تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818892645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه پيرانشهر:خودباوري مردم ايران سلاح قوي برابر آمريكا است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه پيرانشهر:خودباوري مردم ايران سلاح قوي برابر آمريكا است
امام جمعه پيرانشهر گفت: نگراني آمريكا از ملت ايران است، بزرگترين مانع آمريكا خودباوري و فرهنگ ايثار و شهادت مردم است كه اين سرمايه را نمي توانيم با سلاح عوض كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از پيرانشهر، ماموستا مصطفي محمودي ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اظهار داشت: با توجه به نزديك شدن اربعين حسيني بايد در عزاداري‌ها عظمت اربعين را حفظ كنيم.

وي افزود: زيارت امام حسين(ع) در ايام اربعين از نشانه‌هاي مؤمن است كه در روايات بسياري به اين موضوع اشاره شده است.

امام جمعه پيرانشهر با اشاره به جايگاه عظيم اربعين حسيني در ميان مسلمانان ادامه داد: شور و اشتياق مردم براي شركت در مراسم اربعين حسيني هر سال بيش از سال گذشته است.

وي خاطرنشان كرد: دشمن در كارهاي خود همه مقدسات، عزاداري‌ها و سوگواري‌هاي ما را زير سؤال مي‌برد، ولي بايد بداند اين عزاداري‌ها اجر و پاداشي عظيم دارد و عشق به اهل بيت در دل‌هاي مردم نهادينه شده است.

محمودي در بخش ديگري از خطبه‌هاي خود به شهادت كاركنان طرح خط لوله گاز ايران به عراق در خاك عراق اشاره كرد و افزود: آمريكا دائما در حال توطئه‌چيني عليه كشور ايران است.

وي تصريح كرد: نگراني آمريكا از ملت ايران است، بزرگترين مانع آمريكا خودباوري و فرهنگ ايثار و شهادت مردم است كه اين سرمايه را نمي‌توانيم با سلاح عوض كرد.

محمودي با بيان جايگاه رفيع شهادت در نزد مسلمانان و ايرانيان ايثارگر افزود: شهادت در راه اسلام داراي بالاترين مقام نزد خداوند است، اگر انساني در اين راه به طور طبيعي هم بميرد در راه خدا مرده است.

وي با اشاره به مشاركت بيشتر خيرين مدرسه ساز بيان كرد: تعليم و تربيت در اسلام از جايگاه والايي برخوردار است چه بسا مشاركت هر چه بيشتر خيرين مدرسه‌ساز باعث ترويج اين فرهنگ خواهد شد.

انتهاي پيام/61007/ب۳۰

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن