تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819956543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت بلوك سيلندر سِگمنت‌هاي ريخته‌گري در فولاد مباركه اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: ساخت بلوك سيلندر سِگمنت‌هاي ريخته‌گري در فولاد مباركه اصفهان
اصفهان - خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: با تلاش كاركنان فولاد مباركه و همكاري شركتهاي سازنده داخلي بلوك‌هاي هيدروليك كه وظيفه تقسيم روغن در سيلندرهاي سگمنت‌هاي ريخته‌ گري را برعهده دارند، بومي سازي شد.
كارشناس خريد قطعات يدكي ساخت داخل فولاد مباركه با اعلام اين خبر، گفت: از آنجايي كه ساخت اين تقسيم كنندهاي روغن هيدروليك در انحصار شركت ReXroth آلمان بود و از نظر خريد خارجي آن نيز با مشكل تحريم روبرو بوديم، بومي سازي تجهيز مذكور در فولاد مباركه اصفهان در دستور كار قرار گرفت.
ميثم آقا ابراهيميان افزود: براي دست يابي به دانش فني و توانايي ساخت اين بلوكها با همكاري كارشناسان دفتر فني تعميرات و تعميرگاه ريخته‌گري و شركت سهند چهلستون كه از تجربه لازم در زمينه ساخت اين بلوكها برخوردار بود موفق به بومي سازي اين تجهيز در راستاي خودكفايي صنعت فولاد كشور و جلوگيري از خروج ارز از كشور شديم.
وي تصريح كرد: پس از اينكه مشخصات فني و چگونگي عملكرد تجهيز مذكور در اختيار شركت سازنده قرار گرفت، اين شركت نيز اقدامات لازم براي ساخت تقسيم‌كننده روغن را در دستور كار خود قرار داد و در نهايت، نمونه ساخته شده براي انجام عمليات تست سرد و گرم آماده شد.
وي با بيان اين‌ كه تست سرد اين بلوكها با فشار 250 بار با موفقيت انجام شد، افزود: پس از اين مرحله، تقسيم كنندهاي روغن براي انجام عمليات تست گرم بر روي بلوك سيلندر جكهاي هيدروليك سگمنت‌هاي ريخته‌گري نصب شد كه خوشبختانه نتايج مثبتي نيز در اين فرآيند حاصل شد تا جايي كه نمونه اول ساخته شده حدود 2 سال در خط توليد به خوبي در حال كار است.

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن