تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820000964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در سال جاري صورت گرفتخريد نزديك به 22 هزار تن گندم مازاد بر نياز كشاورزان كهگيلويه و بويراحمدي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در سال جاري صورت گرفتخريد نزديك به 22 هزار تن گندم مازاد بر نياز كشاورزان كهگيلويه و بويراحمدي
رئيس شركت غله استان كهگيلويه و بويراحمد از خريداري 21 هزار و 740 تني گندم مازاد بر نياز كشاورزان اين استان در سال‌جاري خبر داد.


اميد جهان‌نژاديان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ياسوج اظهار كرد: شركت غله استان كهگيلويه و بويراحمد از پانزدهم ارديبهشت امسال اقدام به خريداري گندم مازاد بر مصرف كشاورزان در سطح استان كرده است.

وي گفت: اين شركت با همكاري خوب تعاون روستايي در سال جاري و در تعداد پنج مركز خريد در گچساران، باشت، چرام و دهدشت و همچنين مركز استان اقدام به خريد 21 هزار و 740 تن گندم مازاد بر توليد كشاورزان كرده است.

جهان‌نژاديان ادامه داد: در اين سال بالغ بر 15 ميليارد و 700 ميليون ريال به حساب كشاورزان هم استاني واريز شد.

اين مسئول افزود: مزيت پرداخت وجه به حساب كشاورزان در اين سال نسبت به سال‌هاي گذشته ستودني است زيرا وجه كشاورزان در كمتر از يك هفته به حساب آن‌ها واريز شد.

راه‌اندازي سامانه جامع خريد و فروش و توزيع آرد در استان

رئيس شركت غله و خدمات بازرگاني استان كهگيلويه و بويراحمد از راه‌اندازي سامانه جامع و يكپارچه خريد و فروش و توزيع آرد در استان گفت و افزود: اين شركت بنا بر دستورالعمل صادره از سوي شركت بازرگاني دولتي اقدام به جمع‌آوري اطلاعات مربوط به كارخانجات آردسازي واحدهاي خبازي روستايي و عشايري و ثبت آن در سامانه جامع كشوري كرد و پس از آن با همكاري اتحاديه‌هاي صنفي و سازمان صنعت و تجارت نسبت به تخصيص سهميه واحدهاي خبازي در سطح استان كرده است.

اين مسئول در ادامه گفت: سامانه جامع خريد و فروش و توزيع آرد به صورت سه جانبه ميان كارخانجات آرد فعال استان و اتحاديه صنف خبازان و شركت حمل و نقل خليج فارس وابسته به سازمان صنعت و تجارت تفاهم‌نامه‌اي را منعقد و اين سامانه به طور كامل در سطح استان عملياتي شد.

جهان‌نژاديان ادامه داد: اهداف كلي از ايجاد اين سامانه مديريت توزيع آرد و و دقت در مصرف آرد در مقاصد مختلف و جلوگيري از قاچاق اين كالاي استراتژيك و جلوگيري از مصرف در مسيرهاي غير واقعي و مصارف دامي بوده كه اين سيستم توزيع را در سطح استان هدفمند و سالم كرده و رعايت جوانب عدالت در آن كاملاً مشهود است.

انتهاي پيام/2571/

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن