محبوبترینها
چگونه با ثبت آگهی رایگان در سایت های نیازمندیها، کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید؟
بهترین لوله برای لوله کشی آب ساختمان
دانلود آهنگ های برتر ایرانی و خارجی 2024
ماندگاری بیشتر محصولات باغ شما با این روش ساده!
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1842101741
طالبي نژاد در نقد فيلم آسمان زرد كم عمق: سليقه مخاطب به شدت نزول پيدا كرده است
واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: طالبي نژاد در نقد فيلم آسمان زرد كم عمق: سليقه مخاطب به شدت نزول پيدا كرده است
برنامه شب گذشته هفت در نظر سنجي خود با بالاترين درصد در گزينه فيلم كيفر ازميان گزينههايي چون؛ بدرود بغداد، ملكه، قصه پريا، در پاسخ به سوال بازي مصطفي زماني را در كداميك از فيلمهاي زير ميپسنديد، به پايان رسيد. طالبي نژاد در نقد فيلم آسمان زرد كم عمق: سليقه مخاطب به شدت نزول پيدا كرده است
ايلنا: حضور مصطفي زماني، مهدي فرجي، سيدضيا الدين دري(دبير و عضو هيئت انتخاب جشنواره فيلمهاي تلويزيوني جام جم)، جواد طوسي و احمد طالبينژاد مهمترين بخشهاي مجله تصويري هفت ۲۲ آذر ماه بود.
به گزارش ايلنا به نقل از روابط عمومي اين برنامه، برنامه هفت؛ شب گذشته به توليدات سينمايي و نسبت آن با حضور مخاطبان در سالنهاي سينما پرداخت.
مصطفي زماني؛ يكي از ميهمانان اين برنامه با بيان اينكه؛ بازيگري را انتخاب كردم تا آرام باشم، گفت: تا امروز احساس نكردهام كه نياز به جنجال دارم و اكنون در جايي هستم كه روزي آرزوي دستيابي به آن را داشتم كه البته اين نيز به جذابيت شهرت برميگردد كه با تلاشها وجدي گرفتن روياهايم به تحقق پيوست.
وي از حضور خود در سريال يوسف پيامبر(ع) كه اولين تجربه بازيگري را براي او رقم زده به عنوان يك تعهد ياد كرد و اظهار داشت: اين تعهد به منزله اين است كه تمامي مردم مرا با اين نقش به ياد ميآورند و با وجود اينكه نقش از واقعيت يك بازيگر جدا است اما مرا به رعايت يكسري رفتارها ملزم ميسازد چراكه با ايفاي اين نقش نوعي الگو محسوب ميشوم كه نشات گرفته از باورعمومي و فرهنگ برخي از مردم جامعه است.
بازيگر فيلم جيب بر خيابان جنوبي ادامه داد: وضعيت فروش فيلمهاي سينماي حال حاضر ما نيز تا حدودي ناشي ازعدم توجه به باورها و فرهنگهاي متفاوت در كشور است. آنگونه كه برخي راه يكسو نگري را پيش گرفتهاند، يا خيلي خاص ساخته ميشوند و يا خيلي به موضوع سرگرمي ميپردازد و اين در حالي است كه بيشتر مخاطبان سينما را جوانان تشكيل ميدهند.
زماني درادامه صحبتهاي خود افزود: من به شخصه فيلمهايي را براي بازي گزينش ميكنم كه به نوعي دغدغه خود من نيز است. چرا كه من نيزبا وجود داشتن شهرتي كه از مزاياي اين حرفه محسوب ميشود در خلوت خود زندگي ميكنم و من مسئول آن چيزي هستم كه هستم و نه آن چيزي كه مردم درباره من تصور ميكنند، اما بازيگري فرصتي را براي من فراهم كرده كه خودم باشم.
بازيگر فيلم كيفر از ضرورت داشتن توانايي در كنار چهره و ظاهر خوب گفت و بيان داشت: چهره و استايل خوب بسيار تاثير گذار است چرا كه بازيگران بسياري را ميشناسم كه به لحاظ توانايي در اين حرفه در سطح اول سينما بازي ميكنند اما چهره يك مسئله خدادادي است و فرد نميتواند در آن دخل و تصرفي داشته باشد و به دليل اينكه در ابتدا چشم سوژه را ميبيند و بعد به تفكر و ارزيابي آن ميپردازد اين موضوع نيز به فلسفه وجودي سينما بر ميگردد كه چشم براي فهم اوليه نقش داشته است و به همين خاطر بازيگراني كه به اصطلاح از اقبال عمومي بيشتري در رابطه با چهرهشان برخوردارند فرصت بيشتري دارند و در عين حال بايد تلاش بيشتري را درجريان كار از خود نشان دهند تا ثابت كنند كه علاوه بر چهره، توانايي اين كار را نيز دارند.
زماني در توضيح اينكه در انتخاب فيلم براي بازي چه چيزي را مهمتر ميداند؛ اذعان داشت: درسه سال اول كاري خود مبنا را بر كار با كارگردانان مطرح چون مسعود كيميايي، فريدون جيراني و غيره گذاشتم و پس از آن تمام توجهام بر فيلمنامه متمركز بود كه در آخر به اين نتيجه رسيدم كه كارگردان مهمتر است.
وي تاثير ساير عوامل را در يك توليد فيلم خوب بسيار زياد دانست و گفت: توليد يك اثر خوب خيلي سخت است و به سبب اينكه عوامل يك فيلم در جريان فيلمبرداري با يكديگر زندگي ميكنند، هارموني را بايد رعايت كنند و بدانند كه چه مسئوليتي دارند.
مصطفي زماني در پايان بخش صحبتهاي خود از حضور علاقمندان اين حرفه در كلاسهاي معتبر بازيگري گفت و ادامه داد: افراد علاقهمند در اين كلاسها ميتوانند خود را محك بزنند. چراكه بازيگري آنچنان كه تصور ميكنند نيست و در واقع ميتوان گفت بازيگري آگاهانه زندگي كردن است.
در بخش ديگر برنامه، تازههاي اكران اين هفته سينما؛ ابرهاي ارغواني، جيب بر خيابان جنوبي، سر به مهر نيز معرفي شدند و در ادامه دوربين هفت به گپي كوتاه با برخي فيلمسازان و كارگرداناني چون داريوش فرهنگ، محمد حسين لطيفي از اعضاي هيئت انتخاب۳۲ جشنواره فيلم فجر، علي سر تيپي، حسن دادخواه از تهيه كنندگان سينما پرداخت.
مهدي فرجي؛ دبير جشنواره فيلمهاي تلويزيوني جام جم و سيد ضيا الدين دري از اعضاي هيئت انتخاب اين جشنواره از ديگر ميهمانان هفت شب گذشته بودند كه دردومين بخش گفتگويي حضور يافتند.
سيد ضياءالدين دري در ابتداي صحبتهاي خود در توضيح چگونگي برگزاري جشنواره فيلمهاي تلويزيوني جام جم گفت: جلسه داوري، جلسه هماهنگي اوليه انجام شده است و تعداد داوران كه در ابتدا ۷ نفر بودند به ۹ نفر افزايش يافتند تا نظر جمعي وسيع تري داشته باشيم چراكه حجم كارها بالا است و البته با اين وجود قضاوت سخت نميشود، چون روندي كه درنظر گرفته شده است روند مناسبي است و طي جلسهاي كه با ساير داوران داشتهايم همگي بر كارهايي كه چشم گير بودند اتفاق نظر داشتهاند.
كارگردان سريال كلاه پهلوي در بيان تاثير گذاري اين جشنواره بيان داشت: جشنواره تلويزيوني جام جم به طور قطع در بخش بين الملل ميتواند بسيار تاثير گذار باشد اما در بخش داخلي اگر ساختمان كلي آن شكل گيرد و نحوه كلي برگزاري آنكه دوسالانه باشد يا سالانه مشخص شود قطعا اهميت پيدا خواهد كرد و تاثير گذار خواهد بود. البته كساني كه براي رسانه در بخش داخلي كار ميكنند بايد همچون بخشي كه درجشنواره فيلم فجر هست نسبت به اين جشنواره نيز حساسيت داشته باشند. چرا كه جامعه ما از طريق تلويزيون در حال تربيت شدن براي فيلم ديدن در سينما است.
وي در ادامه افزود: علاوه برتربيت جامعه بسياري از ابزارهايي كه مختص تلويزيون بود چون طراحي صحنه ولباس از تلويزيون به سينما راه پيدا كردوسينماي فاخري كه در حال شكل گيري در سينما است به سبب حضور مديراني است كه در تلويزيون تجربه اين كار را داشتهاند و اين سليقه را درسينما نيز شكل ميهند.
اما از ديگر ميهمانان اين بخش گفتگويي مهدي فرجي بود كه در ادامه صحبتهاي دري بيان داشت: در هر بخشي براي آثار سهميه قائل شدهايم. بدين صورت كه در بخش تلويزيوني و تله فيلم ۳۰ درصد آثار پخش شده شبكهها را پذيرفتهايم كه البته شبكهها خود نيز انتخاب ميكنند كه چه آثاري را به جشنواره ارسال كنند. اما به طور كلي در بخش سريال ۲۹ اثر كه شامل سريالهاي ۱۳ تا ۳۰ قسمتي ميشود، سينما تلويزيوني ۴۲ اثر ومجموعه برنامههاي گفتگو محور، فرهنگي، هنري و اجتماعي با ۱۳۸ اثر، پويا نمايي ۱۰۴ اثر، مستند ۱۰۰ اثر، تله فيلم ۴۲ اثر و در بخش بين الملل با موضوع بيداري اسلامي و مقاومت با ۳۰۰ اثر به بخش مسابقه راه پيدا كردهاند.
فرجي در بيان تاثير گذاري اين جشنواره در درون صدا و سيما اذعان داشت: برگزاري اين جشنواره در حوزه آثار تلويزيوني ازاولين جشنوارهها در اين بخش نيست اما در منطقه به عنوان اينكه سازماني چون صدا و سيما متولي برگزاري آن است تنها در انحصار ايران است واين جشنواره درايجاد انگيزه در ميان فيلمسازان خيلي موثر است و از ديگر سو موجب شده است كه مسئولان و كارشناساني كه به داوري اين آثارمي پردازند از ديد آسيبشناسانه نيز آنها را ارزيابي كنند و اين بررسي در ارتقاي كيفيت و در روند برنامه سازي ترتيب اثر داده شود.
پس از پايان صحبتهاي دو تن ازعوامل برگزاري جشنواره فيلمهاي تلويزيوني جام جم، مصطفي شايسته روي خط هفت حاضر شد و پيرو صحبتهاي هفته پيش علي غفاري، كارگردان فيلم استرداد مبني بر پيشنهاد همكاري اين دو شخص با يكديگر به توصيه شمقدري را كذب محض دانست.
پس از صحبتهاي شايسته روي خط هفت، پرده آخربرنامه با حضور دو منتقد سينماي ايران، جواد طوسي و احمد طالبينژاد براي نقد فيلم آسمان زرد كم عمق بالا رفت.
احمد طالبينژاد در اين بخش از نخستين كساني بود كه رشته كلام را بدست گرفت و در صحبتهاي ابتدايي خود اظهار داشت: نقد نگاه كارشناسانه به فيلم و بيان ويژگي است؛ چه از ديدي مخالف يا موافق و تصوري كه درميان مردم وجود دارد تصوري اشتباهي است كه البته از زمان گذشته بوده است.
وي درباب نقد فيلم آسمان زرد كم عمق بابيان اينكه اين فيلم ظرفيتهاي نامكشوف سينماي ايران را مطرح ميكند و نشان ميدهد كه سينما تنها يك تعريف ندارد، افزود: فيلمهايي چون آسمان زرد كم عمق بايد در سالنهاي كمتر و با مدت زمان بيشتر براي استقبال مخاطبان به خصوص مخاطبان خاص آن وجود داشته باشند. اما آنچه كه مشاهده ميشود عكس اين اتفاق است و فيلم در سالنهايي اكران ميشود و مخاطبي آن را ميبيند كه نميتواند آن را درك كند.
وي ادامه داد: سليقه مخاطب به شدت نزول پيدا كرده و نمونه آن فروشهايي است كه مشاهده ميكنيم و علت اين اتفاق به نقد برمي گردد كه تبديل شده به ستايش بيچون و چرا از فيلمساز يا نفي مطلق فيلمساز و اين در حالي است كه وظيفه نقد موضع گيري سياسي نيست.
طالبينژاد ادامه داد: اگر معتقد هستيم فيلمي چون آسمان زرد كم عمق فيلم خوبي است بايد جزييات آن را بشكافيم تا مخاطب به تماشاي اين گونه فيلمها عادت كند و از آن استقبال كند چرا كه دراين نوع فيلمها اگر فرد بتواند با آن ارتباط برقرار كند لذتي است كه در فيلمهاي عادي نيست.
وي گفت: فيلم آسمان زرد كم عمق، فيلمي شاعرانه است، بدين معني كه در اين فيلم فضاي بيمنطقي حاكم است كه در آن بازي با زمان و هزار توي ذهني ديده ميشود.
جواد طوسي در تاييد صحبتهاي طالبينژاد اذعان داشت: فيلمهايي ازگونه فيلم آسمان زرد كم عمق بايد يك فضاي مناسبي را دركه قالب پاتوق موضوعيت داشته و در جغرافياي تهران وجود داشته باشد فراهم كند تا مخاطبيني از اين دست شناخت درست خود را داشته باشند، مكانهايي كه شرايط فرهنگي در آنها بيشتر نمود دارد.
وي با بيان اينكه در مجموع بهرام توكلي بدون آنكه خواسته باشد نمايشي را اجرا كند در حال دادن پيشنهاد به سينماي بيرونق ما در جهت تجربه كردن فرم و روايت است، اظهار داشت: روايتپردازي غيرخطي كه در فيلمهاي پيشين توكلي، روايت اول شخص بود در اين فيلم تركيبي شده است، بدين معني كه در بخش قابل توجهي از اين فيلم راوي خود مهران است و از يك مقطعي غزل نيز راوي ميشود.
طوسي افزود: اين فيلم يك مقدار تجربه گذار يك جامعهاي كه نتوانسته مدرنتيه را يك فهم درست تاريخي بكند است وعناصرونشانههاي آن تا حدودي با پست مدرنيسم هماهنگ است؛ عدم قطعيت، تكثرگرايي، مرگ سوژه و معلق بودن همه چيز كه حتي در اجرا نيز نشان داده ميشود، آن گونه كه شخصيت بندي لوكيشن در كنار شخصيتها، يك هويتمندي زنده و پويا دارد و كاملا توانسته آن را به يك شخصيتي قابل باور تبديل كند.
برنامه شب گذشته هفت در نظر سنجي خود با بالاترين درصد در گزينه فيلم كيفر ازميان گزينههايي چون؛ بدرود بغداد، ملكه، قصه پريا، در پاسخ به سوال بازي مصطفي زماني را در كداميك از فيلمهاي زير ميپسنديد، به پايان رسيد.
شنبه 23 آذر 1392
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]
صفحات پیشنهادی
نگاهی به فیلم «آسمان زرد کمعمق»
نگاهی به فیلم آسمان زرد کمعمق آسمان زرد کمعمق آخرین فیلم بهرام توکلی است كه مهمترین فيلم اين كارگردان نيز محسوب ميشود در حقیقت توصیف آسمان به مثابه فیلمیسوبژکتیو که در ذهن شخصیت راوی مهران اتفاق میافتد روزنامه قانون آسمان زرد کمعمقنقدی بر فیلم بهترین فیلم جشنواره عمار؛ عکس ها
نقدی بر فیلم بهترین فیلم جشنواره عمار عکس ها مهندس شاگردان خود را تحریک کرده بود که حکومت باید ابطال انتخابات را بپذیرد وگرنه هیچ انتخاباتی در جمهوریاسلامی مشروعیت نخواهد داشت اما اکنون بدون آنکه حکومت کوتاه بیاید انتخاباتی دیگر برگزار شده و دوستان مهندس حاکم شدهاند سؤال اس«آسمان زرد کمعمق» پیشتاز نامزدهای جشن منتقدان شد
آسمان زرد کمعمق پیشتاز نامزدهای جشن منتقدان شد نامزدهای بهترین آثار سی و یکمین جشنواره بینالمللی فیلم فجر به انتخاب انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران معرفی شدند آفتاب به گزارش روابط عمومی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران کمیته جشن این انجمن همچون سال گذشته با ج«گذشته» بهترین فیلم خارجی 2013 هیئت ملی نقد آمریکا + لیست برگزیدگان
گذشته بهترین فیلم خارجی 2013 هیئت ملی نقد آمریکا لیست برگزیدگانانتخاب NBR درمورد بهترین فیلم سال میتواند به موفقیت آن فیلم در فصل جوایز سینمایی بخصوص جوایز اسکار کمک کند هرچند در چهار سال اخیر برنده اصلی هیئت ملی نقد با برنده اصلی جوایز اسکار همخوانی نداشته است برندگانميخواهيم از معتمدنژاد استادي غيرقابل نقد بسازيم
نميخواهيم از معتمدنژاد استادي غيرقابل نقد بسازيم رييس دانشكدهي علوم اجتماعي دانشگاه علامه طباطبايي گفت پيشرفت يك كشور به پيشرفت علم و دانش بستگي دارد و پيشرفت علم و دانش به موقعيت دانشمندان بنابراين بزرگداشت اساتيد بزرگداشت علم و دانش است هموطن آنلاين حسين پناهي در مراسم ننقد بهترین منتقد جهان بر 3 فیلم مطرح ایرانی
درباره رنگ خدا بچه های آسمان و باران نقد بهترین منتقد جهان بر 3 فیلم مطرح ایرانی او یکی از افراد تاثیرگذار معاصر بر فرهنگ عامه در آمریکا بود او مرزهای نقد را در فضای مجازی گسترش داد در ادامه ریویوهایی که راجر ایبرت بر فیلم های رنگ خدا بچه های آسمان و باران مجید مجیفصل دوم نفوذ رونمایی شد/ نفوذ از پرمخاطبترین فیلمهای سینماییف پر مخاطبتر است
در نشست خبری نخستین سریال اینترنتی ایران فصل دوم نفوذ رونمایی شد نفوذ از پرمخاطبترین فیلمهای سینماییف پر مخاطبتر است فصل دوم از نخستین سریال اینترنتی ایران با عنوان نفوذ در نشست خبری این سریال با حضور عوامل و بازیگران رونمایی شد به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزوین بانقد بهترین منتقد جهان بر 2 فیلم زنانه ایرانی
نقد بهترین منتقد جهان بر 2 فیلم زنانه ایرانی او یکی از افراد تاثیرگذار معاصر بر فرهنگ عامه در آمریکا بود او مرزهای نقد را در فضای مجازی گسترش داددر ادامه ریویوهایی که راجر ایبرت بر فیلم های روزی که زن شدم و دو زن نوشته است را می خوانید مجله اندپشت صحنه «آسمان زرد کمعمق»/ عکس
پشت صحنه آسمان زرد کمعمق عکس 1392 9 26نقد فيلم «تنهاي تنهاي تنها» در وبلاگ كارگري در روزنامهروايتي ساده از زندگي در يك شهر هستهاي
نقد فيلم تنهاي تنهاي تنها در وبلاگ كارگري در روزنامهروايتي ساده از زندگي در يك شهر هستهاي فيلم تنهاي تنهاي تنها روايتي است از ماجراهاي پسر نوجواني كه در بوشهر و در همسايگي نيروگاه هستهاي اين شهر زندگي ميكند به گزارش سرويس فضاي مجازي خبرگزاري فارس وبلاگ كارگري در روزنامه نتجمع معترضان به خشونت و نژادپرستي در لندن + فیلم
تجمع معترضان به خشونت و نژادپرستي در لندن فیلم صدها نفر در لندن با گرامیداشتن ياد جوان سياهپوست بیدفاعی که به دست پليس کشته شد خواستار اجرای عدالت توقف خشونت و اقدامات نژادپرستانه پليس شدند به گزارش گروه چند رسانهای باشگاه خبرنگاران صدها نفر در لندن ياد مارک داگان جوانقد و نمايش فيلم مستند سعدي كارنو در جمع شاعران ايوان شمس
نقد و نمايش فيلم مستند سعدي كارنو در جمع شاعران ايوان شمس فيلم مستند سعدي كارنو ساخته فرشاد اكتسابي به همت محفل ادبي دايره ديدار و تالار ايوان شمس سه شنبه 3 دي ماه ساعت 17 در تالار ايوان شمس و در جمع شاعران به نمايش و نقد وبررسي گذاشته خواهد شد به گزارش حوزه سينما باشگاه خهدفمندي يارانهها به شيوه فعلي ادامه مييابد/ دولت به شدت نيازمند نقد دلسوزانه است
هدفمندي يارانهها به شيوه فعلي ادامه مييابد دولت به شدت نيازمند نقد دلسوزانه است معاون اول رئيسجمهوري با اشاره به اينكه كارآفريني توليد ثروت در جامعه است از اعلام نياز دولت به انتقادهاي دلسوزانه مردم به دولت يازدهم تاكيد كرد و گفت ما به نيازهاي مردم واقفيم و در تلاشيم ركود موجنگاهی به فیلم «آسمان زرد کمعمق»
نگاهی به فیلم آسمان زرد کمعمق آسمان زرد کمعمق آخرین فیلم بهرام توکلی است كه مهمترین فيلم اين كارگردان نيز محسوب ميشود در حقیقت توصیف آسمان به مثابه فیلمیسوبژکتیو که در ذهن شخصیت راوی مهران اتفاق میافتد روزنامه قانون آسمان زرد کمعمقنقدی بر فیلم بهترین فیلم جشنواره عمار؛ عکس ها
نقدی بر فیلم بهترین فیلم جشنواره عمار عکس ها مهندس شاگردان خود را تحریک کرده بود که حکومت باید ابطال انتخابات را بپذیرد وگرنه هیچ انتخاباتی در جمهوریاسلامی مشروعیت نخواهد داشت اما اکنون بدون آنکه حکومت کوتاه بیاید انتخاباتی دیگر برگزار شده و دوستان مهندس حاکم شدهاند سؤال اس«آسمان زرد کمعمق» پیشتاز نامزدهای جشن منتقدان شد
آسمان زرد کمعمق پیشتاز نامزدهای جشن منتقدان شد نامزدهای بهترین آثار سی و یکمین جشنواره بینالمللی فیلم فجر به انتخاب انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران معرفی شدند آفتاب به گزارش روابط عمومی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران کمیته جشن این انجمن همچون سال گذشته با ج«گذشته» بهترین فیلم خارجی 2013 هیئت ملی نقد آمریکا + لیست برگزیدگان
گذشته بهترین فیلم خارجی 2013 هیئت ملی نقد آمریکا لیست برگزیدگانانتخاب NBR درمورد بهترین فیلم سال میتواند به موفقیت آن فیلم در فصل جوایز سینمایی بخصوص جوایز اسکار کمک کند هرچند در چهار سال اخیر برنده اصلی هیئت ملی نقد با برنده اصلی جوایز اسکار همخوانی نداشته است برندگا-
فرهنگ و هنر
پربازدیدترینها