تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815257035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبادل دانش فني و تجربه بين فولاد هرمزگان و نيروگاه بندرعباس


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: تبادل دانش فني و تجربه بين فولاد هرمزگان و نيروگاه بندرعباس
بندرعباس - خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: مديرعامل شركت فولاد هرمزگان به همراه جمعي از مديران و كارشناسان اين شركت از نيروگاه برق بندرعباس بازديد كرد.
مديرعامل شركت مديريت توليد برق هرمزگان در اين بازديد گفت: وجود چنين برنامه‌هايي براي ارتقاء سطح دانش علمي كاركنان هر دو شركت مفيد و لازم است و خواستار تعامل هر چه بيشتر نيروگاه بندرعباس و فولاد هرمزگان در زمينه‌هاي صنعتي، علمي، پژوهشي و نيروي انساني شد.داوود محمدي نيروگاه بندرعباس را چهارمين نيروگاه توليد برق كشور برشمرد و خاطر نشان كرد: در اين نيروگاه 5/3 درصد برق كشور و 70 درصد برق هرمزگان تامين مي‌شود. وي به نقش اين نيروگاه در دفاع مقدس اشاره نمود و گفت: اين نيروگاه با تامين برق صنايع نقش بسزايي در صنعت ايفا مي‌كند.
محمودي به زمينه‌هاي همكاري بين اين دو صنعت اشاره نمود و آنرا در راستاي شكوفايي و خودكفايي صنعت استان بسيار مهم دانست و خواستار تشكيل كارگروه‌هاي تخصصي به منظور تعامل و همكاري جدي وبيشتر شد. وي گفت: فولاد هرمزگان به شايستگي و با كمترين زمان مسير رشد و تكامل را طي نموده و اكنون بعنوان يك افتخار ملي مطرح است و روحيه اميد و نشاط را به كالبد صنعت استان تزريق كرد.
وي تفكر و انديشه كار تيمي و استفاده از توانمندي‌ها و انتقال دانش را يكي از ضرورت‌هاي اصلي كشور دانست و گفت: فولاد هرمزگان اين موضوع را بخوبي درك كرده و نه تنها خود در اين مسير حركت مي‌كند بلكه فرهنگ كار تيمي و صنعتي را در بين ديگر صنايع احيا نموده است. در ادامه نيز مديرعامل شركت فولاد هرمزگان گفت: تعامل و همكار? تخصص? در تمام زم?نه‌ها از اولو?ت‌ها? فولاد هرمزگان است و با همه صنايع بخصوص صنايع و مراكز علمي استان آمادگي همكاري را دارد.
مرتضي آقاجاني افزود: بهترين الگوي اين همكاري بين فولاد مباركه بعنوان متعالي‌ترين سازمان كشور و فولاد هرمزگان بعنوان كارخانه جوان كه حدود 2 سال از زمان بهره‌برداري رسمي آن مي‌گذرد مي‌توان اشاره نمود كه دانش و تجربه يك شركت با سابقه به نيروي جوان و مستعد فولاد هرمزگان انتقال يافت.
در پايان كارگروه‌هاي تخصصي به منظور عملياتي نمودن انتقال دانش و تجربه بين دو شركت تشكيل شد.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن