تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819519696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يك جايزه 300 هزار دلاري به اسپايك لي رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: يك جايزه 300 هزار دلاري به اسپايك لي رسيد
اسپايك لي كارگردان آمريكايي به عنوان برنده جايزه سالانه دوروتي و ليليان گيش 2013 انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از بي.بي.سي، بيتسمين جايزه سالانه دورتي وليليان گيش براي شهامت در استفاده از سينما و فيلم براي ايجاد چالش فكري به اسپايك لي تعلق گرفت.

اين فيلمساز كه سازنده فيلمهايي چون "مالكوم ايكس" و "مرد نفوذي" است، در اين باره گفت: اين خبر را از طريق تلفن شنيدم و اين يكي از بهترين پيام هاي تلفني بود كه در تمام طول عمرم دريافت كرده ام.

اين هنرمند 56 ساله، جايزه اي را دريافت كرده است كه هر سال به ياد ليليان گيش بازيگر درگذشته در سال 1993، اهدا مي شود. او درخواست كرده بود كه پس از درگذشتش هر سال از مرد يا زني كه مشاركتي فوق العاده در زيباتر كردن جهان داشته و درك از زندگي را در مردم بالاتر برده است، اهدا شود.

باب ديلن، آرتور ميلر و رابرت ردفورد از چهره هايي هستند كه پيش از اين، اين جايزه را دريافت كرده اند.

اسپايك لي از ميان فهرستي 30 نفره در زمينه هنر انتخاب شد. او در مراسمي كه 30 اكتبر در موزه هنر مدرن نيويورك برگزار مي شود، جايزه اش را دريافت مي كند.

"لي" اولين فيلمش را با عنوان "مي خواهد به دستش بياورد" در سال 1986 ساخت و بعد در سال 1989 با ساخت فيلم "كار درست را انجام بده" نامزد دريافت جايزه اسكار براي بهترين فيلمنامه غيراقتباسي، بهترين فيلم و بهترين كارگرداني شد.

ماه پيش او موفق شد به كمك هوادارانش در وب سايت كيك استارتر براي سرمايه گذاري در فيلم بعدي اش مبلغ 1.25 ميليون دلار پول جمع كند.

آخرين فيلم او "پير پسر" با بازي جاش برولين و ساموئل ال.جكسون به زودي اكران خواهد شد.

كد خبر: 2138999

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۶/۲۹ - ۱۱:۲۶

جمعه 29 شهريور 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن