تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819539264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مريم آذرمهر: اوضاع براي تكواندو بانوان خطرناك است!


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مريم آذرمهر: اوضاع براي تكواندو بانوان خطرناك است!
مربي سابق تيم ملي تكواندو بانوان گفت: اگر همين الان هم آماده‌سازي خودمان را براي مسابقات پيش رو آغاز كنيم دير است و با اين شرايط اوضاع براي بانوان خطرناك است.

مريم آذر‌مهر در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره وضعيت ملي‌پوشان تكواندو بانوان قبل از بازي‌هاي آسيايي اينچئون، اظهار كرد: آغاز اين مسابقات نزديك نيست، اما دور هم نيست مخصوصاً براي بانوان كه از استانداردها عقب‌تر هم هستند. اوضاع براي بانوان خطرناك است. اگر همين الان هم شروع كنيم دير است. فدراسيون بايد يك فكر اساسي در اين باره كند.

آذرمهر درباره آماده‌سازي تيم تصريح كرد: در حال حاضر مسابقاتي در منچستر برگزار مي‌شود. سطح اين مسابقات بسيار بالاست و فدراسيون تصميم درستي گرفته كه بانوان را به اين رقابت‌ها اعزام نكرده است، اما مدتي ديگر كه بازيكنان بخواهند به مسابقات آسيايي بروند احتياج به تمرين دارند. بازيكنان ما بعد از پنج ماه تمرين به مسابقات جهاني رفتند، اما مدالي را كسب نكردند، زيرا زمان كافي نبود در حالي كه بايد تمرينات مستمر باشد.

مربي سابق تيم ملي تكواندو بانوان درباره اردوهاي تداركاتي گفت: در گذشته هم كه در تيم بودم، بارها گفتم كه دختران ما نياز به بازي با بهتر از خودشان را دارند. تعداد معدودي بانوان تكواندوكار در ايران هستند كه جزو بهترين‌ها هستند. وقتي بازيكنان با هم مبارزه مي‌كنند همه در يك سطح هستند در حالي كه بايد آموخته‌هاي خود را در مبارزه با يكي بهتر از خودشان تمرين كنند. ما برعكس عمل مي‌كنيم و يكدفعه بچه‌ها را بدون تمرين خوب به يك ميدان بزرگ مي‌فرستيم و مي‌خواهيم از آنها امتحان بگيريم. متاسفانه ليگ بانوان هم آنقدر قوي نيست كه مثل ليگ پسران بازيكنان آمادگي كامل داشته باشند. پسران و دختران ما خيلي با هم متفاوتند.

او درباره كادر فني اظهار كرد: كادر فني يك تيم بايد مستمر در تيم حضور داشته باشد. زماني كه مربي ضعف و قوت يك بازيكن را كاملا متوجه مي‌شود و مي‌خواهد روي آن كار كند تعويض مي‌شود كه اين بدترين حالت براي يك مربي است. به نظرم كادري كه همراه تيم به بازي‌هاي كشورهاي آسيايي رفت بايد با تيم ادامه مي‌داد. نبايد با هر بازي مربي را عوض كنند. وقتي كادر عوض مي‌شود امكان دارد با سليقه مربي جديد بازيكنان هم عوض شوند و مشكلاتي ايجاد شود.

مريم آذر مهر پيش‌بيني خود را از آينده اين وضعيت اين گونه بيان كرد: هنوز چيزي شروع نشده كه بخواهد آينده داشته باشد. بايد اجازه بدهيم تمرينات شروع شود بعد وضعيت مشخص مي‌شود.

انتهاي پيام

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن