تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805230298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملوان را فروختند تا درودگر برود يا مشكلات مالي حل شود چطور نسخه مديرعامل را پيچيدند؟!


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: ملوان را فروختند تا درودگر برود يا مشكلات مالي حل شود چطور نسخه مديرعامل را پيچيدند؟!
بهناز ميرمطهريان
مشكلات مالي يا زياده روي صادق درودگر در بگو مگو با مسوولان شهري؟ كداميك در نهايت نسخه مديرعامل ملوان را پيچيد؟ واقعيت اين است كه انتشار خبر خريد امتياز ملوان توسط سيروس محجوب، نه به تلاش گروهي از پيشكسوتان براي رهايي باشگاه از مشكلات مالي ربطي دارد و نه خواسته عموم مردم انزلي بوده است! اين بار همه چيز از مصاحبه جنجالي صادق درودگر عليه رييس شوراي شهر انزلي كه عضوي از هيأت مديره باشگاه ملوان هم بود، نشأت مي‌گيرد. او كه غيربومي‌ترين ملوان تاريخ انزلي را بسته بود و باشگاه را از حضور پيشكسوتان پاك كرده بود، آنقدر جايگاه خود را در معرض خطر قرار داده بود كه كل كل با مسوولان شهري و دست گذاشتن روي نقطه ضعف‌هاي عملكرد آنها به كلي نسخه‌اش را بپيچد و او را محكوم به جدايي از ملوان كند.
مسوولان شهري كه هميشه بابت رويكرد غيربومي اين مديرعامل او را در معرض اتهام قرار مي‌دادند و هيچ توانايي براي برطرف ساختن مشكلات مالي هم در او نمي‌ديدند، با عبور درودگر از برخي خط قرمزها ترجيح دادند تصميمي كه مدت‌ها از سوي گروه‌هاي مختلف فوتبالي شهر مطرح مي‌شد را هرچه زودتر عملي كنند و در اين بين هم هيچكس را بهتر از سيروس محجوب پيدا نكردند تا هم بتوانند با كمك‌گرفتن از او مشكلات مالي باشگاه خود را حل كنند.
سيروس محجوب كه در زمان اكبرغمخوار، عنوان مشاور اقتصادي پرسپوليس را يدك مي‌كشيده، يكي از سرمايه‌داران گيلاني ساكن ليورپول است كه تمايل زيادي براي كمك كردن به فوتبال گيلان دارد. او كه پيش از اين در زمان حضور شهرام قويدل در داماش گيلان، يك بار براي خريد امتياز اين باشگاه اقدام كرده بود، به خاطر شرايط خاص اميرعابديني با داماشي‌ها به توافق نهايي نرسيد تا اينكه حالا بديعي فر، رييس شوراي شهر انزلي و عضو هيأت مديره باشگاه، بعد از مصاحبه درودگر از طريق دوست مشتركي پيشنهاد خريد امتياز باشگاه ملوان را به گوش سيروس محجوب برساند و با موافقت او روبرو شود.
بر همين اساس است كه ظاهرا براي انتقال امتياز ملوان به محجوب توافقات لازم حاصل شده و تنها فراخواندن اعضاي هيأت مديره فعلي و صادق درودگر براي واگذاري سهام‌هاي خود به محجوب باقي مانده است. به همين خاطر است كه وقتي از درودگر درباره اين تغيير و تحولات مي‌پرسيم نسبت به آن اظهار بي‌اطلاعي مي‌كند و مي‌گويد: «‌من هيچ اطلاعي از واگذاري امتياز ملوان به آقاي محجوب ندارم. حتي در اين‌باره از دو تن از اعضاي قانوني هيأت مديره باشگاه ملوان هم كه سوال كردم هيچ اطلاعي نداشتند.»
با اين حال با توجه به نفراتي كه به‌عنوان هيأت مديره احتمالي جديد باشگاه معرفي شده‌اند، واضح است كه اين تغييرات با دقت زيادي تدارك ديده شده و مسوولان براي اعمال آن به همه چيز فكر كرده‌اند. در واقع هدف بديعي‌فر اين است كه با در نظر گرفتن افرادي چون اكبرغمخوار در تركيب هيأت مديره جديد، وزن اعضاي جديد هيأت مديره را بالا ببرد كه كسي بابت رفتن درودگر نقدي به او وارد نكند. به خصوص كه حضور افرادي چون محمد تهراني مقدم و ناصر عاشوري، نمايي از كادرمديريتي پرسپوليس در زمان مديريت اكبر غمخوار را هم در ذهن تداعي مي‌كند. علاوه بر اينها ناصر شهسواري، مديرعامل سابق پيكان عضو ديگري در اين كادر جديد است كه خبرهاي موثقي درباره مديريت او بعد از رفتن درودگر به گوش مي‌رسد. با اينكه بحث واگذاري امتياز ملوان به محجوب و كادر مديريتي مدنظر او پيش از دربي گيلان مطرح بود و اينطور كه به نظر مي‌رسد همه چيز براي اجراي آن در نظر گرفته شده اما باز هم مشخص نيست كه در نهايت از پس اين تصميماتي كه در حد حرف است، چه تصميمي به مرحله عمل خواهد رسيد. در واقع هيچ كس نمي‌داند چه زماني قرار است سهام باشگاه به محجوب تحويل داده شود و اصلا آيا احتمال دارد كه بازي‌هاي فوتبالي – سياسي به گونه‌اي پيش رود كه در نهايت صادق درودگر به‌عنوان مديرعامل باشگاه باقي بماند؟
تنها چيزي كه مسلم است اينكه تمام اين اتفاقات فقط و فقط به خاطر دو عامل رقم خورده. در وهله اول اينكه ملوان از مشكلات مالي رها شود و بعد رفتن صادق درودگر از انزلي كه اخيراً زياد با دم شير بازي كرده و ماندنش ديگر به صلاح انزلي و انزلي‌چي‌ها نيست.
البته صادق درودگر بازي‌هايي مثل بازي‌هاي امير عابديني را براي بقا بلد نيست و از اين منظر به كارش انتقادي وارد نيست. دست كم اينكه او در پروژه فروش تيم برخلاف عابديني دخالتي نكرد.

محجوب امتياز ملوان را خريد

بنا به اعلام مسوولان هيات فوتبال استان گيلان سيروس محجوب امتياز تيم ملوان انزلي را خريداري كرد و اعضاي هيات‌مديره اين باشگاه را هم به اين ترتيب اعلام كرد:
اكبر غمخوار، مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس، ناصر عاشوري، نماينده مجلس، محمد تهراني، (برادر شهيد تهراني‌مقدم)، ناصر شهسواري، مديرعامل سابق پيكان
قرار است خريدار و اعضاي جديد هيات‌مديره باشگاه ملوان بعد از ديدار روز جمعه اين تيم مقابل راه‌آهن فعاليت خود را آغاز كنند. در حال حاضر صادق درودگر مديرعامل باشگاه ملوان است.

پنجشنبه 21 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن