تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819419283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طي مراسمينخستين سرپرست جمعيت هلال احمر خوسف معرفي شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: طي مراسمينخستين سرپرست جمعيت هلال احمر خوسف معرفي شد
با حضور مسئولان استاني و شهرستاني، سيد محمدرضا رفيعي به عنوان نخستين سرپرست جمعيت هلال احمر شهرستان خوسف معرفي شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از خوسف، مديرعامل جمعيت هلال احمر خراسان جنوبي ظهر امروز در مراسم معارفه نخستين سرپرست جمعيت هلال احمر خوسف گفت: پيشگيري و مقابله با حوادث يك بحث اساسي در جامعه و جزو امور حاكميتي است كه دولت بايد به اين موضوع توجه ويژه‌اي داشته باشد.

محمد رحيم شهرياري افزود: در همين راستا در بخش پيش‌گيري، آمادگي و مقابله با حوادث طبيعي در استان اقدامات بسيار خوبي انجام شده است و استان خراسان جنوبي در بحث امكانات، آمادگي و زيرساخت‌هاي امداد و نجات پس از استان‌هاي اصفهان و كرمان رتبه سوم را در كشور كسب كرده است.

وي نوسازي امكانات و خودروهاي جمعيت هلال احمر استان را از جمله اقدامات صورت گرفته در اين سازمان برشمرد و تصريح كرد: هلال احمر استان خراسان جنوبي در بحث سامانه نرم‌افزاري نيز از استان‌هاي پيشرو محسوب مي‌شود كه از جمله اقدامات صورت گرفته در اين بخش راه‌اندازي سامانه 112 و صادر كردن آن به سراسر كشور است كه پشتيباني آن نيز توسط هلال احمر استان انجام مي‌شود.

مديرعامل جمعيت هلال احمر خراسان جنوبي ادامه داد: شرح وظايف كارگروه امداد و نجات به منظور جلوگيري از اتفاقات ناشي از سوء مديريت و مبهم بودن وظايف تعيين و به‌زودي ابلاغ مي‌شود.

شهرياري با اشاره به مجوز 11 شعبه هلال احمر در سطح استان گفت: براي تمامي شهرستان‌هاي استان مجوز تاسيس شعبه صادر كه 10 شعبه در ساير شهرستان‌ها تاسيس و راه‌اندازي شده است و امروز شاهد تاسيس يازدهمين و آخرين شعبه جمعيت هلال احمر در شهرستان خوسف هستيم.

وي تصريح كرد: مجوز تاسيس شعبه هلال احمر خوسف سال گذشته گرفته شد كه پس از خريداري زميني به مساحت هشت هكتار و ساخت ساختمان مربوطه و پيش‌بيني تامين اعتبار براي ساخت سوله امداد در اين مكان، امروز شاهد تاسيس اين شعبه در خوسف هستيم.

اين مسئول متذكر شد: هم‌اكنون در شهرستان خوسف 2 پايگاه هلال احمر فعاليت مي‌كنند كه يك پايگاه نيز آماده افتتاح است.

انتهاي پيام/69020/م20

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن