تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805462231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوبخت: بودجه 93 شفافِ شفاف است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نوبخت: بودجه 93 شفافِ شفاف است
سخنگوي دولت گفت: لايحه بودجه 93 بر اساس قرارداد ژنو تنظيم و بسته نشده و خودمان را براي بدترين شرايط آماده كرده‌ايم.

به گزارش ايسنا، دكتر محمد باقر نوبخت در نشست شوراي برنامه ريزي و توسعه استان كرمانشاه كه با حضور مديران و نمايندگان اين استان در استانداري برگزار شد، به تشريح وضعيت لايحه بودجه 1393 پرداخت.

وي رقم بودجه عمومي كشور را طبق لايحه بودجه سال آينده بالغ بر 194 هزار ميليارد تومان اعلام كرد و گفت: اين رقم نسبت به بودجه سال 92 كه 210 هزار ميليارد تومان بود 7.3 درصد كاهش نشان مي دهد.

نوبخت ادامه داد: از مجموع بودجه عمومي كشور بالغ بر 37 هزار ميليارد تومان آن عمراني مي باشد كه نسبت به مصوب امسال (56 هزار ميليارد تومان) 33 درصد كمتر است.

وي با اشاره به بودجه عمراني 56 هزار ميليارد توماني سال گذشته، گفت: تاكنون توانسته ايم تنها شش هزار ميليارد تومان از اين رقم را پرداخت كنيم و پيش بيني مي شود در شرايط خوشبينانه تا پايان سال بتوانيم تنها يازده هزار ميليارد تومان آن را بين دستگاه ها توزيع كنيم.

وي با اشاره به نحوه توزيع اعتبارات عمراني كشور در لايحه بودجه 93 گفت: 2906 طرح نيمه تمام در كشور داريم كه اگر اين 37 هزار ميليارد تومان را بين آنها توزيع مي كرديم درصد كمي به پيشرفت اين طرح ها اضافه مي شد و هيچكدام به بهره برداري نمي رسيد و سال آينده حداقل به ميزان نرخ تورم به هزينه اين طرح ها اضافه مي شد.

وي گفت: بنابراين به اين نتيجه رسيديم كه اعتبارات عمراني را به شيوه ديگري توزيع كنيم و طرح هاي عمراني را به سه بخش طرح هاي با پيشرفت صفر تا 20 درصد، 20 تا 80 درصد و بالاي 80 درصد تقسيم كرده و عمده تمركز تخصيص اعتبارات عمراني را به طرح هاي با پيشرفت بيش از 80 درصد گذاشتيم.

وي افزود: بر اين اساس هدف گذاري شده تا پايان سال 93 ، 184 طرح با پيشرفت بيش از 80 درصد و 62 طرح بين 20 تا 80 درصد به بهره برداري برسد.

وي افزود: در توزيع 37 هزار ميليارد تومان اعتبارات عمراني علاوه بر طرح هاي با پيشرفت بيش از 80 درصد چند اولويت ديگر از جمله مصوبات سفر مقام معظم رهبري، آب هاي مرزي و مشترك و طرح هاي دفاعي و امنيتي نيز مد نظر قرار گرفته است.

وي با بيان اين‌كه از بودجه يك ساله نبايد انتظار داشت همه مشكلات و نابرابري‌ها كه در گذشته شكل گرفته را مرتفع كند، گفت: طبق نظرسنجي ها 86 درصد مردم اين شيوه كار دولت را سنجيده مي دانند.

نوبخت با بيان اين‌كه اين بودجه بر اساس توافق ژنو تنظيم و بسته نشده است، گفت: ضمن اينكه اميدواريم در ماه هاي آينده حقوق ملت ما به طور كامل استيفا شود، خودمان را براي بدترين شرايط نيز آماده كرده ايم.

وي با بيان اين‌كه بودجه غير شفاف نبسته ايم و بودجه كاملا شفاف است و از آن دفاع مي كنيم، گفت: اين لايحه يك پيشنهاد است و از نظر نمايندگان نيز براي رفع نقاط ضعف آن استقبال مي كنيم.

نوبخت در ادامه تصريح كرد: علاوه بر منابع بودجه عمومي دو منبع ديگر براي توسعه كشور در اختيار داريم كه يكي از اين منابع 35 ميليارد دلار فاينانس مي باشد كه در حال حاضر 15.5ميليارد دلار آن توافق شده و آماده است.

وي افزود: بيش از 20 ميليارد دلار و 10هزار ميليارد تومان نيز در صندوق توسعه ملي داريم كه مي توانيم براي فعال شدن بخش خصوصي از آن استفاده كنيم.

وي در ادامه سهم اعتبارات عمراني استان كرمانشاه را از كل اعتبارات عمراني استاني 2.85 درصد عنوان كرد.

نوبخت با اشاره به فداكاري هاي مردم كشور بويژه مردم استان در طول جنگ تحميلي تصريح كرد: تمام تلاش خود را براي حل مشكل چنين مردمي كه همواره و پيوسته از آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي حفاظت كرده‌اند بكار گرفته ايم و در اين زمينه تدبير و طراحي برنامه هاي تاثيرگذار داريم.

وي اضافه كرد: استان كرمانشاه در طول 8 سال جنگ تحميلي دچار لطمات گسترده اي شد و از اين جهت از مسير توسعه كشور باز ماند، بنابراين بايد با همدلي و همراهي با يكديگر مشكلات اين استان را حل نمائيم تا شرايط بهتري براي كرمانشاه رقم بخورد.

نوبخت با بيان اين‌كه با سفرهاي بعدي مسائل استان را مورد پيگيري قرار خواهم داد، از اعزام نماينده خود به استان ظرف چند روز آينده به منظور تخصيص اعتبارات لازم به پروژه هايي كه بهره برداري آنها در خدمت رساني به مردم موثر است، خبر داد.

وي بيان داشت: همچنين به اجراي پروژه هاي سفر مقام معظم رهبري به استان نگاه ويژه اي خواهيم داشت و در برنامه ها تلاش خواهيم كرد تا اعتبارات لازم به اين پروژه ها كه با تاكيدات معظم له براي استان به تصويب رسيده است، تخصيص پيدا كند.

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن