تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801198573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ليتواني طرحي براي تامين هزينه ورشكستگي بانك ها ارائه كرد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: ليتواني طرحي براي تامين هزينه ورشكستگي بانك ها ارائه كرد
تهران / واحد مركزي خبر / اقتصادي 1392/09/24
بر اساس طرحي كه ليتواني به عنوان رئيس دوره اي اتحاديه اروپا ارائه كرد هزينه تعطيلي احتمالي يك بانك در منطقه يورو در سال نخست به طور كلي بر عهده كشوري است كه بانك متعلق به آن است و در سالهاي بعد اين هزينه بين كشورهاي عضو تقسيم خواهد شد.
بر اساس اين طرح ، در پايان 10 سال ،هزينه تعطيلي بانك ها در هر كدام از كشورهاي عضو منطقه يورو به طور برابر بين كشورهاي عضو تقسيم خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري رويترز از بروكسل،اين طرح پيشنهادي ليتواني قرار است در نشست فوق العاده مسئولان ارشد اتحاديه اروپا بررسي شود. دستيابي به توافقنامه اي درباره اين موضوع حساس قبل از نشست سران كشورهاي عضو منطقه يورو در بروكسل كه قرار است در روزهاي پنجشنبه و جمعه اين هفته برگزار شود به آنها امكان مي دهد تا نشان دهند طرح اتحاديه بانكي باوجود مخالفت ها همچنان به قوت خود باقي است.
طرح اتحاديه بانكي،يكي از مجموعه ابزارها و مقررات مبارزه با بحراني مالي در اروپا است، كه رهبران كشورهاي عضو منطقه يورو درباره ضرورت راه اندازي آن هنوز به توافق نرسيده اند.
به موجب اين طرح هر كدام از كشورهاي عضو منطقه يورو بايد صندوقي براي پيش بيني اين گونه موارد تشكيل دهد. اعتبار مالي اين صندوق را بايد همه بانك هاي فعال در كشورهاي عضو تامين كنند. همه بانكها موظفند يك دهم درصد از ارزش مالي سپرده گذاري هاي خود را به اين امر اختصاص دهند.
162/169

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن