تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820303421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشكيل فراكسيون توسعه روستايي در مجلس/ بسيج عمومي كشور براي توسعه روستاها دنبال مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تشكيل فراكسيون توسعه روستايي در مجلس/ بسيج عمومي كشور براي توسعه روستاها دنبال مي شود
اصفهان – خبرگزاري مهر: نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به راه اندازي فراكسيون توسعه روستايي در مجلس شوراي اسلامي گفت: يكي از دغدغه هاي نمايندگان همواره نوع نگاه دولت به روستاها و امكانات مورد نياز آنهاست.

عباس مقتدايي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: يكي از دغدغه‌هاي نمايندگان همواره نوع نگاه دولت به روستاها و امكانات مورد نياز آنهاست و با توجه به اينكه معمولا اقشار، اصناف و شهرهاي بزرگ از مجاري مخلف رويكردهاي خود را دنبال مي كنند اما روستاها به جهت برخي از موانع پيشرفت و برخي از عدم دسترسي ها نتوانسته نيازها و مطالبات خود را از مجموعه اجرايي كشور مطالبه كنند.

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس بيان داشت: به همين سبب نمايندگان كشور در صدد برآمدند تا با بهره گيري از ظرفيت موجود مجلس بخصوص در زمان تصويب لوايح و تصويب بودجه ساليانه كشور ظرفيت موجود مجلس را براي ارتقاء سطح روستاها در زمسنه هاي مختلف بكار گيرند.

مقتدايي تصريح كرد: بر اين اساس فراكسيون شكل گرفته و بخصوص با وزارتخانه هايي نظير وزارت كشور، وزارت راه، وزارت جهاد و علاوه بر اين با معاونت برنامه ريزي رئيس جمهور نيز ارتباطات گسترده اي برقرار خواهد كرد.

مقتدايي گفت: با توجه به اينكه روستاهاي كشور بخش عمده جمعيتي كشور را شامل مي‌شوند مقرر شد تا با تشكيل اين فراكسيون مسائل و مشكلات روستاها به صورت يكجا و اصولي و با توجه به رويكرد تدوين بودجه كشور و متناسب با توسعه روستاها كه عمدتاً مورد تأكيد مسئولان ارشد نظام و مقام معظم رهبري بوده است، برنامه‌ريزي شود.

نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي بيان داشت: از جمله نكات كليدي كه اين فراكسيون دنبال خواهد كرد بسيج عمومي كشور براي توسعه روستاها است.

مقتدايي گفت: منظور از توسعه، توسعه‌اي است كه ابعاد مختلف فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و عمراني و مباحث زيست محيطي را در بر دارد تا در نهايت توازن سطح شهر و روستا برقرار شود.

كد خبر: 2195293

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۳ - ۱۶:۰۲

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن