تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819913165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بستر جذب گردشگر در همدان فراهم شود/ رونق گردشگري اقتصاد را پويا مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بستر جذب گردشگر در همدان فراهم شود/ رونق گردشگري اقتصاد را پويا مي كند
همدان - خبرگزاري مهر: رئيس كميسيون معماري و شهرسازي شوراي اسلامي شهر همدان با بيان اينكه رونق صنعت گردشگري در رشد اقتصادي موثر است، گفت: بايد بستر جذب گردشگر در همدان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهيم مولوي ظهر شنبه در ديدار اعضاي انجمن صنفي راهنماي گردشگري استان همدان كه در راستاي تبادل نظر و همكاري با شورا و شهرداري همدان پيرامون حفظ آثار طبيعي و باستاني و ملي، جذب سرمايه‌گذار و رونق گردشگري برگزار شد، افزود: بايد براي معرفي همدان تلاش كرد.

وي با بيان اينكه توان و ظرفيت گردشگري و سرمايه‌گذاري در شهر و استان همدان بايد شناسايي و مشخص شود، گفت: ساماندهي فضاي كالبدي تأسيسات و تجهيزات شهري و گردشگري از محورهاي مطالعه است كه در اين راستا بايد مسير تردد توريست و گردشگر نيز به صورت سواره و پياده تعريف شود.

ابراهيم مولوي با تأكيد بر اينكه بستر امنيت گردشگري در استان همدان را بايد فراهم كرد، اظهار داشت: سعي شوراي اسلامي شهر همدان بر اين است كه در امر رونق گردشگري و جذب سرمايه‌گذار پايتخت تاريخ و تمدن ايران زمين از نظرات و ايده‌هاي تشكل‌هاي مردم نهاد و NGOها استفاده كند.

مولوي با اشاره به اينكه امروزه در دنيا گردشگري به عنوان يك صنعت تعريف مي‌شود، اظهار داشت: صنعت گردشگري به دليل گردش مالي بالايي كه به همراه دارد در رونق اقتصادي نيز بسيار تأثيرگذار است.

مسير و محورهاي گردشگري بايد به خوبي مشخص شود

وي بر ايجاد زمينه‌ها و بستر جذب گردشگر در استان و شهر همدان تأكيد كرد و افزود: بايد با برنامه‌ريزي‌هاي منسجم و تعريف شده مسير و محورهاي گردشگري را به خوبي مشخص كرد.

اين عضو شوراي اسلامي شهر همدان اضافه كرد: مجموعه شوراي چهارم با ديدگاه تخصصي پيگيري و مسائل مربوط به صنعت گردشگري را در برنامه‌ها و سياست‌هاي خود دارد.

ابراهيم مولوي با اشاره به انتخاب استاندار همدان گفت: بايد از اين فرصت به دست آمده در جذب سرمايه‌گذار و رونق صنعت گردشگري در استان به خوبي استفاده كرد.

رئيس كميسيون اقتصادي، سرمايه‌گذاري و گردشگري شوراي اسلامي شهر همدان نيز در اين ديدار از حمايت سرمايه‌گذاران در همدان خبر داد و گفت: تشكيل اين كميسيون در راستاي بررسي و حل مشكلات اقتصادي، سرمايه گذاري و گردشگري است.

علي رضايي با بيان اينكه در جلسات كميسيون اقتصاد سرمايه‌گذاري و گردشگري شورا از نخبگان، صاحب‌نظران و كارشناسان دعوت به عمل مي‌آيد و شورا از نظرات و پيشنهادات آنها استفاده مي شود، اضافه كرد: شورا همچنين از نظرات و پيشنهادات انجمن صنفي گردشگري استان در راستاي تحقق رونق صنعت گردشگري استقبال مي‌كند.

نايب رئيس انجمن صنفي راهنماي گردشگري استان همدان نيز ضمن تشكر از توجه ويژه شوراي چهارم اسلامي شهر همدان به صنعت گردشگري و طبيعت همدان گفت: اعضاي شوراي اسلامي شهر همدان افرادي همفكر و همسو با دغدغه‌هاي دوستان محيط زيست هستند و اين بسي خرسندي است.

مجتبي جواديه مهمترين چالش پيش‌روي صنعت گردشگري همدان پس از جذب گردشگر را ماندگاري گردشگران دانست و افزود: ماندگاري و توقف چند روزه مسافران و توريست نيازمند برنامه‌ريزي جامعه‌اي است.

جواديه اضافه كرد: بايد مسيرهاي گردشگري به خارج از شهر و به نقاط مختلف استان هدايت شده و توسعه يابد.

كد خبر: 2195326

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۳ - ۱۶:۳۵

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن