تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819019720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش توليدات مجتمع فولاد مباركه اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: افزايش توليدات مجتمع فولاد مباركه اصفهان
اصفهان/ واحد مركزي خبر/ اقتصادي

توليد محصولات فولادي در شركت فولاد مباركه اصفهان پنج تا 10 درصد افزايش يافت.
مديرعامل شركت فولاد مباركه اصفهان امروز گفت: 9 ماه گذشته پنج ميليون و 583 هزار و 950 تن گندله در ناحيه آهن سازي توليد شد كه 18 درصد بيشتر از مدت مشابه پارسال است و نسبت به برنامه پيش بيني شده پنج درصد افزايش دارد .
آقاي سبحاني افزود: كاركنان واحد احيا مستقيم نيز با توليد پنج ميليون و 945 هزار و 162 تن آهن اسفنجي 10 درصد افزايش نسبت به برنامه پيش بيني شده و 17 درصد افزايش در مقايسه با مدت مشابه پارسال داشته اند.
وي گفت: تختال هم از ابتداي امسال تاكنون پنج ميليون و 632 هزار و 21 تن در اين شركت توليد شده است كه نسبت به برنامه پيش بيني شده 6 درصد افزايش داشته و 12 درصد بيشتر از مدت مشابه پارسال است.
مديرعامل شركت فولاد مباركه اصفهان توليد ناحيه نورد گرم را هم چهار ميليون و 542 هزارو 575 تن كلاف گرم اعلام كرد و افزود: ناحيه نورد گرم اين شركت 9 درصد بيشتر از برنامه پيش بيني شده و 2 درصد بيشتر از مدت مشابه پارسال توليد داشته است.
آقاي سبحاني گفت: درناحيه نورد سرد هم يك ميليون و 21 هزار و 92 تن توليد داشتيم و توليد محصولات پوشش دار شامل گالوانيزه ، رنگي و قلع اندود 9 و نيم درصد بيشتر از برنامه پيش بيني شده است.
شركت فولاد مباركه اصفهان توليد كننده 52 درصد فولاد خام كشور است .
0002

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن