تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820090642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتفاع برف در گردنه زمزیران به یک و نیم متر رسید


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
ارتفاع برف در گردنه زمزیران به یک و نیم متر رسید
رییس اداره راه و شهرسازی مهاباد گفت: ارتفاع برف در گردنه زمزیران واقع در محور کوهستانی مهاباد - سردشت هم اکنون به بیش از یک و نیم متر رسیده است.

به گزارش نامه نیوز به نقل از ایرنا، جلال محمدی اظهار کرد: بارش برف که از شب چهارشنبه در این شهرستان آغاز شده هم اکنون در تمامی محورهای مواصلاتی به شدت ادامه دارد و موجب اخلال در رفت و آمد خودروها شده است.


وی گفت: ارتفاع برف در گردنه قره بلاغ در محور بوکان در جاده برهان نیز به بیش از نیم متر رسیده و به دلیل کولاک شدید موجب بروز مشکلاتی برای تردد خودروها در این محور شده است.


محمدی افزود: هم اکنون تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان به دلیل بارش سنگین برف و تداوم آن فقط با زنجیرچرخ میسر است.


رییس اداره راه و شهرسازی مهاباد گفت: هم اکنون 30 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین کار برف روبی را در این محورها از شب گذشته انجام می دهند.


وی به رانندگانی که قصد تردد در جاده ها و گردنه های برفگیر مهاباد را دارند توصیه کرد وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ و دیگر وسایل ایمنی زمستانی مجهز و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.


محمدی همچنین از مردم خواست به دلیل تداوم بارش ها و کاهش دید در محورهای مواصلاتی از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.


فرماندار ویژه مهاباد نیز به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بارش سنگین برف موجب شده تا بیش از 50 هزار نفر از ساکنان 180روستای این شهرستان در محاصره برف واقع شوند.


خضر کاک درویشی با اشاره به تلاش شبانه روزی راهداران اداره راه و شهرسازی مهاباد برای بازگشایی محورهای مواصلاتی گفت: بازگشایی محورهای روستایی نیز آغاز شده و همچنان ادامه می یابد.


وی یادآور شد: تداوم شدید بارش برف در این شهرستان کار برف روبی و بازگشایی محورهای مواصلاتی را بویژه در محورهای برف گیر مهاباد به سردشت و مهاباد به بوکان در جاده برهان با مشکل مواجه کرده است. 


کاک درویشی افزود: ارتفاع برف در برخی از گردنه های برف گیر این شهرستان به بیش از یک و نیم متر رسیده است که این شرایط با کولاک شدید موجب اختلال در رفت و آمد خودروها در این محورها شده است.


ورود یک سامانه بارش زای قوی از غرب کشور به آذربایجان غربی موجب بارش برف در شهرستان مهاباد و بیشتر نقاط این استان شده است.


شهرستان مهاباد در 125 کیلومتری جنوب ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی واقع است.




1392/9/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن