تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820063341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ويندوزفون 8.1 به‌همراه دستيار صوتي كورتانا و مركز اعلانيه‌ها منتشر خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ويندوزفون 8.1 به‌همراه دستيار صوتي كورتانا و مركز اعلانيه‌ها منتشر خواهد شد
در صورتي كه شايعات اخير مطرح شده در مورد ويندوز فون 8.1 تحقق يابد، بايد شاهد حضور تمامي امكانات و ويژگي‌هاي باشيم كه مدت‌ها است كاربران پلتفرم ويندوز فون انتظار آن‌ها را مي‌كشند.
به گزارش دريچه فناوري اطلاعات؛ براساس شايعات اخير، ويندوز 8.1 كه با نام بلو شناخته شده است، از مركز اعلانيه‌ها همچون ساير پلتفرم‌هاي موبايل از جمله اندرويد و iOS برخوردار خواهد بود. ظاهرا در ويندوز فون 8.1 مي‌توان با لمس نوار بالايي و كشيدن آن به سمت پايين به بخش اعلانيه‌ها دسترسي پيدا كرد. از طريق اعلانيه‌ها، مي‌توان به برخي تنظيمات نيز دسترسي پيدا كرد. علاوه بر اين ويژگي، ويندوز 8.1 از دستيار ديجيتالي كورتانا نيز بهره مي‌برد كه جايگزين سرويس جست‌و‌جوي بينگ خواهد شد.

با استفاده از اين دستيار ديجيتالي كاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از دستورات صوتي و همچنين وارد كردن متن با تلفن‌هوشمند خود ارتباط برقرار كنند. اين قابليت ويژگي‌هاي متنوعي را در اختيار كاربران قرار مي‌دهد كه از جمله‌ي آن مي‌توان به تنظيم ياد‌آوري‌ها و اطلاع رساني‌ها اشاره كرد. براي مثال اين سيستم علاوه بر اطلاع رساني قرار ملاقات‌هاي كاربران، قادر است تا كاربر را به محل قرار هدايت كند. اين امكان با كمك سرويس نقشه‌ي نوكيا ممكن شده است.

نسخه‌ي جديد ويندوز از VPN و قابليت تنظيم صداي مجزا پشتيباني خواهد كرد. براساس شايعات مطرح شده، مايكروسافت در نظر دارد تا اپليكيشن‌هاي موجود را جدا كند. براي مثال اپليكيشن‌هايي با نام ايكس‌باكس موزيك و ايكس‌باكس ويدئو ارائه خواهد شد تا از اين پس براي هر يك از اين اپليكيشن‌ها، در صورت نياز بصورت جداگانه بروزرساني‌هاي مجزايي منتشر شود. اين كاري است كه گوگل در اندرويد انجام داده است. براساس شنيده‌ها، نوكيا در حال حاضر در حال طراحي دو تلفن‌هوشمند است كه شامل Goldfinger و Moneypenny‌ است. Goldfinger از قابليتي چون 3D Touch‌ پشتيباني مي‌كند كه استفاده از تلفن‌هوشمند را بدون نياز به لمس صفحه‌ي نمايش ممكن مي‌كند. Moneypenny نيز برخلاف تلفن‌هاي هوشمند ويندوزي كنوني، از كليد‌هاي هدايت‌كننده‌ غير فيزيكي استفاده خواهد كرد.

انتظار مي‌رود تا ويندوزفون 8.1 در كنفرانس BUILD مايكروسافت كه در ارديبهشت ماه سال آينده برگزار خواهد شد، معرفي شود، اما زمان عرضه‌ي اين بروزرساني براي استفاده‌ي كاربران، هنوز مشخص نشده است. به‌نظر مي‌رسد اين بروزرساني تا پايان سال 2014 راهي به‌سوي تلفن‌هاي هوشمند كاربران پيدا نكند. شايد ارائه‌ي بروزرساني‌هاي محدود در طي ما‌هاي آتي، كمي از عطش كاربران را براي دريافت اين بروزرساني كاهش دهد.

منبع: vr-zone - zoomit

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن