تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804754557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسترهاي سرمايه گذاري در پارك جنگلي 937 هكتاري ياسوج آماده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بسترهاي سرمايه گذاري در پارك جنگلي 937 هكتاري ياسوج آماده است
ياسوج – خبرگزاري مهر: استاندار كهگيلويه و بويراحمد گفت: تمام شرايط و زير ساخت پارك جنگلي 937 هكتاري ياسوج آماده براي سرمايه‌گذار است و مسئولان مي توانند مجوز لازم و قانوني را براي متقاضيان سرمايه گذاري صادر كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، دكتر سيد‌موسي خادمي در كميته ساماندهي پارك جنگلي ياسوج، افزود: طرح مطالعاتي پارك جنگلي ياسوج در گذشته انجام شده و طرح جامع اين طرح از سوي استانداري، منابع طبيعي و شهرداري ياسوج در حال بازنگري و تدوين است.

وي ادامه داد: تغيير كاربري 75 هكتار از مساحت اين پارك براي انجام امور خدماتي، احداث كمپينگ ها و فضاهاي تفريحي در طراحي نقشه اين پارك مشخص شده است.

خادمي با بيان اينكه اين پارك هم اكنون داراي جاده دسترسي، آب و برق مي باشد، تصريح كرد: هرگونه مشكل در اين پارك بوسيله دستگاه‌هاي مربوطه در مدت يك ماه آينده رفع خواهد شد.

استاندار به فراهم بودن تمام شرايط براي سرمايه گذاري و اجراي طرح‌هاي خدماتي و گردشگري در پارك جنگلي ياسوج اشاره كرد و گفت: در هنگام توسعه زيرساخت‌هاي گردشگري در اين پارك بزرگ جنگلي به طبيعت اين پارك خساراتي وارد نمي شود.

وي، توسعه زيرساخت‌ها و خدمات پارك جنگلي ياسوج از سوي دستگاه‌هاي استان را لازم دانست و عنوان كرد: اجراي اين طرح و هر اقدامي در پارك جنگلي بايد بر اساس طرح جامع انجام شود.

رئيس جديد بيمارستان امام سجاد(ع) ياسوج منصوب شد

با حكم سرپرست دانشگاه علوم پزشكي كهگيلويه و بويراحمد، دكتر فرزاد وفايي به سمت سرپريت جديد بيمارستان امام سجاد(ع) ياسوج منصوب شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشكي در آئين تكريم و معارفه سرپرست جديد بيمارستان امام سجاد(ع)، بيمارستان‌ها را مجموعه‌اي نمادين از تمامي خدمات و چالش‌هاي نظام بهداشت و درمان عنوان كرد و گفت: خدمات اورژانسي بيش از هر خدمتي در بيمارستان‌ها به چشم مي‌خورد و مانند پيشاني بيمارستان است.

دكتر رضا چمن افزود: خدمات اورژانسي بايد قابل‌قبول‌ترين و رضايت‌بخش‌ترين بخش خدمات درماني باشد.

وي با بيان اينكه بيمارستان امام سجاد(ع) از شرايط ويژه‌اي در شهر ياسوج و استان كهگيلويه و بويراحمد برخوردار است، اظهار كرد: با توجه به خدمات اين بيمارستان به مادران و اطفال كه با شاخص‌هاي سلامت ارتباط مستقيمي دارند، لازم است خدمات با جديت و قيد فوريت، پيگيري شده و بهبود يابد.

اين متولي سلامت در استان كهگيلويه و بويراحمد استفاده از توان آموزشي را در بيمارستان‌ها از ديگر راهكارهاي بهبود خدمات دانست و تصريح كرد: با اين اقدام ضمن افزايش توان علمي دانشجويان دانشگاه، كمبود نيروي انساني نيز جبران مي‌شود.

چمن ايجاد فضاي پژوهشي، اجراي طب مبتني بر شواهد و اصول اعتباربخشي بيمارستاني را از جمله ضروريات بيمارستان‌ها عنوان كرد.

سرپرست پيشين بيمارستان امام سجاد(ع) نيز در اين مراسم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در اين بيمارستان در طول يك‌سال گذشته، گفت: راه‌اندازي مجمع خيرين سلامت در بيمارستان، اجراي قانون ارتقاء و بهره‌وري از ابتداي تيرماه سال 91 و راه‌اندازي سالن اجتماعات بيمارستان، بخشي از تحولات بيمارستان در اين مدت بوده است.

دكتر امير رشيدي اضافه كرد: از ديگر اقدامات صورت گرفته در اين بيمارستان، انبارگرداني مرتب بيمارستان، راه‌اندازي سوله، راه‌اندازي شعبه بانك رفاه در بيمارستان و آغاز به كار راديولوژي ديجيتال بوده است.

سرپرست جديد بيمارستان امام سجاد(ع) نيز با بيان اينكه خدمات نظام سلامت كشور در سه بخش بهداشت، درمان و آموزش تجلي مي‌يابد، استفاده از توان آموزشي گروه‌هاي مختلف را از جمله اولويت‌هاي خود در مديريت بيمارستان عنوان كرد.

دكتر فرزاد وفايي، تاكيد كرد: پرداخت مطالبات كاركنان بيمارستان، راه‌اندازي بخش‌هاي جديد مانند اعمال جراحي سرپايي، فعال‌تر كردن بخش‌هاي موجود و بهبود وضعيت فيزيكي بيمارستان از الويت‌هاي مديريتي در اين بيمارستان است.

وي اظهار كرد: تفاوت قابل توجه تخت‌هاي فعال بيمارستان امام سجاد(ع) نسبت به تخت‌هاي مصوب كه بودجه مشخصي نيز ندارند، از جمله مشكلات جدي اين بيمارستان است.

كد خبر: 2198643

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۷ - ۱۷:۰۳

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن