تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820276727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فولاد مباركه شفاف سازي كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: فولاد مباركه شفاف سازي كرد
شركت فولاد مباركه اصفهان از شركت‌هاي مهم گروه فلزات اساسي است كه با P/E شش مرتبه و قيمت 479 تومان در حال معامله است و اين شفاف سازي موجب رشد چهار درصدي قيمت سهم و برخورداري شركت از صف خريد 2 ميليوني شد. فولاد مباركه شفاف سازي كرد


مديرعامل شركت در خصوص اثرات اين طرح ها بر سودآوري شركت فولاد مباركه گفت كه به محض نزديك شدن به زمان بهره برداري در اين خصوص اطلاع رساني مي شود.

به گزارش ايلنا، بهرام سبحاني(مديرعامل فولاد مباركه) با ارسال نامه‌اي به بورس در خصوص سرمايه‌گذاري اين شركت در معدن سنگ آهن فولاد سنگان توضيح داد: اين شركت براساس تصويب نامه هيات وزيران در مرداد 91 و تفاهم نامه منعقد شده با سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران(ايميدرو) اقدام به سرمايه گذاري در طرح جديد توليد كنسانتره و گندله سازي هر كدام به ظرفيت پنج ميليون تن كرده است.

وي افزود: در سال 91 مبلغ 400 ميليارد ريال و سه ميليون يورو در سال 92 مبلغ 510 ميليارد ريال و هفت ميليون يورو در طرح هاي مذكور توسط فولاد مباركه هزينه شده است.

مديرعامل شركت در خصوص اثرات اين طرح ها بر سودآوري شركت فولاد مباركه گفت كه به محض نزديك شدن به زمان بهره برداري در اين خصوص اطلاع رساني مي شود.

سبحاني ادامه داد:همچنين تصويب نامه‌هاي ارديبهشت و مرداد 92 مربوط به طرح هاي ساخته شده و در حال ساخت ايميدرو در منطقه سنگان است كه هيچگونه مبايعه نامه خريدي در اين زمينه منعقد نشده و قرار بود كه از ايميدرو به ستاد اجرايي فرمان امام و فولاد مباركه منتقل شود كه اين اتفاق رخ نداد و تصويب نامه‌هاي مذكور لغو شد و اين تصويب نامه‌ها ارتباطي با تصويب نامه 14 مرداد 91 ندارد.

شركت فولاد مباركه اصفهان از شركت‌هاي مهم گروه فلزات اساسي است كه با P/E شش مرتبه و قيمت 479 تومان در حال معامله است و اين شفاف سازي موجب رشد چهار درصدي قيمت سهم و برخورداري شركت از صف خريد 2 ميليوني شد.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن