تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819168063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه ابركوه:خلف وعده آمريكايي‌ها حقانيت ايران را به اثبات رساند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه ابركوه:خلف وعده آمريكايي‌ها حقانيت ايران را به اثبات رساند
امام جمعه ابركوه با اشاره به خلف وعده آمريكايي‌ها در مورد توافقنامه ژنو گفت: اين مسئله حقانيت ايران در نزد افكار عمومي جهان را باز هم به اثبات رساند.


به گزارش خبرگزاري فارس از ابركوه، حجت‌الاسلام سيد ابراهيم حسيني در خطبه‌هاي اين هفته نمازجمعه ابركوه اظهار داشت: سياست يك بام و دو هواي واشنگتن، منصب‌داران كاخ سفيد را بيش از پيش نزد ملت ايران بي‌اعتبار كرده است.

وي افزود: آنها از طرفي در ژنو قول داده‌اند كه تحريم جديدي وضع نكنند و از طرف ديگر هم هنوز جوهر امضايشان خشك نشده، به خاطر رضايتمندي لابي صهيونيستي، 19 شركت و فرد را به فهرست تحريم‌ها مي‌افزايند.

حسيني ادامه داد: وضع تحريم‌هاي جديد بعد از توافق ژنو، نقطه سياه ديگري در كارنامه دولت آمريكاست و روشني حقانيت فرمايشات مقام معظم رهبرى را مبني بر اينكه غرب قابل اعتماد نيست در اذهان عمومي نشان مي‌دهد و صداقت ايران را نزد مردم جهان باز هم مشخص كرد.

وي افزود: اميدواريم آمريكايي‌ها سر عقل بيايند كه نمي‌آيند و از مواضع احمقانه و خصمانه خود كوتاه بيايند و اميدواريم كه فرصتي را كه ايران با حسن نيت فراهم كرده است، تا دير نشده است مغتنم بشمارند و استفاده كنند.

خطيب جمعه ابركوه گفت: آنان بايد بدانند كه كوبيدن بر طبل تحريم همچون 30 سال گذشته دستاوردي جز بيزاري ملت ايران از آمريكا و غرب ندارد و غرب را در راستي آزمايي ناموفق خواهد كرد.

حسيني با اشاره به فرا رسيدن اربعين عنوان كرد: اربعين حسيني نشان داد كه اسلام بيمه شده امام حسين(ع) است و هر جا فسادي باشد يا آسيبي متوجه دين خدا شود در تقابل با آن، امام حسين (ع) حضور دارد.

خطيب جمعه ابركوه توصيه كرد: سعي كنيم با روضه، گريه و ذكر مصيبت، ياد امام و راه سالار شهيدان را ادامه دهيم و اينكه گاهي شنيده مي‌شود كه گريه كردن موجب افسردگي مردم مي‌شود، كاملاً غلط است.

وي افزود: گريه موجب تخليه و خانه تكاني دل از غصه‌ها، ناراحتي‌ها و موجب سبك شدن و انبساط روحي است به ويژه گريه بر امام حسين(ع) راز و رمزهاي زيادي دارد.

اشاره به حوادث جهان اسلام و همچنين گراميداشت هفته ثبت احوال بخش ديگري از سخنان امام جمعه ابركوه را تشكيل مي‌داد.

انتهاي پيام/2464/ل30

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن