تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820752228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلالي: پيروزي را ساده از دست داديم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جلالي: پيروزي را ساده از دست داديم
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي نتيجه بازي با ذوب آهن را عادلانه خواند.

 مجيد جلالي پس از تساوي 2 بر  2 مقابل ذوب‌آهن گفت: متاسفانه تمرينات تيم ما در هفته گذشته مختل شد و بايد فکر اساسي در اين زمينه کنيم چون مدام محل تمرينات ما عوض مي‌شود و مجبور هستيم در سالن تمرين کنيم.

به گزارش تسنيم، وي افزود: تمام تلاش‌مان را مي‌کنيم تا تيم را ترميم کنيم و برخي مواقع که بازي گره مي‌خورد بايد دست ما در نيمکت‌ باز باشد تا بتوانيم گره بازي را باز کنيم ولي در حال حاضر مشکلاتي داريم.

سرمربي تيم تراکتورسازي خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن تيم دونده‌اي دارد و امروز بهترين بازي خود را انجام داد و به نظر من نتيجه بازي عادلانه بود و بچه‌هاي ما تمام تلاش خودشان را کردند.

جلالي در پاسخ به يکي از خبرنگاران مبني بر اينکه چرا تراکتورسازي در چند هفته اخير با افت کيفيت مواجه شده، خاطرنشان کرد: من موافق اين نيستم که تراکتورسازي در چند هفته اخير خوب نتيجه نگرفته چون ما در مقابل پرسپوليس و استقلال بازي خوبي انجام داديم و در ديدار مقابل گسترش فولاد و ذوب‌آهن کيفيت اصلي خودمان را نداشتيم.

وي در خصوص از دست دادن صدرنشيني گفت: وقتي به سطحي از جدول مي‌رسيم که همه تيم‌ها تلاش مي‌کنند تا ما را پايين بياوريم بايد تجربه لازم را داشته باشيم و نبود تجربه براي ما مشکل‌ساز مي‌شود.

سرمربي تيم تراکتورسازي ادامه داد: در اين بازي مي‌توانستيم برنده بازي باشيم ولي اشتباهاتي انجام داديم که نتيجه بازي را از دست داديم.

جلالي در خصوص استفاده از کريمي به عنوان يار ذخيره گفت: کريمي در هفته گذشته به صورت انفرادي تمرين کرده و در کنار تيم حضور نداشت و اگر امروز ضرورت احساس نمي‌کرديم از وي در ترکيب استفاده نمي‌کرديم ولي در نيمه دوم حضور کريمي را ضروري ديدم و از وي استفاده کردم.

وي در پاسخ به اينکه چرا دروازه‌بان تراکتورسازي در اين ديدار زياد جلو آمد، خاطرنشان کرد: من نمي‌توانم در جزئيات نظر بدهم و بايد تجربه کافي را داشته باشيم تا بتوانيم در مواقعي که در صدر جدول هستيم عملکرد بهتري داشته باشيم. ما در يک روز سخت که هماهنگ بازي نکرديم نتيجه بازي را در دست داشتيم ولي خيلي ساده اين نتيجه را از دست داديم.

سرمربي تراکتورسازي در خصوص پيوستن کرار و پينپائو گفت: به من گفتند که کرار 14 دي‌ماه به تبريز خواهد آمد و به نظر من اين زمان خيلي دير است و وي بايد زودتر بيايد و با تيم تمرين کند تا هماهنگ باشد. پينپائو نيز هفته آينده به تبريز خواهد آمد.

جمعه 1392/09/22 18:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن