تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820259962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور آرنولد در هاله‌اي از ابهامجيسن كلارك نقش اصلي «ترميناتور» تازه را گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حضور آرنولد در هاله‌اي از ابهامجيسن كلارك نقش اصلي «ترميناتور» تازه را گرفت
نسخه جديد و دوباره سازي مجموعه فيلم «ترميناتور» كه به احياي قصه آن مي‌پردازد، يك بازيگر تازه گرفت. جيسن كلارك هم در اين فيلم بازي خواهد كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس، جيسن كلارك قبل از اين در فيلم‌هاي مستقلي مثل «سي دقيقه پس از نيمه شب» بازي كرده و «ترميناتور» جديد، اولين كار پرخرج وي به حساب مي‌آيد.

نسخه تازه «ترميناتور» را كه حال و هوايي متفاوت از قسمت‌هاي قبلي اين مجموعه فيلم اكشن علمي تخيلي و دلهره‌آور دارد، آلن تيلور كارگرداني خواهد كرد.

موفقيت مالي و انتقادي «تور: دنياي تاريكي» به كارگرداني آلن تيلور باعث شد تا تهيه‌كنندگان مجموعه فيلم «ترميناتور»، او را براي كارگرداني قسمت جديد آن انتخاب كنند.

آلن تيلور در اولين قدم اعلام كرد قصد دارد بازيگران متفاوت را كه سابقه كار در ژانر اكشن و علمي تخيلي ندارند، براي بازي در نقش‌هاي مختلف «ترميناتور» خود دعوت به همكاري كند.

بر اساس شنيده‌ها، جيسن كلارك در «ترميناتور» تازه سينما در نقش كاراكتر جان كانر بازي خواهد كرد. كانر رهبر گروه‌هاي شورشي عليه اسكاي نت است.

اسكاي نت يك سيستم هوش مصنوعي خودكار است كه در تلاش است تا نسل بشر را از بين برده و در صورت لزوم، آن‌ها را به صورت برده خود در آورد.

نام جيسن كلارك در حالي به عنوان يكي از بازيگران اصلي فيلم اعلام مي‌شود كه خبرهاي تائيد نشده حكايت از بازگشت آرنولد شوارزنگر به اين مجموعه فيلم مي‌دهد.

از يك سو گفته مي‌شود او دوباره در نقش يك ترميناتور و روبات ظاهر خواهد شد و از سوي ديگر، شايعات خبر از حضور وي در يك نقش انساني مي‌دهد.

اميليا كلارك بازيگر انگليسي مجموعه تلويزيوني پربيننده «بازي ترون‌ها» هم در يكي از نقش‌هاي مهم قسمت جديد «ترميناتور» بازي خواهد داشت.

اين درحالي است كه گفته مي‌شود، بري لارسن هم قرار است نقش كاراكتر اصلي زن تازه‌ترين قسمت اين مجموعه فيلم علمي تخيلي را بازي كند.

خبرهاي تازه درباره بازيگران نقش‌هاي مختلف «ترميناتور» تازه سينما، با خبر توليد يك مجموعه تلويزيوني بر اساس قصه اين مجموعه فيلم هم زمان شده است.

پخش اين خبر باعث تعجب اهل فن شده است و آن‌ها اين سئوال را مطرح مي‌كنند كه چگونه مي‌توان در يك زمان واحد و به صورت همزمان، يك فيلم سينمايي و يك مجموعه تلويزيوني از يك قصه مشترك تهيه و توليد كرد.

شركت مستقل فيلم‌سازي آناپورنا پيكچرز تهيه‌كننده هر دو نسخه سينمايي و تلويزيوني «ترميناتور» جديد و احيا شده است.

فيلم‌نامه قسمت تازه فيلم را لينا كالوگريديس و پاتريك لوسير نوشته‌اند و زمان شروع كار فيلم برداري آن هنوز مشخص نيست.

انتهاي پيام/

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن