تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804642788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه‌نويي: ستون فقرات‌مان را از دست داديم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قلعه‌نويي: ستون فقرات‌مان را از دست داديم
سرمربي استقلال گفت: يقين دارم استقلال و علي فتح‌الله‌زاده پول نداشتند که بخواهند 900 ميليون تومان به منتظري بدهند.

امير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از ديدار فرداي تيمش مقابل راه‌آهن با تبريک حلول ماه ربيع‌الاول گفت: بازي سختي داريم جايگاه راه‌آهن در جدول اين نيست چرا که آنان بازيکنان خوب و مربي چون منصور ابراهيم‌زاده را دارند. بازي‌هاي آنها را آناليز کرديم و مي‌دانيم ديدار سختي داريم.

به نقل از تسنيم، وي با انتقاد از برگزاري اين ديدار در ورزشگاه تختي افزود: جاي تعجب دارد که چرا سازمان ليگ بازي را در ورزشگاه تختي برگزار مي‌کند. ميزباني شرايط و فاکتورهايي دارد که اسمش را ميزباني مي‌گذارند. اين کار خوبي براي سازمان ليگ نبود که بازي را در ورزشگاه تختي برگزار کند چون هم استقلال و هم راه‌آهن از اين بابت ضرر خواهند کرد. هيچ‌کس در ديدار فردا دنبال فوتبال بازي کردن نيست و بايد هر دو تيم زير توپ بزنند.

سرمربي استقلال ادامه داد: ما يا دنبال اين هستيم که صورت مسئله را حل و يا صورت مسئله را پاک کنيم. به نظرم برگزاري ديدار فردا در ورزشگاه تختي پاک کردن صورت مسئله است. من پيش از ديدار استقلال مقابل سايپا در کرج از ميزباني کرجي‌ها تشکر کردم چون کيفيت زمين و فضاي بازي خوب بود.

قلعه‌نويي تاکيد کرد: سازمان ليگ بيايد ببيند که زمين بازي چه شرايطي دارد. بازي در ورزشگاه تختي به فوتبال ما کمک نمي‌کند. نمي‌دانم راه‌آهني‌ها موافق بازي در ورزشگاه تختي هستند يا نه ولي تاکيد مي‌کنم زمين اجازه نمي‌دهد دو تيم بازي کنند.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه گفته مي‌شود پژمان منتظري از استقلال 900 ميليون پول گرفته و اين در حالي است که شما پيش از اين از او به عنوان اسطوره باشگاه استقلال نام برده و مدعي شده بوديد که اين بازيکن پولي نگرفته است گفت: دو، سه مطلب را بايد عرض کنم. خوشحالم که در اين چند سال در مسائل مالي دخالت نکردم. من چه در قرارداد بازيکنان و حتي همکارانم دخالتي نداشتم و از حضورم در تيم استقلال اهواز تا الان مي‌توانيد از همه مديران سوال بپرسيد که آيا قلعه‌نويي در مسائل مالي دخالت مي‌کند يا نه.

قلعه‌نويي تصريح کرد: اول فصل براساس سيستم بازي که مثلا 3-5-2 است مي‌گويم دو، سه گزينه مد نظر ما است اما از نيک‌نفس، قريب، ساکت، فتح‌الله‌زاده، و ساير مديران عامل‌که با آنها کار کردم مي‌توانيد بپرسيد که من ريز قرارداد بازيکنان را نمي‌دانم. در اين فصل نمي‌دانم خسروحيدري، مهدي رحمتي و حتي ايمان باصفا قراردادشان چگونه است.

سرمربي استقلال با اشاره به شايعاتي که درباره پول گرفتن منتظري مطرح شده خاطرنشان کرد: در رابطه با پول گرفتن منتظري بي‌اطلاعم. از علي اميري ابتداي فصل پرسيدم که او گفت، منتظري پولي نگرفته است. يقين دارم اين موضوع درست است اما شايد در طول فصل از طريق اسپانسر پولي به اين بازيکن تزريق کرده باشند. يقين دارم استقلال و علي فتح‌الله‌زاده پول نداشتند که بخواهند 900 ميليون تومان به منتظري بدهند. من در جريان واگذاري ساختماني به منتظري هستم و مي‌دانم در حد 200 ميليون تومان قيمت دارد.

قلعه‌نويي ادامه داد: شايد فتح‌الله‌زاده به بازيکنان قول‌هايي داده که به مديريت و هنر او برمي‌گردد. اين هنر فتح‌الله‌زاده است که با بي‌پولي با بازيکنان قرارداد بسته است.

وي درباره تعداد بازيکنانش در ديدار فردا عنوان کرد: کبه، جمشيديان، قاضي و عمران‌زاده و غلام‌نژاد را در اختيار نداريم و به احتمال زياد مهرداد اولادي نيز فردا به دليل مصدوميت حضور نخواهد داشت. فکر مي‌کنم امروز با 12،13 بازيکن توانستيم تمرين کنيم.

سرمربي استقلال درباره اينکه گفته مي‌شود از قراردادي که پژمان منتظري با تيم قطري بسته است 20 درصد آن به باشگاه استقلال مي‌رسد گفت: در گذشته مربي وجود داشته که با فروش بازيکن درصد گرفته است. زمان قريب به اندازه يک و نيم ميليون دلار بازيکن فروختيم که حتي يک سنت هم پول نگرفتم. در مورد منتظري اين مسئله به فتح‌الله‌زاده و معاونان آن برمي‌گردد. فتح‌الله‌زاده در لژيونر کردن بازيکنان تبحر دارد و من از نحوه قرارداد بستن منتظري اطلاعي ندارم.

قلعه‌نويي تصريح کرد: در جايي باشگاه مشکل داشته که از دوستانم پول قرض کردم. اکنون نيز شرمنده‌ام که اين پولي که به صورت قرضي گرفتم و نتوانستم پس بدهم.

وي در مورد اينکه استقلال در ديدار مقابل ملوان به مراتب بهتر از ديدار گذشته بازي کرد گفت: استقلال به نسبت استقلال خوب نبود اما نسبت به ليگ خوب بازي مي‌کرديم. ما بارها فيلم بازي‌هاي خود را نگاه و آمار ديدارهاي خود را استخراج مي‌کنيم.

سرمربي استقلال افزود: ستون فقرات هر تيمي کانال مرکزي آن است که 3 بازيکنانمان يعني مجتبي جباري، پژمان منتظري و فرهاد مجيدي را از دست داديم. پول نداريم و بازيکن نيز از دست مي‌دهيم و مردم بايد شرايط‌مان را درک کنند.

وي گفت: با اين وجود مي‌خواهيم از قهرماني سال گذشته‌مان دفاع کنيم و بازيکنان استقلال اين لياقت را دارند که قهرمان شوند. اگر مصدومانمان برسند در ليگ برتر، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا با صلابت بازي خواهيم کرد.

جمعه 1392/10/13 14:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن