تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819688028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيش شرط نتانياهو براي سازش با تشكيلات خودگردان فلسطين


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پيش شرط نتانياهو براي سازش با تشكيلات خودگردان فلسطين
يك روزنامه عرب زبان در گزارشي اعلام كرد كه نخست وزير رژيم صهيونيستي آزادي جاسوس آمريكايي - اسرائيلي را پيش شرط امضاي توافقنامه سازش با فلسطيني ها اعلام كرده است.

به گزارش خبرگزاري مهر، روزنامه الحيات چاپ لندن در گزارشي نوشت كه بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي موافقت مشروط خود را با امضاي توافقنامه صلح با فلسطيني ها اعلام كرده است.

به موجب اين شرط، در صورتي كه جاناتان پولارد جاسوس آمريكايي اسرائيلي در آمريكا آزاد شود، نتانياهو با امضاي توافقنامه صلح با تشكيلات خودگردان فلسطين موافقت خواهد كرد. نتانياهو در اين رابطه آزادي پولارد را پيش شرط آزادي 20 اسير فلسطيني ساكن اراضي 48 قرار داده است.

در همين حال راديو ارتش رژيم صهيونيستي گزارش داد كه طرف آمريكايي با تمام خواسته هاي امنيتي اسرائيل در منطقه غور اردن در چارچوب مذاكرات سازش با فلسطيني ها موافقت كرده است.

از سوي ديگر يكي از مسئولان آمريكايي طي روزهاي اخير اعلام كرده است واشنگتن هرگز قصد ندارد جاناتان پولارد را آزاد كند. وي سال 1987 به اتهام جاسوسي به زندان ابد محكوم شد و در حال حاضر دوران محكوميت خود را سپري مي كند.

همچنين گفته مي شود نخست وزير رژِيم صهيونيستي قصد دارد از آمريكا بخواهد مذاكرات سازش با فلسطيني ها را به مدت يك سال ديگر تمديد كند چرا كه امكان دارد در مدت كوتاه تعيين شده درباره مسائل اصلي مورد مناقشه صلح توافقي حاصل نشود.

كد خبر: 2202048

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۴ - ۱۰:۰۲

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن