تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819404079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صبح امروز انجام شدبرگزاري همايش ديابت و ايدز در شهر وحدتيه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: صبح امروز انجام شدبرگزاري همايش ديابت و ايدز در شهر وحدتيه
همايش ديابت و ايدز در شهر وحدتيه برگزار شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از دشتستان، صبح امروز به مناسبت هفته بزرگداشت ديابت و ايدز پياده‌روي نمادين با همكاري اداره آموزش و پرورش، شوراي اسلامي شهر، بخشداري سعدآباد، بسيج مقاومت امام خميني(ره) و مركز بهداشتي درماني وحدتيه از حسينيه اين شهر تا استاديوم ورزشي برگزار شد.

امام جمعه سعد آباد در اين آيين با ترجمه آيات تلاوت شده در ارتباط با استفاده از تغذيه مناسب اظهار داشت: اسلام در زمينه تغذيه مناسب و صحيح تاكيد فراواني كرده كه سيره و شيوه زندگي پيشوايان ما گواه بر اين است.

حجت‌الاسلام عليرضا كشاورز بارگاهي افزود: بايد براي سلامتي خود و خانواده اهتمام ورزيم و همه مسئولان و مردم بايد در اين عرصه نهايت تلاش خود را به كار گيرند.

مسئول واحد پيشگيري شبكه بهداشت و درمان دشتستان در اين مراسم از امام جمعه تقاضا كرد كه در خطبه‌هاي نماز جمعه پيرامون سن ابتلا، علائم ديابت و ايدز سخناني را ايراد كند و سهمي در بالا بردن سطح آگاهي مردم داشته باشند.

محمد حاجياني در ارتباط با سن ابتلا به ديابت، علائم ديابت و راه‌هاي پيشگيري از ديابت مطالبي را به تفصيل بيان كرد و با توجه به حضور دانش‌آموزان در اين همايش در مورد عدم استفاده مكرر از فست فودها مطالبي عنوان داشت.

وي در ادامه در زمينه معرفي مركز مشاوره بيماري‌هاي رفتاري بوشهر و برازجان و تاريخچه بيماري و راه‌هاي پيشگيري و انتقال ايدز مطالبي را بيان كرد.

مسئول تغذيه شبكه دشتستان نيز اظهار داشت: آگاهي‌بخشي به مردم به ويژه به دانش‌آموزان در مورد انواع بيماري‌ها امري لازم است.

فاطمه ابوعلي پيرامون تغذيه مناسب در سنين مدرسه و همچنين در مورد تغذيه بيماران ديابتي به مطالبي اشاره كرد.

عبدالرحيم افروغ، بخشدار سعدآباد نيز با تقدير از شبكه بهداشت و درمان دشتستان و مركز بهداشتي وحدتيه در برگزاري اين همايش، به مردم توصيه كرد كه به ورزش و انجام حركات ورزشي اهميت دهند.

در پايان برنامه تمامي شركت‌كنندگان در فضاي باز به صرف صبحانه پرداختند.

انتهاي پيام/2452

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن