تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818727358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدير معاون عمران و توسعه امورشهري وزيركشور از دست‌اندكاران حمل‌ونقل عمومي شهري


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تقدير معاون عمران و توسعه امورشهري وزيركشور از دست‌اندكاران حمل‌ونقل عمومي شهري
معاون عمراني و توسعه امور شهري و روستايي وزير كشور و رييس سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور همزمان با 26 آذرماه روز حمل و نقل، از خدمات شبانه‌روزي عموم دست‌اندركاران حمل و نقل عمومي شهري، شهرداران، معاونان، مديران و كاركنان شهرداري‌ها تشكر كرد.
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران هوشنگ خندان‌دل با بيان اينكه توسعه حمل و نقل عمومي شهري تاثير زيادي در صرفه‌جويي در وقت و هزينه شهروندان و همچنين كاهش آلودگي‌هاي زيست محيطي دارد، از پيگيري وزارت كشور براي تحقق تمامي مصوبات و تكاليف قانوني در اين حوزه خبرداد و تاكيد كرد: يكي از دغدغه‌هاي دولت تدبير و اميد، توسعه حمل و نقل عمومي شهري و جابجايي سهل و آسان و ايمن مردم در شهرها است.

وي در خصوص حمايت از طرح‌هاي قطار شهري گفت: در لايحه بودجه سال آينده پيش‌بيني‌هاي خوبي متناسب با درآمدهاي كشور براي طرح‌هاي قطار شهري شده است، اين برنامه‌ها به صورت ارزي و ريالي بوده كه در همين راستا به شهرداري‌ها اجازه داده شده است تا نسبت به استفاده از تسهيلات به صورت اوراق مشاركت نيز استفاده نمايند.

خندان‌دل در بخش ناوگان اتوبوسراني شهري با ذكر اهميت آن در بين ساير سامانه‌هاي حمل و نقل عمومي شهري اذعان داشت: با توجه به مشكلات چند سال گذشته ناشي از عدم نوسازي و اجراي طرح توسعه ناوگان درسال جاري حدود 40 درصد از ناوگان اتوبوسراني شهري كشور به سن فرسودگي رسيده‌اند و در سال آينده اين عدد به حدود 50 درصد افزايش خواهد يافت و در اين خصوص لازم است نمايندگان مجلس در تصويب بودجه‌هاي مربوط در اين حوزه مساعدت لازم را داشته تا هرچه سريعتر نسبت به نوسازي اين ناوگان و همچنين بازسازي ناوگان متوقفي اقدام تا بتوان ظرفيت فعلي را در اين بخش حفظ نمود.

وي همچنين با اشاره به وجود مشكلات ذكر شده در بخش تاكسيراني گفت: در بخش تاكسي نيز با بيش از 50 هزار تاكسي فرسوده روبرو هستيم كه بايد هرچه سريعتر نسبت به نوسازي آنها نيز اقدام شود. برنامه اين سازمان در بخش تاكسيراني بالابردن سطح كيفي ناوگان و به تبع آن خدمات و رفاه شهروندان است كه موضوع در كارگروه‌هاي تخصصي در حال پيگيري است.

خندان‌دل افزود: لذا اميدواريم بتوان با بكارگيري ناوگان با كيفيت در بخش تاكسيراني و دركنار آن با توسعه ناوگان همگاني در جهت اقدام به حقوق شهروندي مردم عزيز كشورمان گام‌هاي اساسي برداشته تا با تدابير انديشيده شده، اميد در بين فعالين اين عرصه و شهروندان بوجود آيد.

رييس سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور در خاتمه تاكيد كرد: تجهيز شهرداري‌ها به سامانه‌هاي مديريت هوشمند حمل ونقل و ترافيك، تسريع در خصوصي‌سازي ناوگان و بكارگيري تمام ظرفيت آن براي جابه‌جايي شهروندان بويژه در شهرهاي بزرگ، استفاده از توان بخش خصوصي در سرمايه‌گذاري براي زيرساخت‌هاي اين حوزه، تعامل هرچه بيشتر با ديگر سازمان‌هاي دخيل در اين امر و در نهايت انجام برنامه‌ريزي‌هاي لازم و اتخاذ تدابير مناسب جهت نيل به اهداف منظور شده در قانون توسط حمل و نقل عمومي و مديريت مصرف سوخت از رئوس برنامه‌هاي اين سازمان در سال آتي خواهد بود.

انتهاي پيام/

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن