تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819444807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حواشي صحن علني شوراي شهر گرگان:جلسات مهم‎تر از صحن علني براي نمايندگان پارلمان محلي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حواشي صحن علني شوراي شهر گرگان:جلسات مهم‎تر از صحن علني براي نمايندگان پارلمان محلي
برخي از اعضاي شوراي اسلامي شهر گرگان با عدم حضور در جلسه علني شورا و حضور در جلسات ديگر به نوعي جلسات ديگر را مهم‎تر از صحن علني شورا دانستند.


به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، سي ‎و ‎هشتمين جلسه رسمي و علني شوراي اسلامي شهر گرگان امشب در شرايطي كار خود را آغاز كرد كه هيچ كدام از اعضاي شوراي اسلامي شهر گرگان نطق پيش از دستوري را قرائت نكردند.

اين جلسه داراي حواشي بود كه گزارش برخي از آنها از نظرتان مي‎گذرد:

يكي از مسائلي كه در بسياري از زمان‎ها و به‎خصوص در دوره سوم شوراي اسلامي شهر گرگان مورد انتقاد اعضاي شورا و اهالي رسانه بود تاخير در حضور اعضا در صحن علني شوراي شهر بود كه اين موضوع در دوره چهارم به نظم مناسبي رسيد اما امروز بازهم بي‎نظمي در حضور اعضاي شوراي اسلامي شهر گرگان در جلسه و تاخير در برگزاري اين موضوع حاشيه‎ساز شد.

سي‎و‎هشتمين جلسه رسمي و علني شوراي اسلامي شهر گرگان امروز مقرر بود در ساعت 17:30 آغاز شود اما تا آن لحظه تعداد خبرنگاران حتي از اعضاي شوراي اسلامي شهر گرگان بيشتر بود و به نوعي نظم خبرنگاران در حضور در جلسه بهتر از اعضا مورد توجه قرار داشت و در اين ساعت تنها چهار عضو شوراي اسلامي شهر در صحن حاضر بودند.

در ادامه با ابراز نگراني رئيس شوراي اسلامي شهر گرگان و برقراري تماس‎هاي مكرر با اعضاي مختلف پس از گذشت نيم ساعت در حالي جلسه آغاز شد كه هنوز جلسه به رسميت نرسيده بود و پس از تلاوت قرآن اسدالله كبير عضو نهم بود كه خود را به صحن رساند و به نوعي به ياري رئيس شوراي اسلامي شهر گرگان شتافت تا جلسه امروز برگزار شود.

حاضران جلسه امروز در زماني كه جلسه به رسميت رسيده بود ناصر گرزين، علي‎اصغر يوسفي، محمدرضا سبطي، علي كلاتي، مهران فدوي، زهرا نورا، صفرعلي پايين‎محلي و ابراهيم جرجاني بودند كه اعلام شد غايبان جلسه در مراسم‎هاي ديگري حاضر هستند و حسين ربيعي نيز به دليل مشكل شخصي كه برايش پيش‎آمده در جلسه حاضر نخواهد شد و نايب رئيس شوراي اسلامي شهر گرگان نيز در مسير رسيدن به ساختمان شورا است.

پس از آغاز جلسه، ناصر گرزين كه مدتها در خصوص حضور منظم اعضا تذكر نداده بود امروز بازهم با ناراحتي اعلام كرد كه نياز است اعضا با نظم در جلسه رسمي و علني شورا حاضر شويد.

اما حسين ربيعي غايب ابتدايي جلسه با اينكه اعلام كرده بود كه مشكل شخصي برايش رخ داده، هرچند با تاخير اما بالاخره به احترام شهروندان كه به او راي داده و او را نماينده خود در خصوص تصميم‎گيري و اظهار نظر در مسائل مختلف به حضور در شوراي شهر راي دادند را به جلسه رساند اما باقي اعضاي غايب ترجيح دادند به نظر خودشان در جلسه مهم‎تري حاضر شوند.

اما يكي از افرادي كه غيبتش بيشتر مورد توجه قرار گرفت عدم حضور ابراهيم كريمي سرپرست شهرداري گرگان بود.

وي هميشه و در تمام جلسات علني شوراي شهر براي دفاع از لوايح حتي در دوران سرپرستي‎اش در جلسه علني حاضر مي‎شد اما ظاهرا تغيير سرپرستي شهرداري به مذاقش خوش نيامده و به نوعي شوراي اسلامي شهر گرگان را با تحريم حضور خود روبرو كرده است.

تذكرات پياپي رئيس شورا در خصوص عدم همهمه و اعلام نظر همزمان اعضاي شورا

در جلسات مختلف شورا همهمه در اعلام نظر اعضاي شورا در خصوص لوايح گوناگون هميشه مورد انتقاد رئيس شورا و تذكر وي بوده كه در اين جلسه هم بارها اين نكته از طرف رئيس شورا مورد تاكيد بوده است.

حتي در بررسي يكي از لوايح امروز در جلسه در حالي كه گرزين بر خاتمه بحث و مذاكره تاكيد مي‎كرد و اعلام كرد كه نياز نيست ديگر كسي مطلبي را بيان كند، علي كلاتي عضو با سابقه شوراي اسلامي شهر گرگان كه هميشه بر احترام به قانون تاكيد دارد به اظهار نظر خود ادامه داد و در حالي كه ناصر گرزين رئيس شوراي اسلامي شهر گرگان سعي در خاموش كردن ميكروفن‎ها را داشت محمد ابراهيم جرجاني عضو ديگر شورا و منشي جلسه پيش‎دستي كرده و تمامي ميكروفن‎ها را خاموش كرد.

اما علي كلاتي با اينكه ميكروفن‎ها خاموش شد و رئيس جلسه تاكيد بر پايان مذاكرات را داشت به بيان مطالب خود ادامه داد و تا پايان نكات خود را اعلام كرد.

قضاوت را به خدا واگذار مي‌كنم

علي كلاتي در انتقاد به اظهار نظر يكي از اعضاي شوراي اسلامي شهر گرگان در خصوص واگذاري تبليغات شهري گفت: همه اعضا براي منافع مردم كار مي‎كنند و اگر به قدرت‎نمايي است بگوييد كه اقليت شورا سكوت كنند و حق اظهار نظر ندارند و قضاوت بين خود و آقاي ربيعي را به خدا واگذار مي كنم.

حسين ربيعي عضو شوراي اسلامي شهر گرگان نيز در دفاع از نظر خود و در انتقاد از حرف كلاتي گفت: شما هميشه از نقشينه دفاع كرده‎ايد، همه ما در خصوص دفاع از منافع مردم سوگند خورده‎ايم و به هيچ عنوان با هيچ كدام از اعضاي شورا مسئله پنهاني را نداريم.

بر اساس بيان اعضاي شوراي اسلامي شهر گرگان در خصوص موضوع واگذاري تبليغات شهري و شركت نقشينه و انتقاد نسبت به عملكرد اين شركت در طول مدت قراردادش و عملكرد شهرداري در خصوص عقد قرارداد با اين شركت در جلسات متعدد شوراي اسلامي شهر گرگان در يك سال اخير را مي‎توان يكي از پرحاشيه‎ترين موضوع شهر دانست كه بيشترين وقت شوراي اسلامي شهر گرگان را به خودش اختصاص داده است و امروز نيز بيشترين وقت صحن درگير اين موضوع شد.

حتي در خصوص اين شركت بسياري از اعضاي شورا در جلسات مختلف جسته و گريخته گلايه‎هايي را نسبت به عملكرد پشت پرده برخي همكارانشان بيان كردند.

بازهم موضوع واگذاري تبليغات شهري به نتيجه نرسيد و موضوع به روز دوشنبه موكول شد و گرزين رئيس شوراي اسلامي شهر گرگان تاكيد كرد كه بايد اين موضوع تا دوشنبه مشخص شود.

اهداي كتاب پنجم آذر در جلسه

در ساعت 19:50 عبدالرضا چراغعلي ديگر عضوي بود كه تقريبا در پايان جلسه علني شورا و گفته مي‎شد پس از شركت در جلسه‎اي كه در تالار فخرالدين اسعد گرگاني برگزار شد و در ظاهر مهم‎تر از صحن علني شوراي اسلامي شهر بود، در جلسه حاضر شد.

اهداي كتاب پنجم آذر به اعضاي حاضر در جلسه يكي ديگر از رخدادهاي مثبت در اين جلسه بود.

كيوان صالحي يكي از طنزپردازان شهر گرگان با حضور در جلسه خواست كه شهر را نجات دهند و با بيان اينكه در مدتهاي قبل صحبت‎هايي در خصوص تغيير تاريخ روز گرگان شده است، گفت: ديگر گرگاني نمانده كه بخواهد روزي براي آن تعيين كرد.

وي تاكيد كرد: اعضاي شورا در زمان تبليغات مسائلي را در حد رويا بيان مي‌كنند اما ما رويا را نمي‌خواهيم در حد معقول به وعده‌ها عمل كنند و شهر را نجات دهند.

انتهاي پيام/83004/

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن