تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802952377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داوطلبان برتر جمعيت هلال احمر معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: داوطلبان برتر جمعيت هلال احمر معرفي شدند
برترين داوطلب، واقف،‌ نيكوكار و برترين خانه داوطلب و كاروان سلامت جمعيت هلال احمر معرفي شدند.


به گزارش خبرگزار فارس،در آستانه روز جهاني داوطلب برترين داوطلب،‌واقف ‌و كاروان سلامت كه به صورت داوطلبانه به هموطنانمان خدمت ارائه كردند، معرفي شدند.

زهرا شكري؛ داوطلب برگزيده كشوري

زهرا شكري عضو داوطلب جمعيت هلال احمر از استان گلستان است كه در كاروان سلامت 15 روستا مشاركت و در فعاليت­هاي خدمات رسان و خيريه در 15 روستا نيز حضور داشته است. داوطلب برگزيده كشوري به 862 نفر آموزش­هاي امدادي داده است و در جلب و جذب منابع وقف و هبه به ارزش 250 ميليون تومان براي جمعيت هلال احمر مشاركت داشته است.

حسين شهباء؛ واقف نمونه استاني

حسين شهباء 11 سال است كه به عضويت جمعيت هلال احمر درآمده است. شهباء يك قطعه زمين براي احداث درمانگاه در شهرستان سيرجان به ارزش ريالي 800 ميليون ريال به جمعيت هلال احمر اهدا كرده و البته هزينه ساخت درمانگاه را نيز در اين شهرستان تقبل كرده است.

محمد فراهاني، خير برتر كشوري شد

محمد فراهاني از استان مركزي به عنوان خير برتر كشوري انتخاب و معرفي شد. فراهاني كه 4 سال است با جمعيت هلال احمر همكاري دارد، عضو مجمع خيرين سلامت نيز هست. در كارنامه فراهاني پرداخت كمك­هاي مالي در طرح فرشتگان رحمت و هماي رحمت به مبلغ 87 ميليون تومان و تامين 428 بسته غذايي براي نيازمندان به چشم مي خورد. فراهاني ماهانه مبلغ 250 هزار تومان به صورت مستمر به نيازمندان كمك مي­كند و بيش از 12 بيمار را در قالب تهيه دارو و درمان با مبلغي بيش از 10 ميليون تومان حمايت كرده است.

انتخاب دو خانه داوطلب به عنوان برترين خانه داوطلب كشوري

عنوان برترين خانه داوطلب كشوري به صورت مشترك به دو خانه داوطلب تعلق گرفت. خانه داوطلب پسيان و خانه داوطلب شركت سيمان فارس.

خانه داوطلب پسيان كه در شميرانات تهران واقع شده به سرپرستي اعظم السادات كربلايي حسين، توانست عنوان برترين خانه داوطلب كشوري را كسب كند. اين خانه داوطلب در سال 92 توانسته 340 عضو را جذب فعاليت­هاي داوطلبانه هلال احمر كند. خانه داوطلب پسيان در جذب و توانمندي و مشاركت هاي نقدي و غيرنقدي در قالب طرح­هاي هماي رحمت، طرح شعبانيه، فرشتگان رحمت و … بيش از يك ميليارد و ششصد ميليون ريال هزينه كرده است و البته بيش از 70 ميليون تومان هم به صورت غير نقدي از خيرين جذب كرده است.

خانه داوطلب شركت سيمان فارس از شهرستان كازرون نيز با رياست علي حسين قراچه كه از سال 1389 تاسيس شده با جذب 200 داوطلب به عنوان برترين خانه داوطلب كشوري شناخته شد. اين خانه داوطلبي با مشاركت و جذب كمك­هاي مردمي در طرح­هاي هماي رحمت و فرشتگان رحمت و .. بيش از 42 ميليون تومان هزينه كرده است و 18 خدمت بشردوستانه مانند خدمات سلامت، خدمات آموزشي و فرهنگي و … را به انجام رسانده است.

دو مديرعامل، حاميان برتر هلال احمر شدند

عنوان حامي برتر نيز به طور مشترك به دو نيكوكار برتر جمعيت هلال احمر تعلق گرفت.

محمدرضا ساكت، مديرعامل باشگاه فولاد ماهان در شهرستان فولاد مباركه با ارسال كمك­هاي مردمي به مناطق آسيب ديده از قبيل زلزله بم، بحران سومالي و زلزله آذربايجان شرقي به ارزش ريالي 50 ميليون تومان به عنوان حامي برتر جمعيت هلال احمر معرفي شد. ساكت، به عضويت رساندن اعضاي 8 رشته از تيم­هاي ورزشي منطقه را به عنوان داوطلب در كارنامه خود در همكاري با هلال احمر دارد. وي با همكاري و پيگيري احداث پايگاه امداد و نجات جاده­اي توسط شركت­هاي صنعتي منطقه مباركه و حضور در پايگاه­هاي امدادي بر حسب نياز و ارسال 4 كاميون كيك و بيسكوييت به مناطق زلزله زده بوشهر به ارزش 90 ميليون تومان با سازمان داوطلبان جمعيت هلال احمر همكاري داشته است.

سيدعلي شريعت از بجنورد در خراسان شمالي نفر دومي است كه به عنوان حامي برتر جمعيت هلال احمر معرفي شد. وي كه مديرعامل شركت آرد سفيد ارمغان بجنورد است در 8 سال مدت همكاري خود با هلال احمر توانسته حدود 225 ميليون تومان به صورت نقدي و غيرنقدي به نيازمندان كمك رساني كند.

برترين كاروان سلامت، با حضور 142 پزشك اصفهاني

كاروان سلامت استان اصفهان با استفاده از 142 پزشك عمومي و متخصص، برترين كاروان سلامت جمعيت هلال احمر انتخاب و معرفي شد. اين كاروان سلامت 26 بار به مناطق محروم و نيازمند اعزام شده و بيش از 6 هزار بيمار را به طور رايگان ويزيت كرده است. كاروان سلامت اصفهان همچنين در اعزام­هاي خود 7 عمل جراحي سرپايي را نيز انجام داده است. ارزش ريالي خدمات ارائه شده توسط اين كاروان سلامت بيش از يك ميليارد و 700 ميليون ريال برآورد شده است.

انتهاي پيام/

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن