تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819457915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادستان عمومي و انقلاب استان قزوين: اعدام يك قاچاقچي مواد مخدر در قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: دادستان عمومي و انقلاب استان قزوين: اعدام يك قاچاقچي مواد مخدر در قزوين
دادستان عمومي و انقلاب استان قزوين گفت: سحرگاه روز گذشته يك قاچاقچي مواد مخدر در زندان مركزي قزوين به دار مجازات آويخته شد.


به گزارش خبرگزاري برنا از قزوين؛ حجت الاسلام صادقي عنوان كرد: در راستاي تأكيدات مقام معظم رهبري و رياست محترم قوه قضائيه و دادستان محترم كل كشور مبني بر برخورد با ناقضين حقوق اجتماعي و اراذل و اوباش و متعرضين به حقوق الناس دادسراي عمومي و انقلاب قزوين پس از پيگيري‌هاي لازم و پس از تأييد حكم صادره و با اعلام بلامانع بودن اجراي حكم از سوي رياست معظم قوه قضائيه، حكم صادره پس از طي تمامي مراحل قانوني سحرگاه امروز با حضور معاونين اينجانب، قاضي ناظر زندان، رئيس ندامتگاه مركزي قزوين، نمايندگاني از نيروي انتظامي و پزشكي قانوني به مرحله اجرا درآمد.

دادستان قزوين در تشريح پرونده اين قاچاقچي گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتي صورت گرفته در اداره پليس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص مي‌گردد فردي با هويت ش.چ 46 ساله و متاهل، در منزل استيجاري اش در شهرك مينودر اقدام به تهيه و توزيع مواد مخدر از نوع كراك در سطح شهر مي‌نمايد، بدين شرح كه مواد مذكور را از استان تهران تهيه و به صورت وزني در سطح شهر توزيع مي‌نمايد.

وي توضيح داد:‌ در ادامه تحقيقات صورت گرفته مشخص گرديد نامبرده قصد دارد به وسيله يك دستگاه خودرو مقداري مواد مخدر وارد استان نمايد كه مامورين آن يگان در عوارضي شماره يك قزوين مستقر مي‌گردند كه با رويت خودرو و توقف آن مشاهده مي‌نمايند كه نامبرده به همراه فرزند خردسالش مي‌باشد، پس از بازرسي صورت گرفته از خودرو مقدار 500 گرم هروئين فشرده كه به صورت ماهرانه‌اي داخل موتور خودرو جاسازي شده بود كشف مي‌گردد.

دادستان عمومي و انقلاب استان قزوين گفت:‌ با دستگيري نامبرده و تشكيل پرونده اوليه، متهم به همراه پرونده به دادسرا معرفي و با اقرار صريح و پذيرش اتهام وارده در مراحل تحقيق، شعبه دوم دادگاه انقلاب اسلامي قزوين با تشكيل جلسه رسيدگي، حكم به مجازات اعدام محكوم عليه صادر مي‌نمايد كه اين راي صادره به علت ادعاي متهم و وكيل مدافعه وي مبني بر اين كه متهم داراي بيماري شديد رواني مي‌باشد و با توجه به ارايه مدارك مثبته به دادگاه و عدم بررسي و احراز صحت و سقم موضوع از سوي دادگاه، مورد اعتراض قرار مي‌گيرد و دادستاني محترم كل كشور دادنامه صادره را نقض و پرونده به شعبه صادر كننده راي اعاده مي‌گردد، دادگاه نيز پس از معرفي متهم به پزشكي قانوني واخذ نظريه كميسيون روانپزشكي با تشكيل جلسه رسيدگي، مجدداً محكوم عليه را به اعدام محكوم مي‌نمايد.

صادقي افزود: راي صادره مورد تائيد دادستان محترم كل كشور قرار مي‌گيرد و دو مرحله تقاضاي عفو محكوم عليه نيز در كميسيون عفو و تخفيف مجازات مطرح وليكن مورد مخالفت قرار مي‌گيرد و نهايتاً رياست محترم قوه قضائيه مراتب بلا مانع بودن اجراي حكم را تائيد و حكم صادره به مرحله اجرا در مي‌آيد. شايان ذكر است.

محكوم عليه داراي 13 فقره سابقه كيفري در خصوص مواد مخدر بوده و در زمان ارتكاب جرم با قرار وثيقه به اتهام حمل 23 گرم هروئين آزاد بوده است.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن