تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819168339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه گرگان:فرمايش رهبري درباره آمريكا در حال اثبات است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه گرگان:فرمايش رهبري درباره آمريكا در حال اثبات است
امام جمعه گرگان با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر غيرقابل اعتماد بودن آمريكا گفت: اين فرمايش رهبر معظم انقلاب در حال اثبات است.


به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان آيت‌الله سيد‌كاظم نورمفيدي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر از ناديده گرفتن توافق ژنو توسط آمريكايي‌ها انتقاد كرد.

وي ادامه داد: هنوز مركب توافقنامه ژنو خشك نشد وزارت خزانه‌داري آمريكا تحريم‌هاي جديدي را عليه جمهوري اسلامي ايران وضع كرد.

نماينده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبري تاكيد كرد: انسان باشخصيت هيچگاه زيرقول خود نمي‌زند به عبارتي آمريكا با ناديده گرفتن توافقنامه ژنو شخصيت خود را زير سوال برد.

نورمفيدي اظهار داشت: آنچه كه در روايات اسلامي و در بيانات مقام معظم رهبري آمده، ايران هيچگاه به دنبال سلاح هسته‌اي نبوده و نخواهد بود.

امام جمعه گرگان با بيان اينكه ناديده گرفتن توافقنامه ژنو نقطه سياه در كارنامه آمريكاست خاطرنشان كرد: مردم دنيا عملكرد ايران و آمريكا را پس از توافقنامه ژنو مورد ارزيابي قرار داده و پي به حقانيت ايران خواهند برد و متوجه خواهند شد كه كدام يك از طرفين صداقت دارند.

نماينده ولي فقيه در استان گلستان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به پياده‌روي ميليوني شيعيان عراق و ساير كشورها به سمت كربلا گفت: اين راهپيمايي‌ها از افتخارات شيعه و مسئله بسيار مهمي است.

نورمفيدي افزود: حدود 20 ميليون شيعه در عراق و سراسر عالم در روز اربعين با پاي پياده خود را به كربلا مي‌رسانند تا اوج ارادت خود را به امام حسين (ع) نشان دهند.

به گفته وي اين كار به دنيا اعلام مي‌كند كه اگر مردم هند و چين يك بار راهپيمايي ميليوني به راه انداختند و به اهداف خود رسيدند ما شيعيان هر سال چنين راهپيمايي‌هايي را برگزار مي‌كنيم تا به اهداف مقدس امام حسين (ع) دست يابيم.

انتهاي پيام/ 83003/ل30

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن