تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802693037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت قزوين:آمريكا تحت تاثير رژيم صهيونيستي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه موقت قزوين:آمريكا تحت تاثير رژيم صهيونيستي است
اماجمعه موقت قزوين پيمان‌شكني و نقض عهد آمريكايي‌ها در مذاكرات را نتيجه تحت تاثير صهيونيست‌ها بودن آنها دانست.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، حجت‌الاسلام عبدالكريم عابديني در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر قزوين كه در مسجد النبي اين شهر برگزار شد، با اشاره به تحولات اخير سياسي كشور مان و همچنين مذاكرات ژنو اظهار داشت: واضح و مشخص است كه آمريكايي‌ها تحت تاثير رژيم صهيونيستي قرار دارند و اين رفتار آنها پس از توافق ژنو امري آشكار و از پيش مشخص شده بود.

وي افزود: رفتار دوگانه آمريكايي‌ها در برابر مذاكرات ژنو نشاندهنده اوج فريب‌كاري آنها است كه اين نيز از خوي استكباري آنها سرچشمه مي‌گيرد.

عابديني تصريح كرد« بايد دانست كه آمريكايي‌ها هيچ گاه با صداقت رفتار نمي‌كنند و هميشه شيطنت و خيانت در رفتار آنها ملموس و قابل مشاهده است.

امام جمعه موقت قزوين عنوان كرد: بي‌ترديد اين احاطه صهيونيست‌ها بر آمريكايي‌ها سبب شده تا با آنها زير توافق خود و همچنين تعهداتشان بزنند.

وي صحبت آمريكايي‌ها از موشك‌هاي دوربرد ايران را ناشي از خباثت آنها عنوان و تاكيد كرد: تكرار مي‌كنيم كه آمريكا هيچ غلطي نمي‌تواند بكند و اين هيمنه پوشالي آمريكايي‌ها در برابر موشك‌هاي ويرانگر ايراني سست و شيشه‌اي است.

عابديني يادآور شد: امروز اقتدار كشور ما در عرصه‌هاي سياسي نظامي امري انكارنشدني است و نمونه آن در جنگ 33 روزه و همچنين مقاومت مردم سوريه در برابر صهيونيست‌ها قابل مشاهده است.

وي تاكيد كرد: بي‌ترديد اين عزت و افتخار در عرصه سياسي و نظامي حاصل خون شهدا و لطف پروردگار است كه بايد آن را حفظ كنيم.

امام جمعه موقت قزوين با اشاره به موشك‌هاي دوربرد ايراني و توانايي نظامي كشورمان يادآور شد: امروز ديگر مانند دوران دفاع مقدس توان نظامي ايران محدود نيست بلكه آنچنان توانمند شده‌ايم كه موشك‌هاي با برد هزاران كيلومتر ساخته و اين اقتدار نظامي سياسي را به رخ دشمنان بكشيم.

وي تبعيت از مقام معظم رهبري را راهكار حركت مسئولان ديپلماسي كشورمان در مذاكرات عنوان و يادآور شد: ملت ايران در همه صحنه‌ها هوشيار بوده و از مسئولان مي‌خواهد تا در مذاكرات تصميم در راستاي تبعيت از مقام معظم رهبري بگيرد چرا كه عزت مردم و كشورمان در اين صورت حفظ مي‌شود.

عابديني ادامه داد: رژيم صهيونيستي به دنبال تسلط بر سرزمين‌هاي اسلامي است اما بيداري اسلامي در منطقه موجب فرو ريختن اين نقشه شيطاني آمريكا و رژيم صهيونيستي در منطقه شد.

امام جمعه موقت قزوين ضمن تشكر از هيئت دولت و رئيس‌جمهور براي معرفي مرتضي روزبه به عنوان استاندار جديد قزوين گفت: استاندار جديد قزوين بايد اتخاذ راهكارهايي در راستاي برطرف كردن مشكلاتي از قبيل بيكاري جوانان،‌واحدهاي اقتصادي و صنعتي را اولويت كار خود قرار دهد.

عابديني هفته پژوهش را مهم ارزيابي و تصريح كرد: ‌بايد توجه به پژوهش در دانشجويان، كارشناسان دستگاه‌هاي اجرايي و دانش‌آموزان گسترش يابد.

امام جمعه موقت قزوين ادامه داد: تحقيق و پژوهش مي‌تواند به تصميم‌گيري برنامه‌ريزي مناسب در مسائل مهم منجر شود و به همين دليل هفته پژوهش مي‌تواند بهترين فرصت براي توليد علم باشد.

عابديني خاطرنشان كرد: موفقيت‌هاي نظامي و همچنين هسته‌اي كشورمان نيز نتيجه همين تحقيق و پژوهش است كه اهميت اين مسئله را دوچندان مي‌كند.

امام جمعه موقت قزوين در خاتمه با اشاره به سردي هوا و كاهش چند درجه‌اي آن از مردم خواست تا ضمن صرفه‌جويي در مصرف گاز از بروز مشكلات براي ديگر هموطنان جلوگيري كنند.

انتهاي پيام/2667/ي40

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن