تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803614896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطر مأمور ويژه آموزش وهابيت و نبرد به تروريستهاي سوريه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: قطر مأمور ويژه آموزش وهابيت و نبرد به تروريستهاي سوريه
قطر با آموزش تروريستها، نقشي گسترده‌اي در هرج و مرج خانمان‌سوز سوريه داشته و دارد.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از گلوبال ريسرچ، قطر تبديل به مركزي براي تربيت تروريستهايي شده است كه از كشورهاي مختلف به اين كشور اعزام مي‌شوند و عليه بشار اسد مي‌جنگند.

اكنون بيش از گذشته براي همه روشن است كه قطر نقشي حياتي در هرج و مرج خانمانسوز سوريه داشته و دارد. در قلب دوحه مراكزي وجود دارند كه افرادي از مليتهاي گوناگون را تحت آموزشهاي شديد نظامي و همچنين تعاليم وهابيت قرار مي‌دهند. اين تروريستهاي بالقوه سپس به سوريه فرستاده مي‌شوند تا دولت اين كشور را درهم شكنند.

در حقيقت، قطر پايگاه هاي خود را در كشورهاي مختلفي چون افغانستان، پاكستان، يمن و چچن برپا كرده و اقدام به استخدام جنگجويانِ آماده به نبرد نموده است. البته اين استخدام به طور مخفيانه در مراكزي انجام مي‌شود كه عنوان دروغين مراكز كار كارگران خارجي را بر روي خود گذاشته‌اند.

واقعيت اين است كه قطر از كشورهاي آسيب ديده به عنوان بازاري مناسب براي استخدام جنگجويان مرگ استفاده مي‌كند. نكته شايان توجه اين است كه آموزش تعاليم وهابيت در اين مراكز در اولويت قرار دارد. اين افراد پس از استخدام به دوحه فرستاده مي‌شوند و تحت تعاليم وهابيت و آموزشهاي سخت نظامي كه توسط نيروهاي ويژه قطري انجام مي‌پذيرد، قرار مي‌گيرند. تروريستهاي آموزش ديده از طريق ليبي، تركيه و اردن وارد خاك سوريه مي‌شوند.

سازمان امنيت داخلي قطر كه در سال 2004 با تلفيق سرويس اطلاعاتي و سرويس امنيتي جاسوسي اين كشور ايجاد شد، مسئول نظارت بر مراكز تربيت تروريست است و همكاري تنگاتنگي با افسراني كه سابقاً در حزب بعث صدام حسين شركت داشتند، دارد.

بين ژانويه 2012 تا آوريل 2013، هواپيماهاي نظامي قطر 90 پرواز به ليبي، تركيه و اردن انجام دادند و جنگجويان آموزش ديده را از طريق اين كشورهاي وارد خاك سوريه كردند.

لازم به ذكر است كه قطر از همان جاي خودش با سوريه جنگيده و با تلاشهاي خستگي ناپذيرش نقش مهمي را در سلاخي سوريان بيگناه و متزلزل ساختن زيرساختهاي سوريه داشته است. اين كشور با سرمايه اي كه از نفت و گازش به دست آورده توانسته از سال 2011 شورشياني كه عليه بشار اسد ميجنگند را تا دندان مسلح كند.

كارشناسان اطلاعاتي اذعان داشته‌اند كه از اوايل 2011 قطر «حداقل دو محموله سلاح را به شورشيان سوري رسانده و اين تسليحات عليه نيروي هوايي دولت سوريه مورد استفاده قرار گرفته‌اند». به گفته مقامات غربي اين تسليحات از طريق تركيه به دست شورشيان سوري رسيد.

هدف قطر از خرج كردن 3 ميليارد دلار براي تجهيز شورشيان سوري هرچه باشد نتيجه اش كشته شدن صدهزار مردم بيگناه سوريه و آواره شدن بازماندگان است. حمد بن جاسم، نخست وزير قطر، در اين زمينه به سخناني مهمل تكيه مي‌كند:

«از آنجا كه هيچ استراتژي بين المللي شفافي براي پايان دادن به بحران سوريه وجود ندارد ما گروه مخالف دولت را با هر آنچه براي دفاع از خود احتياج داشته باشند، اعم از سلاح، تجهيز ميكنيم.»

اين اقدامات از دولتي كه پادشاهي وهابي در آن حكمراني مي‌كند و رسانه‌هاي آن هيچ حقي براي آزادي بيان ندارند، دور از ذهن نيست. در واقع، ايدئولوژي فاسد وهابيت به سادگي حق دخالت در سرنوشت مردم بيگناه سوريه را براي كشوري مانند قطر توجيه مي‌كند.

انتهاي پيام/

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن