تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818918132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ مهم‌ترين ركن هويتي تاريخ شهرضا است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: فرهنگ مهم‌ترين ركن هويتي تاريخ شهرضا است
فرماندار شهرستان شهرضا گفت: بخش قابل‌ توجهي از افتخارات تاريخي و ماندگار شهرستان شهرضا در طول چند قرن گذشته معطوف به حوزه فرهنگ و ادب بوده است.


به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران، سيد محمدباقر محمدي ظهر امروز در نشست كميته مطالعه مفيد شهرستان شهرضا اظهار كرد: تمامي پيشرفت‌ها و دستاوردهاي علمي، صنعتي و اجتماعي شهرستان شهرضا در طول ادوار مختلف تاريخي براساس زيرساخت‌هاي فرهنگي موجود در اين ديار محقق شده است و تداوم اين اصل مهم نيازمند سياست‌گذاري مناسب و تلاش براي افزايش امكانات سخت‌افزاري و نرم‌افزاري مناسب در عرصه فرهنگ است.

وي ادامه داد: مجاهدت‌ها و ازخودگذشتگي‌هاي جوانان اين ديار در دوران دفاع مقدس از بارزترين مصاديق فرهنگ متعالي مردم شهرضا به شمار مي‌رود كه همگان بايد براي غنا و پاسداري از اين ميراث ارجمند تلاش داشته باشند.

فرماندار شهرضا با اشاره به اينكه افزايش فضاهاي كتابخانه‌اي جزو مهم‌ترين نيازمندي‌هاي كنوني مردم شهرضا به شمار مي‌رود، افزود: بر همين اساس طرح شناسايي خيران حوزه فرهنگ در سطح شهرستان اجرايي شده است و انتظار داريم در آينده نزديك شاهد تشكيل مجمع خيران كتابخانه‌ساز در شهرضا باشيم.

وي با اشاره به اينكه مجتمع فرهنگي، هنري شهيد مدرس به عنوان يك فضاي مناسب براي استقرار تشكل‌هاي فرهنگي مطرح است، بيان داشت: اين پروژه عظيم از سوي دولت احداث و در اختيار مردم قرار گرفته است و مسايلي از قبيل بعد مسافتي نبايد به عنوان بهانه‌اي براي عدم استفاده از اين فضاي مناسب مطرح شود.

محمدي با اشاره به اينكه افزايش فضاهاي فرهنگي در مناطق محروم شهري جزو مهم‌ترين دغدغه‌هاي كنوني مسئولان شهرضا است، افزود: در حال حاضر طرح احداث دو مدرسه توسط خيران والامقام در منطقه سروستان وارد مرحله عملياتي شده است و همچنين بزرگ‌ترين مسجد سايت مسكن مهر استان اصفهان در اين منطقه در مرحله احداث قرار گرفته است.

وي اضافه كرد: از مجموعه شهرداري و شوراي اسلامي شهر شهرضا انتظار داريم تدوين اهداف فرهنگي با اختصاص اعتبار مناسب را در بودجه‌بندي سال آينده در دستور كار داشته باشند.

انتهاي پيام/م

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن