تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818970685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون عمراني استاندار مازندران:بحث‌هاي حاشيه‌اي روند توسعه شهرها را كند مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون عمراني استاندار مازندران:بحث‌هاي حاشيه‌اي روند توسعه شهرها را كند مي‌كند
معاون عمراني استاندار مازندران با اشاره به اينكه بايد با استفاده از ظرفيت‌ها مشكلات مازندران را رفع كنيم،گفت: بحث‌هاي حاشيه‌اي روند توسعه شهرها را كند مي‌كند.


به گزارش خبرگزاري فارس از بابل به نقل از روابط عمومي شوراي شهر بابل، علي نبيان در ديدار با شهردار و اعضاي شوراي شهر بابل اظهار داشت: لازم است با وفاق، همدلي و همراهي مشكلات را حل كنيم.

وي با اشاره به اينكه با بحث‌هاي حاشيه‌اي شهرها توسعه پيدا نخواهند كرد،افزود: بنده براي رفع مشكلات شهرهاي استان مازندران آماده همكاري كامل با اعضاي شوراهاي اسلامي شهرها هستم و در كنار يكديگر مي‌توانيم موانع و مشكلات را برطرف كنيم.

معاون عمراني استاندار مازندران مشكل زباله و ترافيك را از جمله معضلات مهم در استان بيان كرد و افزود: براي رفع اين مشكلات آماده همكاري با شوراي شهرها بوده، طرح‌هاي را نيز پيش‌بيني كرده‌ايم.

نبيان با تاكيد بر استفاده از تجربيات ارزشمند گذشته يادآور شد: بايد سرعت خودمان را در بحث توسعه زيرساخت‌هاي استان مازندران بيشتر از قبل كنيم.

شهردار بابل نيز اظهار داشت: شهرداري بابل به دليل نداشتن كنارگذر مناسب هزينه‌هاي بسيار زيادي را متقبل مي‌شود كه انتظار داريم از رديف بودجه‌هاي استاني و ملي اعتبارات مناسبي به آن اختصاص يابد.

فرهاد عسكري با اشاره به اينكه فاز سوم كمربندي شرقي دوم اوايل سال 93 افتتاح مي‌شود،يادآور شد: براي آغاز عمليات تملك، زيرسازي و آسفالت فاز دوم اين پروژه كه به طول بيش از سه كيلومتر بوده به بيش از 200 ميليارد ريال اعتبار نياز است كه انتظار داريم مساعدت ويژه‌اي از سوي استانداري مازندران به اين پروژه شود.

وي همچنين خواستار مساعدت جدي استانداري مازندران نسبت به در اختيار گذاشتن زمين مناسب براي محل زباله شهر بابل براساس توافقات قبلي شد.

انتهاي پيام/86009/ح

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن