تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820255637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از طالقاني به طور ويژه تقدير خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: از طالقاني به طور ويژه تقدير خواهد شد
معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه‌اي وزارت ورزش و جوانان در حاشيه مجمع انتخاباتي فدراسيون كشتي پهلواني و ورزش زورخانه اي گفت: تاكنون تلاتش كرده ايم مجامع در شرايطي كاملا قانوني و منظم برگزار شود.
به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، سيد نصراله سجادي در خصوص عدم اجازه ورود طالقاني براي حضور درمجمع گفت : فقط اعضاء به اين جلسه دعوت شده بودند و چون آقاي طالقاني عضو مجمع نبودند، نمي‌توانستند در اين نشست حضور داشته باشند.

وي افزود: پيش از اين هم در ساير مجامع هر يك از سرپرستاني كه كانديدا بودند،مي‌توانستند در مجمع حضور داشته باشند، اما آقاي طالقاني كانديدا نبود و نمي‌توانست در مجمع شركت كند.

معاون ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان ضمن قدرداني از تلاش هاي سرپرست فدراسيون ورزش هاي زورخانه اي و كشتي پهلواني گفت: در نظر داريم به طور ويژه از تلاش هاي آقاي طالقاني تقدير كنيم.

وي تاكيد كرد: همه كساني كه كانديد مي‌شوند مداركشان بررسي مي‌شود و اگر مغايرت و مشكلي وجودداشته باشد حتما اعلام خواهد شد. در مورد رييس فدراسيون هاكي هم حتما مصوبه گرفته شده بوده كه ايشان توانست در انتخابات شركت كند.

سجادي ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان بي‌طرفي خود را نشان داده و تلاش ما اين است كه مجامع را منظم برگزار كنيم.

وي درباره اخراج رييس هيات استان مركزي گفت: ناظري كه از سوي وزارت ورزش وجوانان براي انتخابات هيات اين استان رفته بود، اعلام كرد كه انتخابات اين هيا ت شاكي دارد و چون رسيدگي به شكايت هنوز به پايان نرسيده بود كتبا به فدراسيون ابلاغ شد كه حكم رياست هيات مركزي صادر نشود تا وضع شكايت مشخص شود.

معاون ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان توضيح داد: من پيش از برگزاري مجمع هم خواهش كردم كه وي مجمع را ترك كند اما چون جلسه را ترك نكرد مجبور شدم شخصا از ايشان دعوت كنم از اين جلسه خارج شود.

وي درخصوص عدم حضور بهرام افشارزاده، دبير كل كميته ملي المپيك گفت: وي هم اكنون در تهران نيست و ديروز اعلام كرده بود كه براي بازي‌هاي غرب آسيا به كيش سفر مي‌كند و امكان حضور در مجمع را ندارد.

سجادي در پاسخ به اين سوال كه آيا خود او بازنشسته نيست، گفت: من بازنشسته هستم، اما اعضاي هيات علمي در قانون مستثني هستند بنابراين مي‌توانم رياست مجمع را برعهده داشته باشم.

انتهاي پيام/

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن