عج) بر اين مملكت ولايت دارد.

امام جمعه گچساران با اشاره به سفر اخير آيت‌الله سيدشرف‌الدين ملك‌حسيني، نماينده ولي فقيه در كهگيلويه و بويراحمد به اين شهرستان، اذعان كرد: آيت‌الله ملك‌حسيني تأكيد ويژه‌اي بر برطرف شدن مشكل بيكاري، مسائل فرهنگي و بافت فرسوده گچساران داشت و اين موضوع را به مسئولان تأكيد كرد.

انتهاي پيام/82001/ب۳۰

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن