تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802686656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت طبس:مردم ايران دلشان را به آمريكا خوش نكرده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه موقت طبس:مردم ايران دلشان را به آمريكا خوش نكرده‌اند
امام جمعه موقت طبس با اشاره به اينكه به استكبار و در رأس آن آمريكا اعتماد نداريم، گفت: آمريكا و ساير كشورهاي مستبد بارها و در مقاطع مختلف به وعده‌هايشان عمل نكرده‌اند و به‌طور قطع مردم ايران نيز دلشان را به آمريكا خوش نكرده‌اند.


به گزارش خبرگزاري فارس از طبس، حجت‌الاسلام محمدجواد زنجاني طبسي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه طبس به بيان برخي پيامدها و همچنين چالش‌هاي پيش‌روي تيم مذاكره‌كننده‌ي هسته‌اي ايران پرداخت و ضمن اعلام حمايت از اين تيم، اظهار داشت: تاكنون عملكرد تيم مذاكره‌كننده‌ي هسته‌اي ايران بسيار مدبرانه و هوشمندانه بوده است و بايد دقت شود كه از اين پس نيز منويات مقام معظم رهبري و خواسته‌هاي مردم مدنظر باشد. وي ضمن تأكيد بر لزوم به رسميت شناختن حق غني‌سازي اورانيوم در داخل ايران، يادآور شد: براساس ماده چهار ان‌پي‌تي بهره‌مندي صلح‌آميز از انرژي هسته‌اي حق همه‌ي كشورهاي عضو ان‌پي‌تي است، اما متأسفانه امروز حتي همان كشورهايي كه توافقنامه ژنو را امضا كرده‌اند مي‌گويند كه ايران حق غني‌سازي ندارد و با اين وجود ايران چگونه مي‌تواند به اين كشورها اعتماد كند.

خطيب جمعه موقت طبس با اشاره به اينكه به استكبار و در رأس آن آمريكا اعتماد نداريم، ادامه داد: آمريكا و ساير كشورهاي مستبد بارها و در مقاطع مختلف به وعده‌هاي‌شان عمل نكرده‌اند و به‌طور قطع مردم ايران نيز دل‌شان را به آمريكا خوش نكرده‌اند.

وي خاطرنشان كرد: از مهم‌ترين اهداف آمريكا براي مذاكره با ايران، برهم زدن وحدت ملي، ايجاد اختلاف بين ملت‌ها و زيرسئوال بردن نظام جمهوري اسلامي است تا به كشورهاي دنيا اين‌طور بنماياند كه ايران پس از گذشت 35 سال از انقلاب اسلامي، به عقب بازگشته و سرانجام مجبور به مذاكره با آمريكا شده است.

زنجاني طبسي به بيان چالش‌هاي پيش روي مذاكرات ايران و گروه 1+5 پرداخت و متذكر شد: اين زمزمه شنيده مي‌شود كه در ادامه بايد رژيم صهيونيستي نيز در مذاكرات هسته‌اي ايران حضور داشته باشد كه اين برخلاف اعتقاد و سياست كشورمان است و يك چالش عظيم براي مذاكرات محسوب مي‌شود و در واقع يك سياست موذيانه از سوي رژيم صهيونيستي است تا به اين طريق مذاكرات را برهم بزند.

وي افزود: پيش‌بيني مي‌شود كه كشورهاي طرف مذاكره در ادامه موضوع موشكي ايران را مطرح كنند و با اين بهانه كه موشك‌هاي ايران قابليت حمل كلاهك هسته‌اي را دارد درخواست كنند كه موشك‌هاي ايران نابود شود؛ و علاوه بر اين كشورهاي طرف مذاكره به موضوع حمايت ايران از مظلومان منطقه مانند بحرين، سوريه و حزب‌اله نيز معترض‌اند.

زنجاني طبسي تصريح كرد: مسئولان و مردم ايران كاملاً آگاه هستند و تيم مذاكره‌كننده‌ي هسته‌اي ايران نيز با درايت و هوشمندي تمامي توطئه‌هاي دشمنان را نقش بر آب خواهند كرد.

امام جمعه موقت طبس در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز جمعه به ديدار اخير اعضاي شوراي عالي انقلاب فرهنگي با مقام معظم رهبري و سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در اين ديدار اشاره كرد و اظهار داشت: لزوم تهيه و اجراي پيوست فرهنگي براي تمامي تصميم‌هاي فرهنگي، سياسي، اقتصادي و علمي، ضرورت مردمي كردن فرهنگ و همچنين هدايت و نظارت دولت بر امور فرهنگي، لزوم برنامه‌ريزي كوتاه، ميان و بلندمدت براي فعاليت‌هاي فرهنگي، نقش انكارناپذير صدا و سيما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در مقابله با تهاجم فرهنگي، جلوگيري از تبديل شدن دانشگاه‌ها به محل جولان احزاب سياسي، لزوم اصرار بر ارزش‌هاي والاي اسلامي و از جمله عدم اختلاط زن و مرد، و ضرورت اهتمام لازم به زبان فارسي، از جمله مهمترين تأكيدهاي مقام معظم رهبري است كه بايد مورد توجه مردم و مسئولان قرار گيرد.

وي افزود: فرهنگ و ارزش‌هاي فرهنگي هويت و روح يك ملت است و بايد دقت شود تا در حوزه فرهنگ دچار تسامح و تساهل يا ول‌انگاري فرهنگي نشويم.

خطيب جمعه موقت طبس در بخش ديگري از سخنان خود ضمن گراميداشت 25 آذر روز پژوهش، يادآور شد: در دنياي امروز اقتدار سياسي و اقتصادي به موضوع علم و پژوهش وابسته است كه البته پژوهش بايد هدف‌دار، كارآمد و برطرف‌كننده‌ي نيازهاي كشور باشد.

وي اضافه كرد: امروز متأسفانه بسياري از پژوهش‌هاي انجام شده در كشور با هدف ارائه يك مقاله در آي‌اس‌آي و يا چاپ مقاله در يك مجله‌ي داخلي يا خارجي به‌منظور دريافت امتيازهاي علمي است، كه اين يك ضعف است و بايد با تغيير در اساسنامه‌ي اعطاي امتيازهاي علمي، تنها به پژوهش‌هاي كاربردي كه مشكلي از جامعه را برطرف مي‌كند امتياز تعلق گيرد.

انتهاي پيام/90001/ذ40

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن