تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803989698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايده هاي نو دكوراسيون آپارتمان هاي كوچك + عكس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ايده هاي نو دكوراسيون آپارتمان هاي كوچك + عكس
براي اينكه بي رنگ و روح بودن دستشويي خانه خود را از بين ببريد، مي توانيد از كاغد ديواري گل‌دار با رنگ هاي شاد استفاده كنيد.
به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران با ايده هايي كه ما در اين مطلب ذكر كرده ايم، مي توانيد از فضاهاي كوچك آپارتمان ها نهايت استفاده را ببريد. هيچ كاري نشد ندارد. اگر باوري غير از اين داريد، بايد اين مطلب را بخوانيد تا متوجه شويد در آپارتمان ها و فضاهاي كوچك نيز مي توان همه چيز را مرتب و تميز در كنار يكديگر چيد و از اين هنرنمايي خود لذت هم برد.

1. مبلمان

مشكل: مبلمان بزرگ در اتاق هاي كوچك

راه‌حل: دكوراسيون اتاق نشيمن را هنگامي كه مهمان زياد داريد تغيير دهيد: دكوراسيون اتاق نشيمن بايد براي استفاده روزانه ساكن خانه مناسب باشد اما مي توانيد با يك حقه ساده، فضا را براي مهمانان بيشتر باز كنيد. براي اين منظور مبلمان كوسني جدا شونده خريداري كنيد و هنگامي كه مهمانان وارد شدند، آنها را در اطراف مبل ها يا شومينه قرار دهيد تا به جاي 4 نفر، 8 نفر صميمانه در كنار يكدگر جمع شوند و از با هم بودن لذت ببرند.

------------
2. رنگ

مشكل: ديوارهاي تيره و اتاق هاي كوچك

راه‌حل: رنگ هاي تيره فضا را با وسايل روشن و سفيد خنثي كنيد. به طور مثال، اين اتاق به رنگ آبي تيره نقاشي شده است اما شما مي توانيد با استفاده از وسايل قرمز يا سفيد، ميزان خودنمايي آبي را از بين ببريد و بيشتر توجه ها را به قرمز يا ديگر رنگ هاي روشن جلب كنيد.

------------
3. اتاق خواب

مشكل: اتاق خواب هاي كوچك جاذبه ندارند

راه‌حل: براي اينكه اتاق خواب كوچك نوراني و زيباتر ديده شود، مي توانيد از لوستر بهره بگيريد. يك لوستر چند شاخه كه اندازه متناسب با اتاق دارد را از سقف آويزان كنيد. پرده هاي اتاق را نيز از سقف تا زمين و بلند انتخاب كنيد تا باعث بلندتر ديده شدن سقف بشود. اين كار اين توهم را نيز به وجود مي آورد كه گويا پنجره اتاق قدي است.

------------
4. انباري

مشكل: نداشتن كابينت كافي در آشپزخانه

راه‌حل: براي اين منظور مي توانيد از جزيره هاي متحرك و چرخ دارد براي قرار دادن تابه و قابلمه هاي آشپزخانه و ظرف و ظروف دم‌دستي استفاده كنيد. چرخ‌دار بودن آن نيز اين مزيت را دارد كه مي توانيد از جايي به جاي ديگر منتقلش كنيد تا هنگام آشپزي جلوي دست و پاي شما را نگيرد.

------------
5. دستشوي

مشكل: دستشويي كسل كننده و ساده

‌راه‌حل: براي اينكه بي رنگ و روح بودن دستشويي خانه خود را از بين ببريد، مي توانيد از كاغد ديواري گل‌دار با رنگ هاي شاد استفاده كنيد. كف، ديوار و وسايلي كه براي اين فضا خريداري مي كنيد را طوري انتخاب كنيد تا دوباره پس از مدتي باعث دلزدگي شما نشوند.

------------
6. استفاده از فضا

مشكل: كنج ها و فضاهاي بي استفاده

راه‌حل: براي اينكه هزينه اي براي خود نتراشيد، با آن چه در خانه داريد براي فضاهاي بي استفاده خانه، كابينت و ميز درست كنيد. به طور مثال، در زير پنجره مي توان يك ميز باريك قرار دارد و براي پوشاندن آن، از پارچه همرنگ پرده استفاده كرد. باريك بودن اين ميز پوشيده شده فضاي اتاق نشيمن را اشغال نمي كند، بلكه باعث مي شود انواع وسايل و كتاب را روي آن قرار دهيد.

------------
7. آشپزخانه كوچك

مشكل: كمبود فضا در آشپزخانه

راه‌حل: كابينت هاي بالاي كانتر آشپزخانه را برداريد تا آشپزخانه خيلي خفه و تنگ و تاريك ديده نشود. با اين كار شايد فضاي ذخيره وسايل خود را از دست بدهيد اما باعث مي شود تا نور در خانه جريان داشته باشد و آشپزخانه همچون قوطي كبريت ديده نشود.

------------
8. تاقچه و كابينت

مشكل: دوست داريد كابينت ها را برداريد اما به تاقچه اعتماد نداريد.

راه‌حل: خيلي سخت نگيريد. براي قانع كردن خود، برخي از كابينت ها را در جا خود حفظ كنيد و در بقيه آنها را برداريد تا شبيه تاقچه شوند. كابينت هاي بالا و مياني براي اين منظور مناسب تر هستند.

------------
9. فضاي چندمنظوره

مشكل: اتاق كوچك و باز

راه‌حل: تقسيم‌بندي فضا. با كمك مبلمان و فرش، اتاق را به چند منطقه مجزا تقسيم كنيد. البته وسايل بلند همچون كتابخانه را در گوشه اتاق و كنار ديوار قرار دهيد. به طور مثال، با مبلمان دو يا تك‌نفره مي توان اتاق نشمين را از آشپزخانه جدا كرد.

------------
10. تغيير دكوراسيون

مشكل: اتاق هاي كوچك بدون هويت شخصي

راه‌حل: براي فضاهاي كوچك شخصيت خاص تعريف كنيد. به طور مثال، يك بخش اتاق را به عنوان بخش اصلي تغيير دكوراسيون خود در نظر بگيريد و بقيه وسايل و بخش هاي خانه را بر اساس آن تزئين كنيد. به طور مثال، صندلي هاي ميز ناهارخوري در گوشه اتاق را با پارچه هاي جديد كاور كنيد و كوسن، گلدان، پرده و ... را بر اساس رنگ و طرح آن تغيير دهيد.

------------
11. ورودي بي نظم

مشكل: بي نظمي در ورودي خانه

راه‌حل: براي سامان دهي و منظم كردن ورودي خانه بايد چند وسيله ساده اما كاربردي به آن اضافه كنيد. براي شروع، مي توانيد از يك نيمكت كه كشو يا فضاي ذخيره كفش دارد كار خود را آغاز كنيد. در بالاي آن نيز مي تواند چوب رختي نصب كنيد. يا حتي مي توانيد از جاكفشي هاي بزرگ كه آينه و جايي براي آويختن لباس دارد نيز استفاده كنيد.

------------
12. هزينه كنيد تا شاد شويد

مشكل: اتاق هاي كوچك كسل‌كننده

راه‌حل: رنگ هاي روشن و خنثي باعث مي شوند تا فضاهاي كوچك، بزرگ تر ديده شوند. اما اين مشكل را دارند كه پس از مدتي خسته كننده و تكراري خواهد شد. اما با كمي وسايل رنگي و زيبا مي توانيد اين بي روح بودن را از ميان برد. به طور مثال، ديوارهاي خاكستري مايل به قهوه اي را مي توان با تزئينات ساده تغيير داد. بافت در فضاهاي كوچك تاثير بسياري دارد. به طور مثال، ميز سراميكي استوانه اي، موكت بافت‌دار و پيراهني ساده مبلمان در كنار گلدان ها و كوسن هاي زرد، سادگي اين فضا را از بين برده اند.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن