تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803097420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبيركل مجمع نيورهاي خط امام(ره): امروز عده‌اي عاشورا را وسيله تامين منافع شخصي خود قرار داده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: دبيركل مجمع نيورهاي خط امام(ره): امروز عده‌اي عاشورا را وسيله تامين منافع شخصي خود قرار داده‌اند
گريه كردن معلول وجود تاثر است، اما نبايد به هدف تبديل شود كه متاسفانه عده‌اي روضه خوان براي بازارگرمي و جذب مردم در گفته‌هاي خود جعل سازي مي‌كنند تا احساسات مردم را تحريك كنند. دبيركل مجمع نيورهاي خط امام(ره): امروز عده‌اي عاشورا را وسيله تامين منافع شخصي خود قرار داده‌اند


دبير كل مجمع نيروهاي خط امام (ره) با انتقاد از تحريف‌هاي صورت گرفته در در روايت از واقعه كربلا گفت: عده‌اي امروز عاشورا را وسيله تامين منافع شخصي و گروهي خود قرار داده و از آن كاسبي مي‌كنند.
به گزارش خبرنگار ايلنا، حجت الاسلام و المسلمين هادي خامنه‌اي در سخنراني شب گذشته به مناسبت اربعين حسيني در حسينيه فاطمة الزهرا باطرح سوالي با عنوان چه كساني مي‌توانند پيام رسان و واررثان انقلاب باشند، اظهار كرد: حضور اشخاص در صحنه‌هاي انقلاب بسيار حياتي و ضروري است، زيرا افرادي و كساني ظاهر مي‌شوند كه در انقلاب نبوده‌اند، اما خود را پيام رسان انقلاب معرفي مي‌كنند.
وي افزود: از شرايط و الزامات اين است كه افرادي كه خود را وارث و پيام رسان انقلاب معرفي مي‌كنند التزام عملي و اعتقاد قلبي داشته باشند و هيچگاه انقلاب را براي پيش برد اهداف خود قرار ندهند.
وي در ادامه به بررسي ويژگي‌هاي مبلغان و آثار تحريف شده از انقلاب عاشورا پرداخت و تصريح كرد: افراد مختلفي در كسوت‌هاي گوناگون خود را مبلغ عاشورا معرفي مي‌كنند. در روضه خواني‌هاي خود داستان‌هايي را به عنوان حوادث روز عاشورا مطرح مي‌كنند كه بنا به نظر افراد متخصص، آن داستان‌ها هيچ سنخيتي با واقعيات ندارد.
دبيركل مجمع نيروهاي خط امام(ره) ادامه داد: عده‌اي امروزه در كسوت‌هاي گوناگون به عنوان مبلغ عاشورا حضور دارند و روضه‌خواني مي‌كنند كه بنا به نظر افراد متخصص، مسائل اصلي عاشورا را مطرح نكرده و تحريف نيز انجام مي‌دهند.
وي در تشريح عوامل وجود تحريف‌ها در بيان حادثه كربلا گفت: يكي از اين عوامل توطئه‌هاي دشمن است و هدف اين است كه چنبن الگويي را از بين ببرد و آن را به حماسهٔ بيجان تبديل كند.
سيد هادي خامنه‌اي ابراز كرد: برخي از محققين همانند دكتر علي شريعتي عنوان كرده‌اند كه مردم قهرمان پروري و داشتن قهرمان خارق العاده را دوست دارند به همين خاطر با تخيلات خود حادثهٔ كربلا را تحريف مي‌كنند و به عنوان مثال مي‌گويند امام حسين در روز كربلا سيصد هزار نفر را كشته است.
وي در ادامه در تشريح علل تحريفات انقلاب كربلا اذعان كرد: گريه كردن معلول وجود تاثر است، اما نبايد به هدف تبديل شود كه متاسفانه عده‌اي روضه خوان براي بازارگرمي و جذب مردم در گفته‌هاي خود جعل سازي مي‌كنند تا احساسات مردم را تحريك كنند.
وي افزود: امروز تحريف‌هاي فراواني تحت عنوان پيرغلامان يا نوكران انجام مي‌گيرد يا در عزاداري‌ها روش‌هاي غيربومي و غربي در موسيقي انتخاب مي‌شود و از همه بد‌تر مسائلي است كه كه درباره عاشورا گفته مي‌شود كه واقعيت ندارد.
وي همچنين با اشاره به كتاب حماسه حسيني شهيد مطهري، گفت: در اين كتاب انواع تحريف‌هاي عاشورا بيان شده است.
سيد هادي خامنه‌اي در ادامه با بيان اين‌كه عده‌اي به دنبال اين هستند كه عاشورا را يك حادثه عنوان كنند، خاطرنشان كرد: هدف اين افراد اين است كه عاشورا را از يك الگو خارج كنند و صرفا بگويند كه حسين (ع) فداي گناهان مردم شد. امروزه حتي داستان‌هاي تحريف شده عاشورا از صداوسيما نيز پخش مي‌شود.
وي با اشاره به تاكيد امام خميني (ره) در وصيت‌نامه خود بر نقش زنان در جامعه، گفت: امام فرمودند طبق دستورات اسلام زنان بايد در همهٔ عرصه‌هاي اقتصادي، فرهنگي، نظامي دوش بر دوش مردان نباشند و حتي نسبت به مردان فعال‌تر باشند اما امروزه محدوديت‌هايي موجب شده كه زنان در جامعه رشد نكنند. امام اين محدوديت‌ها را به دليل وجود جهالت‌ها مي‌دانستند.
دبيركل مجمع نيروهاي خط امام در پايان با اشاره به بخشي از سخنراني‌هاي حضرت زينب (س) درباره عاشورا، گفت: ايشان مي‌فرمايند كه هدف عاشورا آنقدر ارزنده و بزرگ است كه جان حسين (ع) در مقابل آن كوچك است. اما عده‌اي امروز عاشورا را وسيله تامين منافع شخصي و گروهي خود قرار داده و از آن كاسبي مي‌كنند.

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن