تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803315250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاي قرارداد پروژه مشترك ميان اسرائيل،‌ اردن و تشكيلات خودگردان فلسطين


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: امضاي قرارداد پروژه مشترك ميان اسرائيل،‌ اردن و تشكيلات خودگردان فلسطين
سرويسي خارجي: رژيم صهيونيستي،‌ اردن و تشكيلات خودگردان فلسطين پروژه مشتركي را در زمينه خط لوله آب زير درياي سرخ و بحرالميت امضا كردند. وزراي انرژي سه طرف براي امضاي اين قرارداد در مقر بانك جهاني در واشنگتن حضور يافتند و اين قرارداد را كه تاريخي توصيف شده است امضا كردند.

سيلوان شالوم وزير انرژي اسرائيل گفت اين برنامه با حمايت بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل، محمود عباس رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين و عبدالله دوم پادشاه اردن همراه بود. اين طرح سه‌جانبه كه در مناقصه‌اي بين‌المللي مطرح خواهد شد شامل احداث خط لوله 150 كيلومتري است كه آب را از سايت آب شيرين كني در خليج عقبه به بحر الميت مي‌فرستد. اين پروژه هزينه‌اي بالغ بر 9 ميليارد دلار خواهد داشت.

مخالفت با طرح آمريكا

رهبران فلسطيني ضمن اعلام مخالفت با طرح‌هاي امنيتي وزير خارجه آمريكا و تصميم اخير وي براي به تاخير انداختن عمليات آزادي سري سوم اسيران فلسطيني تاكيد كردند: پيشنهادات جان كري مخالف قوانين بين‌المللي است و به شكست تلاش‌ها براي برقراري صلح مي انجامد. تشكيلات خودگردان فلسطين با انتقاد از پيشنهادهاي اخير جان كري مبني بر ابقاي نيروهاي نظامي اسرائيل در منطقه غور اردن، نسبت به فروپاشي تلاش‌ها براي برقراري صلح در منطقه هشدار داد.

ياسر عبد ربه، دبير كميته اجرايي سازمان آزادي‌بخش فلسطين(ساف) گفت: ايده‌هاي امنيتي كه جان كري طي سفر اخيرش به قدس ارائه داد، با قوانين بين‌المللي تناقض دارد و تلاش‌ها براي برقراري صلح را به شكست مي‌كشاند.

وي تاكيد كرد: كري به شدت به آرمان‌هاي فلسطيني‌ها توهين مي‌كند. كري در سفر اخيرش پيشنهاد داده بود كه نيروهاي نظامي اسرائيل در منطقه غور اردن واقع در شمال كرانه باختري باقي بمانند اما تشكيلات خودگردان فلسطين با اين مساله مخالف است. اين درحالي است كه وزارت خارجه ‌آمريكا اعلام كرد، جان كري امروز به منظور ديدار با بنيامين نتانياهو نخست‌وزير رژيم صهيونيستي و محمود عباس رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين به اراضي اشغالي و كرانه باختري سفر مي‌كند. از طرفي نتانياهو با بيان اينكه اراضي اشغالي در معرض حمله قرار دارد و بايد از آن دفاع شود، تاكيد كرد توافق نهايي صلح با فلسطيني‌ها در آينده نزديك محقق نمي‌شود. نخست‌وزير رژيم صهيونيستي گفت: هر توافقي در خصوص روند صلح به دست آيد به رفراندوم عمومي گذاشته مي‌شود اما اكنون به توافق نهايي صلح با فلسطينيان نزديك نيستيم.

خبر ديگر اينكه اعضاي كنگره آمريكا متممي را به بودجه دفاعي 2014 افزودند كه بر اساس آن بودجه برنامه‌هاي همكاري آمريكا و رژيم صهيونيستي در زمينه دفاع موشكي را 173 ميليون دلار افزايش مي‌دهد. اين درحالي است كه دولت انگليس با صدور دستور العملي به تجار و بنگاه هاي اقتصادي اين كشور نسبت به انجام فعاليت هاي اقتصادي در شهرك هاي صهيونيست نشين در سرزمين هاي اشغالي فلسطين هشدار داد.اين دستورالعمل كه توسط دپارتمان تجارت و سرمايه گذاري انگليس صادر شده به فعالان اقتصادي و شركت هاي اين كشور خطرات و تهديدات ناشي از انجام فعاليت هاي اقتصادي در شهرك هاي غيرقانوني اسرائيل را يادآور شده است.

يورش به مسجدالاقصي

شهرك‌نشينان افراطي و نظاميان رژيم صهيونيستي تحت حراست شديد نيروهاي اسرائيلي از سمت باب المغاربه به مسجدالاقصي يورش بردند. موسسه اوقاف و ميراث اسلامي الاقصي اعلام كرد بيش از 100 نظامي و شهرك‌نشين اسرائيلي به مسجدالاقصي يورش برده و به صورت گروهي در داخل صحن‌هاي مسجدالاقصي به گشت‌زني پرداختند. اين در حالي بود كه صدها دانشجو و طلاب علم در مسجدالاقصي حضور داشتند و به نشانه اعتراض، فرياد الله اكبر سر دادند.



جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن